Sivu 2/3

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Pe Loka 17, 2008 2:41 pm
Kirjoittaja kiz
"Aikoisimme harrastaa ainakin näyttelyitä sekä mahdollisesti myös tokoa ja agilityä."
Joo, yksi kolmen pennun pentue olisi kyllä kiva. (:

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Pe Loka 17, 2008 6:16 pm
Kirjoittaja Viuki
Oho, olen sokea :mrgreen:
Pennun ostajille voitkin sanoa, että suku on jo niin yleinen, että se ei mielellään saisi enään jatkua. Mutta, voit alkaa tekemään sivuja :)

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Pe Loka 17, 2008 6:31 pm
Kirjoittaja kiz
Viuki; Oi, kiitoksia! Sivut teen huomenna! (:

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Pe Loka 17, 2008 7:52 pm
Kirjoittaja Viuki
Selvä ;)

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: La Loka 18, 2008 1:44 pm
Kirjoittaja kiz
Viuki; Laittaisitko jotain tietoja Avena Lilliputista? Emä ja isä? Syntymäaika? (siis päivämäärä 00.00.0000) :)

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: La Loka 18, 2008 3:09 pm
Kirjoittaja Viuki
www.freewebs.com/avenaa/Lumia.htm

Lilliputin sisko, sieltä saat tietoja ;)

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: La Loka 18, 2008 3:26 pm
Kirjoittaja Kirsi
/ot Olet muuten upeat kuvat ottanut tuolle Lumialle! Onko lisäsalama ollut käytössä ja mikäköhän kamera kyseessä? (:

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: La Loka 18, 2008 3:38 pm
Kirjoittaja kiz
Viuki; Kiitos! (: Komppaan Kirsiä, hurjan hienot nuo Lumian kuvat! (:

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: La Loka 18, 2008 5:05 pm
Kirjoittaja Viuki
Kamerana Nikon D40 ja putkena 70-300mm f/4.5-5.6G AF-S VR Zoom-Nikkor. Lisäsalamaa ei ole, ja ilman salamaa nuo on otettu, koska salaman kanssa mun kuvat menee ihan pilalle. Yllätys tuo laatu itsellekkin oli, kun hallissa nuo näyttelyt pidettiin.

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: La Loka 18, 2008 5:15 pm
Kirjoittaja Kirsi
Oho, on kyllä uskomattoman hyvä laatu olosuhteet huomioon ottaen!

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: La Loka 18, 2008 5:16 pm
Kirjoittaja kiz
Viuki; Kävisitkös täällä --> viewtopic.php?f=7&t=2295
Lilliputin sivut sittenkin valmistuvat huomenna, tänään en ehtinyt. :/

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Su Loka 19, 2008 3:46 pm
Kirjoittaja kiz
Viuki; Väliaikaiset sivut. Onko Piku (Avena Lilliputti) siis väriltään tricolour? Molemmat vanhemmathan ovat blenheimejä? :O

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Su Loka 19, 2008 5:51 pm
Kirjoittaja Viuki
Piku on trikki, sillä Lunan(emän) molemmat vanhemmat ovat trikkejä.

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Su Loka 19, 2008 5:57 pm
Kirjoittaja kiz
Viuki; Ok, kiitoksia! (:

Re: Cavapupseja syntynyt!

Lähetetty: Ma Loka 20, 2008 3:46 pm
Kirjoittaja Viuki
Kiitos! Hyvää jatkoa teille!