Sivu 2/11
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue!
Lähetetty: Pe Loka 31, 2008 4:15 pm
Kirjoittaja Ellu
^Käypi hyvin Maissiseni. ;)
^^ no siis vanhemmistahan tulis soopeleita mutta edellisestäkin pentueesta(soopeli x trikki) lähti merlejäkin. ei sillä niin tarkkaa ole. ;D
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue!
Lähetetty: La Marras 01, 2008 5:28 pm
Kirjoittaja Netry
Meille ei oo merkitty sitä narttu pentua? :)
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue!
Lähetetty: Su Marras 02, 2008 10:48 am
Kirjoittaja eimi.v
Narttu mullekin. Miten nimi asia??
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue!
Lähetetty: To Marras 06, 2008 8:22 pm
Kirjoittaja Netry
eimi.v kirjoitti:Narttu mullekin. Miten nimi asia??
Niinpä, miten nimi asia? :)
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue!
Lähetetty: Pe Marras 07, 2008 3:04 pm
Kirjoittaja Ellu
Nimiä tulee marraskuun puolessa välissä taikka marras-joulu vaihteessa..
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Lähetetty: Ma Marras 17, 2008 7:32 pm
Kirjoittaja Ellu
Noniin siellä olisi nimiä. valitkaa molemmista teemoista mieleinen ja sitten toinen asia: KUKA VOISI SIJOITTAA KOIRANSA ELI OTTAA OSAOMISTUKSEEN? Koiralle tulisi yhdet pennut Koheltajien nimen alle muuten se olisi Sinun.
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Lähetetty: Ma Marras 17, 2008 7:56 pm
Kirjoittaja Netry
Summerstrawberry meille?
mä voisin ottaa sijoitukseen ton pennun, jos sopii?
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Lähetetty: Ma Marras 17, 2008 8:33 pm
Kirjoittaja Hasse
Jos vielä vapaita niin olisin kiinnostunut.
Kennelini on
Syksyn.
Pentu tulisi kisaamaan aktiivisesti lajeina toisivat näyttelyt,toko,agility,paimennus ja myös ehkä flyball. Kisoihin osallistuttaisiin melkeinpä aina, kun uusi kisa tulee. Jos saan luvan sulta niin pennulla tulisi luultavasti max. kaks pentuetta, pieni kokoisia.
Mutta, pääasiassa pentu saisi hyvän ja rakastavaisen kodin minulta :D
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Lähetetty: Ti Marras 18, 2008 2:36 pm
Kirjoittaja Erika---
Med Fast Hand mulle.
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Lähetetty: Ti Marras 18, 2008 3:04 pm
Kirjoittaja Ellu
Netteille sijoitukseen ja valitkaa molemmista teemoista nimet!!!
Hasselle lähtee otatko pentueen ainoan uroksen vai tuleeko narttupentue?
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Lähetetty: Ti Marras 18, 2008 3:15 pm
Kirjoittaja Hasse
Uros kyllä tänne :D
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Lähetetty: Ti Marras 18, 2008 3:21 pm
Kirjoittaja Netry
Hand I Hand sitten toisesta :)
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Lähetetty: Ti Marras 18, 2008 7:22 pm
Kirjoittaja Viuki
Jos mulle Två Sina Händer ja Winterapple? Winterapple kuulostaa kivalta.
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Lähetetty: Ti Marras 18, 2008 7:24 pm
Kirjoittaja Ellu
oukei ja Hasse valkkaa sitten nimen molemmista teemoista ja omia saa keksiä mikäli teeman pohjalta ideaa löytyy!
Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet
Lähetetty: Ke Marras 19, 2008 8:50 am
Kirjoittaja Hasse
Autumnorange & Till Hands