Sivu 2/2
Re: Shaghas D (clk)
Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 7:00 pm
Kirjoittaja Hali
Mmmulle toki oman kasvattini pentu! Jos vaan sopii 8). Nätti yhdistelmä ja Adelallakin näyttää olevan kiva tittelirivi jo kasassa, hyvä hyvä ^^. Eli mä ottaisin pennun eka väliaikaisesti
Zuzzleziin, ennenkuin Ringatasha on valmis (toivottavasti mahdollisimman pian).
Re: Shaghas D (clk)
Lähetetty: To Joulu 18, 2008 12:16 pm
Kirjoittaja Sigitius
Hali, jospa sie sitten. Koeta saada se Ringatasha kasaan, sen verran kauan olet väsännyt :x
Fanni tosiaan varmisti päivämäärän mesessä, mä katson sulle niitä kuvia sit kun olen kotona. Nyt hyppärillä koulussa on hyvää aikaa mietiskellä näitä nimivaihtoehtoja (tällä kertaa hyvin hyvin oudon kuuloisia lausuttuna omasta mielestäni :D):
Shaghas Deyna Detania
Shaghas Dinja Dieanira
Shaghas Ditka Detchie
Shaghas Djara Dovcha
Shaghas Danos Dragana
Shaghas Diemje Dornroes
Shaghas Dacha Daldyras
Shaghas Devka Deianera
Shaghas Dajak Dankrada
Shaghas Dajou Danoesh
Shaghas Dashra Dzardin
Shaghas Doejka Dreabel
Shaghas Dribka Diojie
Shaghas Dinga Dinelia
Katotaan pärjäätteks te nuilla vai pitäneekö keksiä vielä lisää. :x
Re: Shaghas D (clk) /s. 27.12., nimet kakkossivulla
Lähetetty: To Joulu 18, 2008 3:39 pm
Kirjoittaja Twiggy
Shaghas Devka Deianera meikäläiselle 8D
Re: Shaghas D (clk) /s. 27.12., nimet kakkossivulla
Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 12:05 am
Kirjoittaja Hali
Shaghas Doejka Dreabel tälle 8). Pentu on siis uros.
Re: Shaghas D (clk) /s. 27.12., nimet kakkossivulla
Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 11:47 pm
Kirjoittaja Sigitius
Juus eli teille nuo pennut ja Fanni kertoi haluavansa ehkä sittenkin ensi pentueesta että tästä tuli taas kahden pennun pentue :)
--
Haliiiii.. sivuja.
Re: Shaghas D (clk) /s. 27.12., nimet kakkossivulla
Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 11:58 pm
Kirjoittaja Viivi
Voi että Moonlace's tarvitsis nahkiaisen mutta nyt ei ole aikaa, millos se E-pentue pullahtaa?

Re: Shaghas D (clk) /s. 27.12., nimet kakkossivulla
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 11:07 am
Kirjoittaja Sigitius
Tiedä tuosta.. Siitä onkin ollut jo kyselijöitä. En uskoisi aivan kamalan kauaa menevän, aloitan kohta takaisin jaloilleennousun v-maailmassa että eiköhän se sitten vähän sen jälkeen.
Haliiiiii~
Re: Shaghas D (clk) /s. 27.12., nimet kakkossivulla
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 12:04 pm
Kirjoittaja caza
Sigi, saitko viestini tuota E -pentuetta koskien? Lähetin sähköpostia ehkä muutama viikko takaperin.:)
Re: Shaghas D (clk) /s. 27.12., nimet kakkossivulla
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 12:56 pm
Kirjoittaja Sigitius
Riippuu mihin postiin lähetit :o En ole tarkastanut muita kuin suvi.lehto@phn.....