Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^Käypi hyvin Maissiseni. ;)

^^ no siis vanhemmistahan tulis soopeleita mutta edellisestäkin pentueesta(soopeli x trikki) lähti merlejäkin. ei sillä niin tarkkaa ole. ;D
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Meille ei oo merkitty sitä narttu pentua? :)
eimi.v
Nakkisotilas
Viestit: 235
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 2:40 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue!

Viesti Kirjoittaja eimi.v »

Narttu mullekin. Miten nimi asia??
Syksy on jo alkanut mutta talvi on jo korvillani

http://www.freewebs.com/kkeame
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue!

Viesti Kirjoittaja Netry »

eimi.v kirjoitti:Narttu mullekin. Miten nimi asia??
Niinpä, miten nimi asia? :)
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Nimiä tulee marraskuun puolessa välissä taikka marras-joulu vaihteessa..
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Noniin siellä olisi nimiä. valitkaa molemmista teemoista mieleinen ja sitten toinen asia: KUKA VOISI SIJOITTAA KOIRANSA ELI OTTAA OSAOMISTUKSEEN? Koiralle tulisi yhdet pennut Koheltajien nimen alle muuten se olisi Sinun.
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Netry »

Summerstrawberry meille?

mä voisin ottaa sijoitukseen ton pennun, jos sopii?
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Jos vielä vapaita niin olisin kiinnostunut.
Kennelini on Syksyn.
Pentu tulisi kisaamaan aktiivisesti lajeina toisivat näyttelyt,toko,agility,paimennus ja myös ehkä flyball. Kisoihin osallistuttaisiin melkeinpä aina, kun uusi kisa tulee. Jos saan luvan sulta niin pennulla tulisi luultavasti max. kaks pentuetta, pieni kokoisia.
Mutta, pääasiassa pentu saisi hyvän ja rakastavaisen kodin minulta :D
Erika---
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 551
Liittynyt: To Loka 02, 2008 5:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Erika--- »

Med Fast Hand mulle.
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Netteille sijoitukseen ja valitkaa molemmista teemoista nimet!!!

Hasselle lähtee otatko pentueen ainoan uroksen vai tuleeko narttupentue?
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Uros kyllä tänne :D
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Netry »

Hand I Hand sitten toisesta :)
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Jos mulle Två Sina Händer ja Winterapple? Winterapple kuulostaa kivalta.
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Ellu »

oukei ja Hasse valkkaa sitten nimen molemmista teemoista ja omia saa keksiä mikäli teeman pohjalta ideaa löytyy!
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Autumnorange & Till Hands
Vastaa Viestiin