Sivu 2/2

Re: Kiinnostusta kiinanharjakoirille?

Lähetetty: To Tammi 19, 2012 3:36 pm
Kirjoittaja Weeza
Reetta// mä en kerkee sivui väsätä:s Sopisko 25.pv?

Re: Kiinnostusta kiinanharjakoirille?

Lähetetty: To Tammi 19, 2012 3:53 pm
Kirjoittaja Reetta
Sivuilla ei oo mikään kiire. :) Että ei haittaa, vaikka pentue syntyisi nyt 20 pv ja saisit sivut tehtyä vasta 25 pv.

Re: Kiinnostusta kiinanharjakoirille?

Lähetetty: Su Tammi 22, 2012 3:58 pm
Kirjoittaja Deneo
Siitä tuli Rokki!

Re: Kiinnostusta kiinanharjakoirille? YKSI PENTU VAPAANA!

Lähetetty: Ma Helmi 27, 2012 3:42 pm
Kirjoittaja Reetta
Peruutuksen vuoksi yksi harjakoira olisi vielä vapaana. Edellinen kaavaili urosta, mutta voi olla narttukin. Sitä vaan vielä, että tämä pentue tulee sitten olemaan Debesisin viimeinen, joten mahdollisuutta ottaa meidän kasvatti, ei enää tämän jälkeen tule!

Re: Kiinnostusta kiinanharjakoirille? YKSI PENTU VAPAANA!

Lähetetty: Ti Helmi 28, 2012 11:41 am
Kirjoittaja Shady
Mulle, mulle, mulle!!! :D
Oon jo kauan miettinyt ottaa uutta harjakoiraa de la Doradoon, mutten ole halunnut evm sukuista, joten se on aina vaan jäänyt. Joskus vuonna 2007 mulla oli kaksi harjakoiraa "Pentu" ja "Busted Zsachh". Koiruuden kanssa tultaisiin pää asiassa kisaamaan näyttelyissä, mutta mm. agility sekä toko tulee olemaan osa pennun elämää siinä määrin miten mahdutaan kisoihin mukaan (tahdon olla vähän hidas ilmoittautuja). Tarkoitus olis kuitenkin ajan myötä saada ainakin toisesta lajista koira valioksi asti sekä mahdollisesti jalostukseen aikanaan käyttää mikäli koirasta siihen olisi. Kisa näyttönä voisin antaa vaikka Annin.

Re: Kiinnostusta kiinanharjakoirille? YKSI PENTU VAPAANA!

Lähetetty: Ti Helmi 28, 2012 11:44 am
Kirjoittaja Reetta
Mielelläni sulle annan pennun! :) Haluatko uroksen vai nartun? Nimiä voi katsoa ensimmäisestä viestistä, ja voi keksiä myös itse.

Re: Kiinnostusta kiinanharjakoirille? YKSI PENTU VAPAANA!

Lähetetty: Ti Helmi 28, 2012 11:48 am
Kirjoittaja Shady
Mahtavaa! :)
Haluisitko sanoo mielipitees muutamasta kuvasta niin osaisin paremmin päättää kumpaa sukupuolta ottaisin? Sano vaikka vaan mikä on sun mielestäs paras narttu kuva ja mikä paras uros kuva. Kuvat on tällä sivulla melko alhaalla.

Re: Kiinnostusta kiinanharjakoirille? YKSI PENTU VAPAANA!

Lähetetty: Ti Helmi 28, 2012 11:58 am
Kirjoittaja Reetta
Nartuista eniten mun harjissilmää miellyttää tämä ja tämä. Tämäkin oikein nätti muuten, mutta kuono on hivenen raskas mun makuun. Uroksista tämä.

Re: Kiinnostusta kiinanharjakoirille? YKSI PENTU VAPAANA!

Lähetetty: Ti Helmi 28, 2012 12:11 pm
Kirjoittaja Shady
Kaipa mä voisin nartun sitten ottaa :) Luultavasti otan tuon kolmos vaihtoehdon kuvat käyttöön, jos en kahesta ekasta löydä hiukan isompia kuvia.. Saisiko nimeksi Grenade?

Re: Kiinnostusta kiinanharjakoirille? YKSI PENTU VAPAANA!

Lähetetty: Ti Helmi 28, 2012 1:33 pm
Kirjoittaja Reetta
Joo, pistän sen nimen sulle. :)

Re: Kiinnostusta kiinanharjakoirille? YKSI PENTU VAPAANA!

Lähetetty: Ti Helmi 28, 2012 2:12 pm
Kirjoittaja Shady
Kara esittäytyy :) Käsittääkseni syntymäpäiväksi oli sovittu tuo 20.01? Ensimmäisiin kisoihin laitettu ilmoittautumista jo.

Re: Kiinnostusta kiinanharjakoirille? YKSI PENTU VAPAANA!

Lähetetty: Ti Helmi 28, 2012 2:15 pm
Kirjoittaja Reetta
Kiitos paljon sivuista ja onnea kisakentille! :) Ja joo, syntymäpäivä on se 20.01.