Erika järjestää. NÄYTTELYYN BIS-TUOMAREITA
-
Janina
- Höpsö veitikka
Re: Erika järjestää: ryhmänäyttely FCI1 22.01.2012 - VIP MENNYT
Pehkojen tulokset tulleet!
Haussa tuomari seuraaville roduille: australiankelpie, sileäkarvainen collie ja saksanpaimenkoira (normaalikarvainen)! (Twiggy ei ilmeisesti tuomaroi...?)
Yhdenkin rodun tuomarointi auttaa! Näyttely on jo melkoisesti myöhässä ja olisi oikeasti kiva saada tämä loppuun. Olen laittanut viestiä tuomareille tuloksetta sekä turrilassa että sähköpostitse. Jos ei ketään löydy helmikuun loppuun mennessä, mun on pakko hylätä omat koirat ja tuomaroida itse...
Tämän jälkeen on luvassa FCI2-ryhmänäyttelyä ja kaksoiserkkaria shelteille.
Haussa tuomari seuraaville roduille: australiankelpie, sileäkarvainen collie ja saksanpaimenkoira (normaalikarvainen)! (Twiggy ei ilmeisesti tuomaroi...?)
Yhdenkin rodun tuomarointi auttaa! Näyttely on jo melkoisesti myöhässä ja olisi oikeasti kiva saada tämä loppuun. Olen laittanut viestiä tuomareille tuloksetta sekä turrilassa että sähköpostitse. Jos ei ketään löydy helmikuun loppuun mennessä, mun on pakko hylätä omat koirat ja tuomaroida itse...
Tämän jälkeen on luvassa FCI2-ryhmänäyttelyä ja kaksoiserkkaria shelteille.
-
Elly
Mulla ei ole hirveesti kokemusta tuomaroinnista,mutta jos ketään muuta ei löydy niin mä voisin ottaa australiankelpien,mahdollisesti myös sakun... Koiria olen kyllä harrastanut kohta 4vuotta.
- Kendra
- Höpsö veitikka
^ Virallisissa näyttelyissä tuomarin tulee olla suorittanut vFCIn tuomarikoe. Linkki löytyy mainostuksista.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Janina
- Höpsö veitikka
Jeps, ja australiankelpiet meni Santulle. Vielä haussa tuomari siis sk collieille ja sakuille.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Re: Erika järjestää: ryhmänäyttely osa FCI1 25.03.2012 (UUSI!)
Oon nyt tuomaroinut sakut ja nahkat itse, eli tulokset on tulleet BIS-kehiä lukuunottamatta. Olisin tuomaroinut nekin nyt samantien, mutta Websissä on joku häiriö ja mikään sieltä tuleva sivu ei toimi, eli paljon koiria jäisi kehistä pois.
Pahoittelut myös sakuissa ja nahkoissa Websin takia hylyn saaneille, mutta mä en viitsinyt odottaa huomiseen koska sillon mulla ei tod.näk. enää olis ollu minkäänlaista halua ja kykyä tuomaroida näin isoja rotuja. Piti nyt hyödyntää tää into ku en tiä koska seuraava tulee.
Btw, mulla taitaa olla kyllä omia koiria mukana BIS & BIS-jun & BIS-vet, joten niille tuomareita? Pennut ja kasvattajat voin sentään tuokkia ite
// Nyt on BIS-pentu & -kasvattaja tulokset.
UUSI NÄYTTELY (ODOTTAA YVNL:N HYVÄKSYNTÄÄ)!
Pahoittelut myös sakuissa ja nahkoissa Websin takia hylyn saaneille, mutta mä en viitsinyt odottaa huomiseen koska sillon mulla ei tod.näk. enää olis ollu minkäänlaista halua ja kykyä tuomaroida näin isoja rotuja. Piti nyt hyödyntää tää into ku en tiä koska seuraava tulee.
Btw, mulla taitaa olla kyllä omia koiria mukana BIS & BIS-jun & BIS-vet, joten niille tuomareita? Pennut ja kasvattajat voin sentään tuokkia ite
// Nyt on BIS-pentu & -kasvattaja tulokset.
UUSI NÄYTTELY (ODOTTAA YVNL:N HYVÄKSYNTÄÄ)!
-
Janina
- Höpsö veitikka
Re: Erika järjestää: ryhmänäyttely osa FCI1 25.03.2012 (UUSI!)
Näyttely on hyväksytty!
-
Janina
- Höpsö veitikka
Re: Erika järjestää.
Agilitystä MAXIen tulokset tulleet! Haluaisko joku nyt tuomaroida edelliseen näyttelyyn BIS & BIS-jun & BIS-vet tulokset, se on kohta 2 kuukautta myöhässä?