Sivu 2/2
Re: Karhukoirista kiinnostuneita? / NIMIÄ&synt.pvä
Lähetetty: Ke Loka 12, 2011 10:08 pm
Kirjoittaja Jacya
^Ok! :D x)
Re: Karhukoirista kiinnostuneita? / NIMIÄ&synt.pvä
Lähetetty: Ke Loka 12, 2011 10:31 pm
Kirjoittaja Tilli
Tuo Piispanhiippa, ihan ehdottomasti. Niin vekkuli nimi :D! Sukupuoleltaan uros ja sivuja ehkäpä jo viikonloppuna.
Re: Karhukoirista kiinnostuneita? / NIMIÄ&synt.pvä
Lähetetty: To Loka 13, 2011 8:04 am
Kirjoittaja Susityttö
Oonks mä luvannut sulle käyttöön nuo kuvat mitkä
Hytyllä on? :D Jos en niin sit siinä on pojan kuvat, jos oon niin sit kattelen jotkut muut kuvat.
Re: Karhukoirista kiinnostuneita? / NIMIÄ&synt.pvä
Lähetetty: Su Loka 16, 2011 8:40 pm
Kirjoittaja Tilli
Re: Karhukoirista kiinnostuneita? / NIMIÄ&synt.pvä
Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 7:32 pm
Kirjoittaja Mariella
Heips! Olisko näitä vielä myynnissä? Olen kauhiasti himoinnut virtuaalista karjalankarhukoiraa, kun IRL-tarhassa niitä istuu kaksi. :)
Kotipaikkana olisi minun virtuaalitallini
Marike, jossa pentu toimisi tallikoiran pestin lisäksi metsästyskoirana (kasvattuaan) sekä koe- ja näyttelykoirana. Pennun kaverina toimisi 1-vuotias pohjanpystykorvanarttu
Meeri, joka olisi myös metsäseurana - Meeri tosin metsästää lintuja, kun taas pentu olisi hirvikäytössä. Tottakai karhuun tutustuttaisiin, jos luonnetta riittää. Eli näytöt minulla ovat vielä pieniä, koska kaveri on myös nuori, mutta kyllä me tästä vielä paljon tulemme saamaan aikaan. :)
Re: Karhukoirista kiinnostuneita? / NIMIÄ&synt.pvä
Lähetetty: To Loka 20, 2011 10:26 am
Kirjoittaja Jacya
Tilli, kiitoksia sivuista :D
Susityttö, aivan sama, pidä ne ny Hytyllä vaan käytössä! x) :)
Mariella, kyllä sulle voi ihan tallikoiraksikin vaan lähtiä yks pupsi! :)
Re: Karhukoirista kiinnostuneita? / NIMIÄ&synt.pvä
Lähetetty: To Loka 20, 2011 5:56 pm
Kirjoittaja Mariella
No kiva! Olisiko mahdollista, jos pennusta tulisi uros Sananlaskun Turjantatti? :)
Re: Karhukoirista kiinnostuneita? / NIMIÄ&synt.pvä
Lähetetty: To Loka 20, 2011 10:58 pm
Kirjoittaja Jacya
^Se nimi sun pennulle :) Pistä sit sivuja ku ehit!
Noniin nyt on pennut muailmalla! :D Kun ja jos käytätte jalostukseen, käyttäkää myös tervettä järkeä!

Re: Karhukoirista kiinnostuneita? / NIMIÄ&synt.pvä
Lähetetty: Pe Loka 21, 2011 10:33 am
Kirjoittaja Mariella
Re: Karhukoirista kiinnostuneita? / NIMIÄ&synt.pvä
Lähetetty: Ma Marras 21, 2011 2:26 pm
Kirjoittaja Jacya
Näin kuukauden myöhässä, kiitäs sivuista!^
e/niin siis minä olin kuukauden myöhässä ;D