Sivu 2/2
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ma Loka 10, 2011 1:41 am
Kirjoittaja Vinta
Päätä itse kumpi pentusi on nimeltään, sama se minulle. :D
/
Toni esittäytyy !
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ma Loka 10, 2011 11:30 am
Kirjoittaja Indy
Mulle Hallavintin Danker Dola :)
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ma Loka 10, 2011 12:21 pm
Kirjoittaja Vinta
Selvä juttu. :)
Jos kaikille käy niin pennut syntyvät perjantaina 14.10. ?
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ma Loka 10, 2011 2:41 pm
Kirjoittaja Indy
Sopii (:
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ma Loka 10, 2011 2:53 pm
Kirjoittaja Gabrielle
Hallavintin Dalma Dessie vois olla kiva. :--) Oikeesti tuota Dessietä ei ollu tuolla vaan pelkkä Dessi mutta ei kai tuo yhen kirjaimen lisäys haittoo.
EDIT// Eikun väärä pentue, uroshan miulle tuli joten nimi uuteen mietintään. Hallavintin Dorean Dollar. Hallavintin Dolche Dollar. Hallavintin Drakan Dollar.. Kamalan vaikeeta päättää mutta eiköhän siitä tule Dolche Dollar.
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ma Loka 10, 2011 3:14 pm
Kirjoittaja seita
juu käy mulle!
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ma Loka 10, 2011 6:21 pm
Kirjoittaja Vinta
Gabrielle, ei haittaa tuo lisäys. Jokainenhan sai oikeuden valita koiransa nimen. :) Onko sulle tuo syntymäpäivä (14.10.) ok ?
/ Sivuja saa laittaa tulemaan omaan tahtiin, mutta viimeistään ensi viikon maanantaina toivon saavani ne.
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ma Loka 10, 2011 8:41 pm
Kirjoittaja seita
mun poitsu sai kutsumanimekseen
Nola! :) luonnekuvaus puuttuu vielä, sen kirjoittelen tässä jossakin välissä.
edit/ ja kerkesin yhteen kisaankin ilmottaa kun oli pvm sen verran myöhään siinä. eli kisaura lähtee tästä rullailemaan!
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ma Loka 10, 2011 9:07 pm
Kirjoittaja Vinta
Kiitos sivuista ! Ilmoittelin itsekin jo Tonia muutamiin kisoihin joissa kisapäivä on 14. päivän jälkeen. Onnea kisakentille ! :)
/ Nola on muuten väritykseltään bi merle, koska sillä ei ole valkoisia merkkejä. ^^
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 2:06 pm
Kirjoittaja Gabrielle
Dolche Dollarin sivut ollos hyvä ! :)
Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ti Loka 18, 2011 2:52 pm
Kirjoittaja seita
mä mieteinkin että voiko toi väri muka olla blue merle mutta en keksinyt parempaakaan nimeä, hyvä että selvensit!

Re: Australialaisia paimentajia Hallavintille
Lähetetty: Ke Loka 19, 2011 1:26 pm
Kirjoittaja Vinta
Kaikille iso kiitos sivuista ja onnea kisakentille ! :)