Sivu 2/3
Re: Cavapupseja syntynyt!
Lähetetty: Pe Loka 17, 2008 2:41 pm
Kirjoittaja kiz
"Aikoisimme harrastaa ainakin näyttelyitä sekä mahdollisesti myös tokoa ja agilityä."
Joo, yksi kolmen pennun pentue olisi kyllä kiva. (:
Re: Cavapupseja syntynyt!
Lähetetty: Pe Loka 17, 2008 6:16 pm
Kirjoittaja Viuki
Oho, olen sokea

Pennun ostajille voitkin sanoa, että suku on jo niin yleinen, että se ei mielellään saisi enään jatkua. Mutta, voit alkaa tekemään sivuja :)
Re: Cavapupseja syntynyt!
Lähetetty: Pe Loka 17, 2008 6:31 pm
Kirjoittaja kiz
Viuki; Oi, kiitoksia! Sivut teen huomenna! (:
Re: Cavapupseja syntynyt!
Lähetetty: Pe Loka 17, 2008 7:52 pm
Kirjoittaja Viuki
Selvä ;)
Re: Cavapupseja syntynyt!
Lähetetty: La Loka 18, 2008 1:44 pm
Kirjoittaja kiz
Viuki; Laittaisitko jotain tietoja Avena Lilliputista? Emä ja isä? Syntymäaika? (siis päivämäärä 00.00.0000) :)
Re: Cavapupseja syntynyt!
Lähetetty: La Loka 18, 2008 3:09 pm
Kirjoittaja Viuki
www.freewebs.com/avenaa/Lumia.htm
Lilliputin sisko, sieltä saat tietoja ;)
Re: Cavapupseja syntynyt!
Lähetetty: La Loka 18, 2008 3:26 pm
Kirjoittaja Kirsi
/ot Olet muuten upeat kuvat ottanut tuolle Lumialle! Onko lisäsalama ollut käytössä ja mikäköhän kamera kyseessä? (:
Re: Cavapupseja syntynyt!
Lähetetty: La Loka 18, 2008 3:38 pm
Kirjoittaja kiz
Viuki; Kiitos! (: Komppaan Kirsiä, hurjan hienot nuo Lumian kuvat! (:
Re: Cavapupseja syntynyt!
Lähetetty: La Loka 18, 2008 5:05 pm
Kirjoittaja Viuki
Kamerana Nikon D40 ja putkena 70-300mm f/4.5-5.6G AF-S VR Zoom-Nikkor. Lisäsalamaa ei ole, ja ilman salamaa nuo on otettu, koska salaman kanssa mun kuvat menee ihan pilalle. Yllätys tuo laatu itsellekkin oli, kun hallissa nuo näyttelyt pidettiin.
Re: Cavapupseja syntynyt!
Lähetetty: La Loka 18, 2008 5:15 pm
Kirjoittaja Kirsi
Oho, on kyllä uskomattoman hyvä laatu olosuhteet huomioon ottaen!
Re: Cavapupseja syntynyt!
Lähetetty: La Loka 18, 2008 5:16 pm
Kirjoittaja kiz
Viuki; Kävisitkös täällä -->
viewtopic.php?f=7&t=2295
Lilliputin sivut sittenkin valmistuvat huomenna, tänään en ehtinyt. :/
Re: Cavapupseja syntynyt!
Lähetetty: Su Loka 19, 2008 3:46 pm
Kirjoittaja kiz
Viuki;
Väliaikaiset sivut. Onko Piku (Avena Lilliputti) siis väriltään tricolour? Molemmat vanhemmathan ovat blenheimejä? :O
Re: Cavapupseja syntynyt!
Lähetetty: Su Loka 19, 2008 5:51 pm
Kirjoittaja Viuki
Piku on trikki, sillä Lunan(emän) molemmat vanhemmat ovat trikkejä.
Re: Cavapupseja syntynyt!
Lähetetty: Su Loka 19, 2008 5:57 pm
Kirjoittaja kiz
Viuki; Ok, kiitoksia! (:
Re: Cavapupseja syntynyt!
Lähetetty: Ma Loka 20, 2008 3:46 pm
Kirjoittaja Viuki
Kiitos! Hyvää jatkoa teille!