Sivu 2/2

Re: Bordercollieriiviöitä, yksi pentu vapaana

Lähetetty: Pe Marras 28, 2008 11:08 pm
Kirjoittaja Hobu
Ensimmäiseen viestiin päivitetty tämän hetkinen tilanne. Eli:

Zeke on nyt käyttövalio, ja Venlakin sai agilityvalion arvon. Ja jäljeltäkin Venlalla on jo kaksi ykköstä. Eli vielä viimeistä ykköstä metsästetään niin saadaan pentuekkin syntymään.

// Sijoitusnartulle etsitään kotia!

Re: Bordercollieriiviöitä, yksi pentu vapaana

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 9:32 pm
Kirjoittaja Ricea
Millonka nää ois nyt syntymän? Tän vuoden puolella vai miten?

Re: Bordercollieriiviöitä

Lähetetty: Ti Joulu 16, 2008 4:30 pm
Kirjoittaja Hobu
Tän vuoden puollella, heti vaan kun Venla saa tarvittavat tulokset kasaan. Juttelen jossain vaiheessa vielä Cielin kanssa.

// Ekaan viestiin päivitetty tilanne, eli pennut syntyvät 26.12.

Re: Bordercollieriiviöitä

Lähetetty: Ti Joulu 16, 2008 4:53 pm
Kirjoittaja Ciel
Saa sitten siis nähdä, tuleeko Venlasta käyttövalio ennen pentujen syntymää. Katsellaan tuleeko mistään kisasta sitä viimeistä JK3:sta, mutta ilmankin pennut siis syntyvät 26.12. kuten Hobu tuossa kertoilikin :) Hieman tuota käyttövaliota nyt korvaa se, että Venlasta tuli agilityvalio mikä ei ollut alunperin tavoitteena saavuttaa ennen pentujen syntymää.

Pitäkää kumminkin varaajat peukut pystyssä, että viimeinen tulos sitten saataisiin ;>

Re: Bordercollieriiviöitä

Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 2:46 pm
Kirjoittaja Ricea
Miten me Hobu niiden kuvien kanssa, muuten? Kun mulla ei vielä oo kuvan kuvaa, mutta SAATTAA olla, että saan napsastua kuvan tammikuun winter dog showssa ;)

Re: Bordercollieriiviöitä

Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 4:51 pm
Kirjoittaja Hobu
Arvaappa kuka kuvas vasta messarin kaikki bortsut. :mrgreen: Muutama kivan näköinen bortsu uros siellä oli ja ennestäänkin on muutamasta kivasta uroksesta kuvia, et voin sulle antaa kuvat. Jutellaan joskus meses ni näytän kuvia sulle.

Re: Bordercollieriiviöitä

Lähetetty: La Joulu 20, 2008 12:29 pm
Kirjoittaja hayano
Vitsi ku haluisin päästä nyt väääntää tolle neidolle sivuja mut freewebs kusee, jälleen... :(

Re: Bordercollieriiviöitä

Lähetetty: La Joulu 20, 2008 2:45 pm
Kirjoittaja Ricea
Bordersky Thunderball eli Thund esittäytyy :)

Re: Bordercollieriiviöitä

Lähetetty: La Joulu 20, 2008 2:49 pm
Kirjoittaja Ciel
^ Tosi hienot sivut Thundilla!

Re: Bordercollieriiviöitä

Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 9:23 am
Kirjoittaja Hobu
Hayano, toivottavasti pääset pian tekemään sivuja, vaikka ei niillä minun puolesta ole mikään kiire. (:

Ricea, Tosi hienot ja hyvät sivut. Yritä nyt vaan osua meseen yhtäaikaa ku mie niin jutellaa niistä kuvista.

Re: Bordercollieriiviöitä

Lähetetty: Ke Joulu 24, 2008 4:39 pm
Kirjoittaja hayano
Fera esittäytyy. Onko tuolla jotain mitä pitää muuttaa yms?

Re: Bordercollieriiviöitä

Lähetetty: To Joulu 25, 2008 2:01 pm
Kirjoittaja Hobu
Oikein hyviltä näyttivät sivut. Kiitos! Oikein kivat kuvatkin Feralla.

Re: Bordercollieriiviöitä

Lähetetty: To Joulu 25, 2008 2:49 pm
Kirjoittaja hayano
Hyvä kun kelpas :P

Re: Bordercollieriiviöitä

Lähetetty: To Joulu 25, 2008 3:49 pm
Kirjoittaja Hobu
Ja sellainen muutos vielä. Jos joku haluaa, että luonnetestaan pennun niin sen pennun sitten luonnetestaan.

Re: Bordercollieriiviöitä

Lähetetty: To Joulu 25, 2008 6:13 pm
Kirjoittaja Ricea
Mii wants! Luonnetestaa Thund ;--) Ja mii wants kuvat tuu, mutta nyt en pääse meseen.. Syystä, ettei se toimi :--(