Sivu 2/2

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Nimet!

Lähetetty: Pe Syys 26, 2008 6:47 pm
Kirjoittaja Eros
Juu, oman nimen saa kyllä keksiä. :)

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Nimet!

Lähetetty: Pe Syys 26, 2008 7:40 pm
Kirjoittaja Lilli
Keskustelun jälkeen päätimme, että haluaisimmekin vauvvamme nimeksi Sawquen Nice and Spicy :)

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Nimet!

Lähetetty: Pe Syys 26, 2008 7:52 pm
Kirjoittaja Juinttu
Minulle voisi tulla vaikkapa Sawquen Night Flame

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> SIVUJA!

Lähetetty: Ke Loka 08, 2008 6:13 pm
Kirjoittaja Eros
UP! Sivuja kiitos. ^^

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> SIVUJA!

Lähetetty: To Loka 09, 2008 2:42 pm
Kirjoittaja Juinttu
Ainnii.. teen pian :)

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> SIVUJA!

Lähetetty: Ke Loka 22, 2008 8:37 am
Kirjoittaja Eros
No hyvä :mrgreen:

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> SIVUJA!

Lähetetty: Pe Loka 24, 2008 7:13 pm
Kirjoittaja Juinttu

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> LILLI SIVUJA!

Lähetetty: To Loka 30, 2008 6:25 pm
Kirjoittaja Eros
Kiitos, Lilliltä odotan vielä sivuja.

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Pentu vapaana!

Lähetetty: To Loka 30, 2008 8:55 pm
Kirjoittaja Shagan
Itse olisin halukas ottamaan yhden pennun.
Eli pentu tulisi kenneliini Memora'siin, osoite on tämä; http://www.freewebs.com/memoras
Pentu tulisi hyvään kotiin, sillä vaikka virtuaalimaailmassa en ole kisannutkaan kuin tämän vuoden alusta, muutamia hyviä tuloksia on tullut. Koiria kennelistäni löytyy kyllä jo kahdeksan, mutta uskon että tällä pallerolle olisi vielä tilaa. Koska kennelini painottaakin enemmän suomenlapinkoiriin sekä harmaa norjanhirvikoiriin, pentu saisi melko aktiivista kisautusta ainakin paimennuksessa, tokossa ja kenties vepessä ja muissa lajeissa. Koirani ovat kuitenkin niin hyvin sijoittuneet eri luokkkiin, että pentu pääsisi nopeasti mukaan kisarytmiin. Itse innostun useimmilla koirilla kokeilemaan vähän mitäkin lajia innostuksen mukaan, mutten usko että pentu joutuisi yksin nyhjöttämään nurkassa. Eli kisautusta se tulisi saamaan.
Tämän lisäksi myös alan tauon loputtua ottamaan koirille hoitajia (En usko että kauheasti häiritsee kisautusta), jonka vuoksi pentu sellaisen saisi jos innokas hoitaja löytyisi. Narttua toivoisin, sillä niitä alkaa olemaan kennelissäni jo kauhistuttavan vähän. Kisanäyttöä voit vilkaista, kun menet tuonne -> http://www.freewebs.com/memoras/lauma.htm

Noh, miltäs kuulostaisi?
Ennen itselläni ei ole aussieta ollut, mutta pitkään on ollut joku FCI 1 -rodun edustaja suunniteilla. Kuvia ei valitettavasti tällä hetkellä ole, mutta voisin näin alkajaisiksi kokeilla piirtää kuvat tai sitten alan etsimään kuvia. Mutta näin alkajaiseksi kisaisin enemmän käyttölajeissa, kunnes kuvat saisin järkättyä. :)
Ja jos pennun saisin, niin nimeksi haluaisin.... Sawquen Need More Time.
Toivottavasti pennun saisin. :D

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Pentu vapaana!

Lähetetty: To Loka 30, 2008 9:05 pm
Kirjoittaja Erika---
Mutta kahta merleä ei saa risteyttää. Jätitkö huomioimatta Pöpön kirjoituksen?

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Pentu vapaana!

Lähetetty: To Loka 30, 2008 9:06 pm
Kirjoittaja Noora
Minua kiinnostaisi yksi aussi vauva meille Hawkken'ssiin http://www.freewebs.com/hawken

Hawkken's on hiljattain perustettu virtuaalikennel, jossa kuitenkaan ei ole vielä koiria kuin kaksi (eli ei kisanäyttöä valitettavasti). Hawkkenssissa kasvtamme aussieita, tollereita, bordercollieita, kultaisianoutajia sekä klein-ja mittelspitzejä (ei kauaa enää kultsuja).
Tällähetkellä ulkoasun muutos meneillään joten siksi ei kaikki sivut aukea..

Pentu pääsisisi meille aktiiviseen harrastus käyttöön, lajeina mm. pk-lajit, Agility, Toko, Näyttelyt yms. Rodulle sopivat lajit. Meillä jokainen koira on perheenjäsen ja koirat asuvat päätalossa ihmisten joukossa.
Jos nyt jotain tavoitteista voi sanoa, olisi mukava saada koirasta ainakin agivalio, tokovalio, BH hyväksytysti jne. Mutta mitään ei voi vielä sanoa varmaksi.
Sivut saisin muutaman päivän aikana ja yhteistyö kasvattaja kennelin kanssa olisi mahdollista.
Nimi ehdotuksena jos saan ehdottaa Sawquen Nothing In This World

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Pentu vapaana!

Lähetetty: To Loka 30, 2008 10:31 pm
Kirjoittaja Hobu
Aussiet on aina kiinnostaneet mua, kun ovat niin samanlaisia kuin bordercolliet. Joskus mulla on ollutkin aussie itellä ja tälläkin hetkellä on yksi Grizzin kanssa yhteisomistuksessa. Ja nyt sitten haluaisin itsellekkin ihan oman aussien Borderskyhin. Tämä pentue osui nyt silmiin ja ihastuin heti mahtaviin vanhempiin. Olen jo pitkään erityisesti ihaillut Andya ja nytkun kerran olisi mahdollisuus saada pentu niin pakko tarttua tilaisuuteen. Vielä kun nuo omat koirat alkaa jo kaikki olemaan sen verran kisautettuja, että aikaa riittäisi mainiosti tulevan pennunkin kisautukseen.

Pennun kanssa tultaisiin kisaamaan aktiivisesti ainakin tokossa, agilityssä, jossain pk-lajissa, pelastukoirapuolella, paimennuksessa ja vepessä. Ja näyttelyissä tietenkin sitten ihan kuvien mukaan. Ja näiden perinteisten lajien lisäksi pentu pääsisi kisaamaan ulkomaisen virtuaalikoirailun tarjoamissa kisoissa. Tämän hatkisestä kisausaktiivisuudesta saa kai parhaiten kuvan Kiran kisautuksesta. Kuvista voisin sitten sanoa sen verran että jos en mukavia valokuvia löydä niin pennelistä tulisi piviko koira.

Re: Australianpaimenkoira vauvvoja Sawqueniin! -> Pentu vapaana!

Lähetetty: Pe Loka 31, 2008 5:08 pm
Kirjoittaja Eros
Nyt vasta tosiaan tajusin että yhdistelmä on kielletty... Oma muisti taas toimii todella loistavasti. :roll:
Mutta päätin tehdä nyt niin että jätän tämän viimeisen pennun pois kokonaan, koska mielelläni en lähtisi uutta isää pentueelle etsimään.