Sivu 2/3

Re: Valtavan suuria snautsereita

Lähetetty: Ma Loka 24, 2011 3:58 pm
Kirjoittaja Tilli
Aikani pyörittelin ajatusta isosta partakoirasta ja tulin siihe päätökseen että nartulle voisin tarjota kotia Pemberleystä. En voi luvata mitään valionarvoja (kuten mettäkoirille), mutta tulisimme kisailemaan pk-suojelua, tuholaistorjuntaa/petojahtia ja poliisikoiraksikin voisimme yrittää. Kisaaminen riippuu ihan siitä miten ahkerasti edellä mainittuja kisoja on ja miten mahdumme mukaan. Mutta pääasiassa pitkäikäinen koti ja rentoa harrastusta, siinä ne mitä voin pennulle käsi sydämellä luvata.

Re: Valtavan suuria snautsereita - yksi vapaana

Lähetetty: Ti Loka 25, 2011 10:19 am
Kirjoittaja Susityttö
Kyl mä sulle Pemberleyhyn voin pennun luvata! :) Siitä vain sitten nimeä valitsemaan. Ohjeita löytyy edelliseltä sivulta.

Re: Valtavan suuria snautsereita - yksi vapaana

Lähetetty: Ti Loka 25, 2011 10:21 am
Kirjoittaja Shady
Jospa mä sitten ottaisin tuon Filonellan nimeksi peenulle? :)

Re: Valtavan suuria snautsereita - yksi vapaana

Lähetetty: Ti Loka 25, 2011 10:29 am
Kirjoittaja Susityttö
Laittelen sulle sen!

Sivuja voi alkaa väsäilemään sitten kun on aikaa ja halua. Pennut kun kuitenkin syntyy 28päivä.

Re: Valtavan suuria snautsereita

Lähetetty: Su Loka 30, 2011 6:19 pm
Kirjoittaja Susityttö
Pennut syntyivät pari päivää sitten. Sivuja saisi laitella ja Tilliltä kaipailen myös nimeä.

Re: Valtavan suuria snautsereita

Lähetetty: Su Loka 30, 2011 10:29 pm
Kirjoittaja Shady
Huomenissa tulee multa sivu :) Tässä ollu kiireinen viikko niin ei ole ehtinyt oikeen mitään tekemään mitä on pitänyt :P

Re: Valtavan suuria snautsereita

Lähetetty: Ma Loka 31, 2011 2:00 pm
Kirjoittaja Hide
Multa tulee sivu tällä viikolla:)

Re: Valtavan suuria snautsereita

Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 2:23 pm
Kirjoittaja Shady
Fiona neiti esittäytyy :)

Re: Valtavan suuria snautsereita

Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 2:29 pm
Kirjoittaja Susityttö
Kiitos sivuista! Hyvältä näyttää :)

Muistattehan, että haluan rekisteröidä pennut itse saadessani kaikkien sivujen osoitteen!

Re: Valtavan suuria snautsereita

Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 2:44 pm
Kirjoittaja Tilli
Ehdottaisin nimeksi Kuolamyllyn Parrakas Lirkuttelija. Sivut tällä viikolla :).

Re: Valtavan suuria snautsereita

Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 2:50 pm
Kirjoittaja Susityttö
Parrakas-sanan perässä pitäisi olla joku nimi (esim. "Parrakas Victoria"). Tämä ei varmaan ole riittävän selvästi ilmoitettu, koska tässä on sekaannuksia tullut myös aiemmin :D

Re: Valtavan suuria snautsereita

Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 2:57 pm
Kirjoittaja Tilli
Aaa jaa jaa :)! No kävisikö Parrakas Christelle?

Re: Valtavan suuria snautsereita

Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 3:01 pm
Kirjoittaja Susityttö
Kelpaa :)

Re: Valtavan suuria snautsereita

Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 11:58 am
Kirjoittaja Tilli
Chisun sivut. Kuvat vielä etsinnässä, luultavasti tulen piirtämään tai mikäli voittajanäyttelystä saan mukavia kuvia otettua ja en vielä ennen sitä ole piirosta saanut valmiiksi, niin sitten valokuvat.

Re: Valtavan suuria snautsereita

Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 2:05 pm
Kirjoittaja Susityttö
Saisiko sivulle Kuolamyllyn linkitettynä kasvattajakohtaan? Ja jos isän nimen saisi oikein, muut tiedot näytti olevan kunnossa. Muuten hyvät sivut. Kuvien kanssa ei mitään kiirettä.