Sivu 2/2
Re: Bordercollieriiviöitä, yksi pentu vapaana
Lähetetty: Pe Marras 28, 2008 11:08 pm
Kirjoittaja Hobu
Ensimmäiseen viestiin päivitetty tämän hetkinen tilanne. Eli:
Zeke on nyt käyttövalio, ja Venlakin sai agilityvalion arvon. Ja jäljeltäkin Venlalla on jo kaksi ykköstä. Eli vielä viimeistä ykköstä metsästetään niin saadaan pentuekkin syntymään.
// Sijoitusnartulle etsitään kotia!
Re: Bordercollieriiviöitä, yksi pentu vapaana
Lähetetty: La Joulu 06, 2008 9:32 pm
Kirjoittaja Ricea
Millonka nää ois nyt syntymän? Tän vuoden puolella vai miten?
Re: Bordercollieriiviöitä
Lähetetty: Ti Joulu 16, 2008 4:30 pm
Kirjoittaja Hobu
Tän vuoden puollella, heti vaan kun Venla saa tarvittavat tulokset kasaan. Juttelen jossain vaiheessa vielä Cielin kanssa.
// Ekaan viestiin päivitetty tilanne, eli pennut syntyvät 26.12.
Re: Bordercollieriiviöitä
Lähetetty: Ti Joulu 16, 2008 4:53 pm
Kirjoittaja Ciel
Saa sitten siis nähdä, tuleeko Venlasta käyttövalio ennen pentujen syntymää. Katsellaan tuleeko mistään kisasta sitä viimeistä JK3:sta, mutta ilmankin pennut siis syntyvät 26.12. kuten Hobu tuossa kertoilikin :) Hieman tuota käyttövaliota nyt korvaa se, että Venlasta tuli agilityvalio mikä ei ollut alunperin tavoitteena saavuttaa ennen pentujen syntymää.
Pitäkää kumminkin varaajat peukut pystyssä, että viimeinen tulos sitten saataisiin ;>
Re: Bordercollieriiviöitä
Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 2:46 pm
Kirjoittaja Ricea
Miten me Hobu niiden kuvien kanssa, muuten? Kun mulla ei vielä oo kuvan kuvaa, mutta SAATTAA olla, että saan napsastua kuvan tammikuun winter dog showssa ;)
Re: Bordercollieriiviöitä
Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 4:51 pm
Kirjoittaja Hobu
Arvaappa kuka kuvas vasta messarin kaikki bortsut.

Muutama kivan näköinen bortsu uros siellä oli ja ennestäänkin on muutamasta kivasta uroksesta kuvia, et voin sulle antaa kuvat. Jutellaan joskus meses ni näytän kuvia sulle.
Re: Bordercollieriiviöitä
Lähetetty: La Joulu 20, 2008 12:29 pm
Kirjoittaja hayano
Vitsi ku haluisin päästä nyt väääntää tolle neidolle sivuja mut freewebs kusee, jälleen... :(
Re: Bordercollieriiviöitä
Lähetetty: La Joulu 20, 2008 2:45 pm
Kirjoittaja Ricea
Bordersky Thunderball eli Thund esittäytyy :)
Re: Bordercollieriiviöitä
Lähetetty: La Joulu 20, 2008 2:49 pm
Kirjoittaja Ciel
^ Tosi hienot sivut Thundilla!
Re: Bordercollieriiviöitä
Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 9:23 am
Kirjoittaja Hobu
Hayano, toivottavasti pääset pian tekemään sivuja, vaikka ei niillä minun puolesta ole mikään kiire. (:
Ricea, Tosi hienot ja hyvät sivut. Yritä nyt vaan osua meseen yhtäaikaa ku mie niin jutellaa niistä kuvista.
Re: Bordercollieriiviöitä
Lähetetty: Ke Joulu 24, 2008 4:39 pm
Kirjoittaja hayano
Fera esittäytyy. Onko tuolla jotain mitä pitää muuttaa yms?
Re: Bordercollieriiviöitä
Lähetetty: To Joulu 25, 2008 2:01 pm
Kirjoittaja Hobu
Oikein hyviltä näyttivät sivut. Kiitos! Oikein kivat kuvatkin Feralla.
Re: Bordercollieriiviöitä
Lähetetty: To Joulu 25, 2008 2:49 pm
Kirjoittaja hayano
Hyvä kun kelpas :P
Re: Bordercollieriiviöitä
Lähetetty: To Joulu 25, 2008 3:49 pm
Kirjoittaja Hobu
Ja sellainen muutos vielä. Jos joku haluaa, että luonnetestaan pennun niin sen pennun sitten luonnetestaan.
Re: Bordercollieriiviöitä
Lähetetty: To Joulu 25, 2008 6:13 pm
Kirjoittaja Ricea
Mii wants! Luonnetestaa Thund ;--) Ja mii wants kuvat tuu, mutta nyt en pääse meseen.. Syystä, ettei se toimi :--(