Sivu 2/4
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Su Loka 26, 2008 11:04 am
Kirjoittaja Kirsi
Munkin täytyy tulla ilmoittamaan, että olisin seuraavasta ottamassa ehdottomasti pentua. Tällä hetkellä on paikat kyllä aivan liian täynnä :D
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Su Loka 26, 2008 11:45 am
Kirjoittaja Grizz
Joo mullakin sitte seuraava pentu kiinnostais tositosi paljon ku nyt on paikat aika täynnä 8D
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Su Loka 26, 2008 12:30 pm
Kirjoittaja Anna_
Ohho, onpa sakemannit nyt suosiossa :D
Ciel: Kirjainta/teemaa en ole vielä ehtinyt varmasti päättää. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että jos kirjain niin luultavasti jokin vokaali, viimeiset viisi pentuetta kun ovat olleet konsonantilla.
donga: Oi kyllä, pakkohan mun on sua kiusata aina välillä

Mutta joo, ihan vakavasti puhuen. Ihan ekaksi, mä olen tyytyväinen Ritin tuloksiin tällä hetkellä, ja vielä enemmän siihen että tiedän neidin olevan hyvässä paikassa. Eli sulle lähtee ehdottomasti pentu ja sijoitusnarttu^^
Kuvista sen verran että katsellaan. Luultavasti multa kyllä jonkinlaiset kuvat löytyy. Tämä siis Jerrylle kanssa, huomasin vasta nyt, etten ollutkaan vastannut tuohon sun kuvakysymykseen.
Nath: Sulle varaan myös mielelläni pennun. Olisitko kumpaa ottamassa, urosta vai narttua?
Tuosta Jabinasta, ei haittaa. Mun koirista Willellä ja Yaskolla on sieltä kuvat, ei muilla. Eli käytä toki aivan vapaasti :D
hayano, Mariza, Kirsi ja Grizz: Hienoa, että seuraavallekin pentueelle löytyisi kiinnostusta. Vanhempia olen toki jo miettinyt, ja ajankohta tulee olemaan ensi kevät. Silloin siis lisää Hukkaharjalaisia luvassa^^
Lopuksi täytyy sanoa, Shagan ja evy-, että laitoitte mut kyllä vaikean paikan eteen. Henkilöt joille pennun lupasin tunnen hieman paremmin, joten minulla on käsitys siitä, millaisen kodin pennut tulevat saamaan. Ottaisin kuitenkin mielelläni tähän pentueeseen urosvarauksia, mutta toisaalta en haluaisi pentueesta kauhean isoa. Eli mun täytyy miettiä asiaa.
Jos vain mahdollista haluaisin Shagan nähdä saksanpaimenkoirasi, ihan vain mielenkiinnosta. Ja evy-, voithan toki käyttää hevostakin kisanäyttönä?
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Su Loka 26, 2008 1:29 pm
Kirjoittaja Eve
Juu, toki. Tässähän
tämä. Ei ole oma poni, mutta muistaakseni yksitoista ensimmäistä ovat minun kisaamiani.
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Su Loka 26, 2008 4:21 pm
Kirjoittaja Shagan
Joo, eli tässä tämän sakemannin osoite ->
http://www.freewebs.com/memoras/koira-miksu.htm
Kuvat saattaa vaihtua, kun sain luvat niihin uusiin, mutta tämä ei vielä varmaa. :)
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Ti Loka 28, 2008 2:14 pm
Kirjoittaja Nath
Anna_ kirjoitti:Nath: Sulle varaan myös mielelläni pennun. Olisitko kumpaa ottamassa, urosta vai narttua?
Tuosta Jabinasta, ei haittaa. Mun koirista Willellä ja Yaskolla on sieltä kuvat, ei muilla. Eli käytä toki aivan vapaasti :D
Kun pentue näyttää muuten olevan niin narttuvoittoinen, niin joskohan mulle se uros lähtisi : D Voisinkin kysäistä sinun mielipidettäsi kuvien suhteen, eli suosittelisitko
tämän vai
tämän koiran kuvia? Ensimmäisellä on kyllä melkoisen vaalea silmien pigmentti ja suht. vahva kuono-osa, toisellakin on tuo kuono-osa melko massiivinen. En vain osaa päättää

Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Ke Loka 29, 2008 6:41 pm
Kirjoittaja Anna_
Ok, poika siis^^. Tuo eka uros miellytti enemmän mun silmää. Mutta ihanasti käyttölinjaisia molemmat
Aikani mietittyäni tulin siihen tulokseen, että pitäisin kuitenkin tämän pentueen mieluummin vähän pienempänä, joten valitettavasti Nath on viimeinen jolle lupaan pennun.
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Ma Marras 17, 2008 6:51 pm
Kirjoittaja Anna_
Sen verran uutta infoa, että pentue astutetaan 05.12. ja syntyy 19.12. Kirjain tulee olemaan joko I tai O, en ole vielä päässyt lopulliseen päätökseen kumpi. Mutta jos teillä on joku ehdoton suomenkielinen suosikkinimi, joka alkaa jommalla kummalla kirjaimella, niin omaa nimeä saa toki ehdottaa.
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Ma Marras 17, 2008 6:56 pm
Kirjoittaja Ciel
Mulle kelpaa tuo syntymäaika, ja hyvä, että saatiin vähän lisätietoa :>
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Ma Marras 17, 2008 8:57 pm
Kirjoittaja Twiggy
Mullekin kelpaa tosi hyvin :) Ehtisitkö sä jossain välissä näyttään joitan kuvia, jos siis löytyy? :)
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Ma Marras 17, 2008 9:43 pm
Kirjoittaja Anna_
Hienoa^^
Jerry: Juu, mun täytyykin kaivella josko tuolta löytyisi sulle ja dongalle jonkun näköiset kuvat.
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Ti Marras 18, 2008 3:03 pm
Kirjoittaja Ciel
Niin, mahdoinko mäkään mainita, ettei mullakaan ole kuvia? Mutta siis tietysti kun Jerry ja donga ilmoittivat ennen ja jos sulta ei löydy, niin kyllä mä joltain kinuan yhdet kuvat :D
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: To Marras 20, 2008 4:37 pm
Kirjoittaja Anna_
^Mun täytyy tosiaan penkoa. Kuvia mulla on kyllä vaikka kuinka monesta koirasta, mutta en sitten laadusta tiedä. Voin laittaa yksärillä jonkinlaista vaihtoehtoa kunhan saan päätöseen tuon inventaarion.
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: La Marras 22, 2008 6:47 pm
Kirjoittaja Suzie
Mä voisin olla kiinnostunut yhdestä uroksesta, kun tässä pikkuhiljaa on taas veri vetänyt näihin hommiin takaisin. Ajattelin yhtä tai kahta koiraa pidellä ja niillä kisailla, varsinkin kun olisi urokselle kuvat valmiina.

Tosin mä olen todistetusti tyhmä, laiska ja saamaton, joten saat ihan itte päättää. Ja koska olin niin myöhässä niin kattotaan jos sitten ens pentueesta, tai sit mää keksin jotain ihan ite. Eli siis turha postaus, mutta piti nyt kuitenkin.

Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Ma Marras 24, 2008 4:46 pm
Kirjoittaja Anna_
Kyllähän mä sulle myyn enemmän kuin mielelläni pennun. Törmätäänpäs mesessä jossakin vaiheessa niin voidaan keskustella tarkemmin, haluatko juuri tästä pentueesta vaiko seuraavasta^^