Sivu 2/3
Re: Copeliin groenendaeleja (mahdollisuus tervueren pentuun)
Lähetetty: Su Loka 30, 2011 3:32 pm
Kirjoittaja Cookiemonster
Tuossa kun odottelin kuvien kyselyyn vastausta eilisen päivän, tänään tulikin sitten onneksi myönteinen vastaus Schagerwaardilta.
Löysin meinaan muutaman tosi kivan gronttukuvan sieltä, joten ajattelin tässä nyt vilauttaa.
rakenne, sivulta
rakenne, viistosti edestä
pää
Mitäs kasvattaja mieltä? (:
Re: Copeliin groenendaeleja (mahdollisuus tervueren pentuun)
Lähetetty: Su Loka 30, 2011 5:01 pm
Kirjoittaja Miira
Kiitos Kirsi ja Juinttu :-)
Ja CRISSU, on kyllä komea nuori uros kuvissa :-) Saattaa tuomarit jossain tapauksissa tietysti sakottaa siitä, että on sivusta seisotettu, mutta onhan pentueen äitikin muutaman SERTin sivusta seisotus kuvillaan repäissyt. Nimiä tulee ensi viikon aikana.
// Pahoitteluni. Sekoitan näköjään ihmisiä huomaamattani.
Re: Copeliin groenendaeleja (mahdollisuus tervuereniin) NIMET
Lähetetty: Ma Loka 31, 2011 5:06 pm
Kirjoittaja Red
Meinasitko CRISSUA tossa ^ viestissä? Sori kun en oo vastaillu noihin kuviin kun en päässyt kuin kännykällä nettiin.
Edit/ Oiskohan mahdollista saada noi juintun JUN/AVO nartun kuvat?
Re: Copeliin groenendaeleja - yksi vapaana, NIMET
Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 4:55 pm
Kirjoittaja Cookiemonster
Kävin kurkkailemassa noita laittamiasi nimiä ja eniten tuo Copel Jajesniak miellytti minua. Joten josko sen voisin varata omalle tulevalle gronttupennulle? (:
Re: Copeliin groenendaeleja - yksi vapaana, NIMET
Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 6:55 pm
Kirjoittaja Juinttu
^^Ota pois.
Mulle Copel Jazzalyn.
Re: Copeliin groenendaeleja - yksi vapaana, NIMET
Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 7:02 pm
Kirjoittaja Red
Mulle se Juvenile.
Re: Copeliin groenendaeleja - yksi vapaana, NIMET
Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 7:32 pm
Kirjoittaja Juinttu
Re: Copeliin groenendaeleja - yksi vapaana, NIMET
Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 8:47 pm
Kirjoittaja Miira
Kaikki saavat totta kai haluamansa nimet ja Juintulle kiitos sivuista. Mitäs olette mieltä, milloin näiden olisi hyvä syntyä? Olisiko 12. marraskuuta liian pitkä aika odottaa? Jos sitä vaikka joku vielä kiinnostuisi yhdestä groenendaelpennusta, mutta jos ei niin näitä syntynee kolme.
Re: Copeliin groenendaeleja - yksi vapaana, NIMET
Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 9:28 pm
Kirjoittaja Red
Mulle sopii!
Re: Copeliin groenendaeleja - yksi vapaana, NIMET
Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 1:04 am
Kirjoittaja Cookiemonster
Mulle sopii kanssa tuo synttäripäivä oikein hyvin! Ja tässä vielä sivunen,
Copel Jajesniak
Re: Copeliin groenendaeleja - yksi vapaana, NIMET
Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 3:03 am
Kirjoittaja Juinttu
Mulle käy! :)
Re: Copeliin groenendaeleja - yksi vapaana, NIMET
Lähetetty: Ke Marras 09, 2011 4:11 am
Kirjoittaja Juinttu
Hero on nyt myös Suomen, Islannin, Kanadan, Tanskan ja Latvian muotovalio.
Re: Copeliin groenendaeleja - yksi vapaana, NIMET
Lähetetty: La Marras 12, 2011 3:22 pm
Kirjoittaja Red
Re: Copeliin groenendaeleja - yksi vapaana, NIMET
Lähetetty: Su Marras 13, 2011 5:04 pm
Kirjoittaja Miira
Kiitos oikein paljon sivuista myös
CRISSUlle ja
Redille. Nämä ovat nyt sitten eilen syntyneet ja väsäsin tuossa
pentuesivunkin valmiiksi. Yritän jossain vaiheessa saada sivuille myös pienet esittelyt kustakin pennusta. Oikein paljon onnea kisataipaleelle ja ilmoitelkaahan kuulumisia aina vähän väliä, että tiedän, missä mennään. Olisi niin hauska kuulla näistä palleroista :-)
Re: Copeliin groenendaeleja - syntyneet
Lähetetty: Su Marras 13, 2011 6:17 pm
Kirjoittaja Juinttu
^Minun nimen kohdalle on tuonne eksynyt Marcia. :---D