Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue!
^Käypi hyvin Maissiseni. ;)
^^ no siis vanhemmistahan tulis soopeleita mutta edellisestäkin pentueesta(soopeli x trikki) lähti merlejäkin. ei sillä niin tarkkaa ole. ;D
^^ no siis vanhemmistahan tulis soopeleita mutta edellisestäkin pentueesta(soopeli x trikki) lähti merlejäkin. ei sillä niin tarkkaa ole. ;D
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue!
Meille ei oo merkitty sitä narttu pentua? :)
-
eimi.v
- Nakkisotilas
- Viestit: 235
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 2:40 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue!
Narttu mullekin. Miten nimi asia??
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue!
Niinpä, miten nimi asia? :)eimi.v kirjoitti:Narttu mullekin. Miten nimi asia??
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue!
Nimiä tulee marraskuun puolessa välissä taikka marras-joulu vaihteessa..
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Noniin siellä olisi nimiä. valitkaa molemmista teemoista mieleinen ja sitten toinen asia: KUKA VOISI SIJOITTAA KOIRANSA ELI OTTAA OSAOMISTUKSEEN? Koiralle tulisi yhdet pennut Koheltajien nimen alle muuten se olisi Sinun.
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Summerstrawberry meille?
mä voisin ottaa sijoitukseen ton pennun, jos sopii?
mä voisin ottaa sijoitukseen ton pennun, jos sopii?
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Jos vielä vapaita niin olisin kiinnostunut.
Kennelini on Syksyn.
Pentu tulisi kisaamaan aktiivisesti lajeina toisivat näyttelyt,toko,agility,paimennus ja myös ehkä flyball. Kisoihin osallistuttaisiin melkeinpä aina, kun uusi kisa tulee. Jos saan luvan sulta niin pennulla tulisi luultavasti max. kaks pentuetta, pieni kokoisia.
Mutta, pääasiassa pentu saisi hyvän ja rakastavaisen kodin minulta :D
Kennelini on Syksyn.
Pentu tulisi kisaamaan aktiivisesti lajeina toisivat näyttelyt,toko,agility,paimennus ja myös ehkä flyball. Kisoihin osallistuttaisiin melkeinpä aina, kun uusi kisa tulee. Jos saan luvan sulta niin pennulla tulisi luultavasti max. kaks pentuetta, pieni kokoisia.
Mutta, pääasiassa pentu saisi hyvän ja rakastavaisen kodin minulta :D
-
Erika---
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 551
- Liittynyt: To Loka 02, 2008 5:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Med Fast Hand mulle.
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Netteille sijoitukseen ja valitkaa molemmista teemoista nimet!!!
Hasselle lähtee otatko pentueen ainoan uroksen vai tuleeko narttupentue?
Hasselle lähtee otatko pentueen ainoan uroksen vai tuleeko narttupentue?
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Uros kyllä tänne :D
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Hand I Hand sitten toisesta :)
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Jos mulle Två Sina Händer ja Winterapple? Winterapple kuulostaa kivalta.
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
oukei ja Hasse valkkaa sitten nimen molemmista teemoista ja omia saa keksiä mikäli teeman pohjalta ideaa löytyy!
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Autumnorange & Till Hands