M: shelttejä

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Re: M: shelttejä

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Njahnjah Nanni kiinnostais kovasti, mutta huolettaa kovasti että jaksanko kisata sen kanssa. Täytyy miettiä ja harkita....
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Mua kiinnostais kanssa pieni shelttityttö kovasti, kun tuosta WTC:n kasvatista aika jätti. Jos Peppi ei Nannia ota niin mä voisin tarjota kotia Furenzasta, mutta hän oli ensin niin miettiköön rauhassa. (:
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Mun ajatukset on vasta niin alussa shelttien kanssa, niin mua ei haittaa vaikka Frisky Nannin saa :)))
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Eli Pepille kelpaa jos Nanni menee Friskylle? Sithän ois vielä kaks oikein mukavaa poitsua vapaana, joista molempia kisautan tässä hiljalleen niin sais tulla vähän niinkun valmiiksi katettuun pöytään syömään. ;)
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Oi vitsi, kiitoksia Peppi. (:

Nanni on mielettömän nätti narttu, just sellanen sheltti mistä tykkään. Tulisi tosiaan Furenzaan kiertelemään näyttelykehiä ja jatkamaan koiratanssia sekä paimennusta. Näiden lisäksi ainakin agilityä ja tokoa. Nitan (Turn It Off of WTC) kanssa kisasin kanssa pelastuskoirakokeissa, mutta en sitten tiedä onko se kauheen rodunomainen laji shelttille niin ehkä me pidättäydytään noissa muissa.
Edittaan sivut tähän kohta.

//Täällä.
Onko toi suku kuinka yleistä? Mietiskelin vain oisko jalostuskäyttö tulevaisuudessa mahdollista.
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Isä on evm jolla ei ole muita pentueita, emällä on just tää Jackass-pentue jossa on Nannin lisäksi neljä muuta (2u ja 2n) sekä äskeittäin tuli uusi pentue jossa on 2u + 1n ja sen pentueen narttua meinasin joskus käyttää jalostukseen. Twiggyn (Nannin emä siis) emällä Darlingilla (R.C. Dirty Sexy Money) on kaksi pentuetta (yht. 7 pentua) joista toistaiseksi vain yhtä on käytetty jalostukseen ja toista (R.C. I Hope You Step On A Lego) mahdollisesti.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Esme
Kanada

Viesti Kirjoittaja Esme »

Annan ittelleni periksi tän kanssa nyt. Mulle on syttynyt himo näihin sheltteihin Hallan myötä ja mulla olis tällähetkellä kaikissa lajiessa semmonen pieni sheltin kokonen aukko. Oon ajatellut seuraavaksi shelttilapseksi urosta ja koska kisautus ei mitään hirveän himoa tule olemaan, niin ensin ajattelin tuoda. Mutta toi Rocket! Tullaan tottakai kisaamaan ihan valioksi asti muutamassakin lajissa (paimennus, agility ja jotain muuta ehkä) ja näyttelyissä voitaisiin pari kertaa käydä tsekkaamassa meininki. Tod.näk. ei pentuetta ole tulossa, mutta kiinnostaa kuitenkin että olisko se suvun puolesta mahdollista? Lähtiskö Rocket meille loppuelämäkseen rentoa elämää viettelemään? (:
Onnea On - border collies
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Suvun puolesta on mun mielestä ihan mahdollista pennuttaa kun shelttejä kuitenkin on olemassa aikamoinen lauma. Eniten vaan ongelmaa voi tuottaa se, että Darling-Twiggy-linja on yleisin mun shelteillä (puhun nyt siis kantaemästäni R.C. Dirty Sexy Money ja sen tyttärestä R.C. Limited Edition). Mulla on kuitenkin tullut neljä pentuetta niistä linjoista ja lähes satavarma jatkaja on R.C. Nip/Tuck.

Mutta jos Rocket kelpaa niin saat sen. :) Kuvat saa mukaan Nannille ja Rocketille, kuvaajaksi vaan J.I.

Mä olen Tallinnassa pari päivää, joten palataan asiaan perjantaina!
Esme
Kanada

Viesti Kirjoittaja Esme »

Rocket esittäytyy! (:
Onnea On - border collies
Moon
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Moon »

Voisin ottaa sen Roadrunner Coyote's Doctor Whon... Pääsisi aktiiviseen ja kisaavaan kotiin... Sivuni löytyy http://mooninkoirat.suntuubi.com/ Koirilla kisataan ja kisoja järjestetään itsekkin. Koiria meillä ei ole paljon joten yhdelle on paljon tilaa ja aikaa. Ideana olisi kisata ja ehkä tehä yhden pentueen, mikäli tulokset on hyvät.
Triechal - Monikäyttökoiria vuodesta 2012

- Koirat pakkailevat muutto laukkuja ja kenneli vaihtaa uuteen osoitteeseen.
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Selvä. Pistähän sivuja tulemaan mielellään kahden viikon sisään! :-)
Saino
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Saino »

Mua kiinnostais toi London.. Mulla on tällä hetkellä ainoastaan bortsuja, joten yks sheltti mahtus kyllä porukkaan mukaan... (: Kisauttasin luultavasti agissa, tokossa ja paimennuksessa, kenties myös vaikka esim. palvelusjäljessö. Mun sivut osotteessa >> sainonyksarit.blogspot.fi
Joskus toivon olevani kuuro, mykkä ja sokea.
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Anteeksi vastauksen myöhästymisestä.

Jos vielä London kelpaa niin sinulle se lähtee. :)
Saino
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Saino »

Kelpaa(: Rupeen rakentelee noit sivui kohta..
Joskus toivon olevani kuuro, mykkä ja sokea.
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Roadrunner Coyotes Doctor Who uudelleen myyntiin (sivuja ei näy eikä kuulu edelliseltä ostajalta).
Vastaa Viestiin