de Veranon pennut 2012 (siperianhusky, labukkax2, nsn, bc)
-
- Höpsö veitikka
Re: de Veranon pennut 2012 (siperianhusky, labukkax2, nsnx2, bc)
Pistele mulle vaikka yv:tä sit kun keksit uroksen. Oikein pitkin hampain voisin kyetä lainaamaan Brunon, kun oot niin kivasti ottanut multa koiria yms :D Jos tuo uros vain sulle kelpaa ja jos pentue on pieni niin voisin ehkä ite käyttää sit myös Brunoa. Olis mulla sit tuo Narkki.
// Mietiskele ihan rauhassa :) Narkin siskolla on muuten jo pennut (de la Doradon I-pentue, jossa neljä pentua).
// Mietiskele ihan rauhassa :) Narkin siskolla on muuten jo pennut (de la Doradon I-pentue, jossa neljä pentua).
-
- Epätoivoinen katse
Re: de Veranon pennut 2012 (siperianhusky, labukkax2, nsnx2, bc)
Susityttö
Täytyy miettii! Bruno ois ihana, mut se sopeis oikein makeasti Narkille ihan omaksi iloksi myös ;) noin sukua kun katson
Täytyy miettii! Bruno ois ihana, mut se sopeis oikein makeasti Narkille ihan omaksi iloksi myös ;) noin sukua kun katson

-
- Epätoivoinen katse
Re: de Veranon pennut 2012 (siperianhusky, labukkax2, nsn, bc)
Alicen ja Samin pentue syntyi 1.5.
Pentuja tuli kaksi tyttöä. Molemmille on koti tiedossa.
Pentuja tuli kaksi tyttöä. Molemmille on koti tiedossa.
-
- Epätoivoinen katse
Husky pentue syntyi 10.5.2012. Maailmaan putkahti kaksi suloista pentua. Sivujen kanssa ei ole kiire :)
- seita
- Toistolla tehoa
tässä sivut, tytöstä tuli Noira. :) tuota sukutaulua siistin vielä, nyt se näyttää aika epämääräiseltä, ja luonnetta kirjoittelen hieman myöhemmin. onko sulla Naran sukutaulua jossain ylhäällä?
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
-
- Epätoivoinen katse
Kirjoitin sen just johonkin tämän takia! Piti sivuille laittaa! Ilmoitan sen sinulle. Kiitos sivuista :)
//
http://hensu-dogs.webs.com/pentueet/husky1.htm äitin suvusta lisää
///
http://hensu-dogs.webs.com/pentueet/etolleri.htm tollerien sivu
//
http://hensu-dogs.webs.com/pentueet/husky1.htm äitin suvusta lisää
///
http://hensu-dogs.webs.com/pentueet/etolleri.htm tollerien sivu
-
- Epätoivoinen katse
Pepin (Avénless Be My Hunter) pentue tulee ennen Pinnin pentuetta. Peppi on tänään saavuttanut viimeisen VOI1 tuloksen nomesta saaden siis vFIN NVA tittelin! Tittelit on nyt BH Jk3 vFIN NVA vjGREW-11 vjFINW-11 vjSWEW-12 vSWEW-12
Vielä haluaisin ennen pentuja ainakin yhden ALO1 tuloksen tokosta, että saataisiin Tk1 myös listaan :)
Urokseksi olen miettinyt evm koiraa.
//
Endin ja Vapun äiti Alice on saanut kaksi VOI1 Jk3 tulosta!
Vielä haluaisin ennen pentuja ainakin yhden ALO1 tuloksen tokosta, että saataisiin Tk1 myös listaan :)
Urokseksi olen miettinyt evm koiraa.
//
Endin ja Vapun äiti Alice on saanut kaksi VOI1 Jk3 tulosta!
-
- Epätoivoinen katse
Mitä mieltä pennun varaajat jos de Veranon seuraavat pentueet olisikin suomen kielellä?
samalla tavalla nimi ensin ja de Verano perään?
samalla tavalla nimi ensin ja de Verano perään?
-
- Kanada
- Viesti:
Käy hyvin! Niin ja urosta muuten meille.
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
- Epätoivoinen katse
Uros teille
Peppi muuten nappasi ensimmäisen VOI1 Jk3 tuloksen ;)
//
Ja on NVA
Peppi muuten nappasi ensimmäisen VOI1 Jk3 tuloksen ;)
//
Ja on NVA
-
- Epätoivoinen katse
Zellie & Veera
Olette Fazian pentua kyselleet. Olen tässä uroksia pyörittänyt ja kääntänyt, mutta järkeä ei päähäni uppoa :D
Sanokaa te mielipide asiaan.
1. Narkki siskolla I-pentue de la Doradossa (4kpl)
2. Bass evm sukuinen vielä heikosti kisannut uros (nomesta AVO). Pentueen aikana ja jälkeen kisattaisiin kyllä
3. evm sivutin ja "suvuton" uros :D
4. oma ehdotus?
Olette Fazian pentua kyselleet. Olen tässä uroksia pyörittänyt ja kääntänyt, mutta järkeä ei päähäni uppoa :D
Sanokaa te mielipide asiaan.
1. Narkki siskolla I-pentue de la Doradossa (4kpl)
2. Bass evm sukuinen vielä heikosti kisannut uros (nomesta AVO). Pentueen aikana ja jälkeen kisattaisiin kyllä
3. evm sivutin ja "suvuton" uros :D
4. oma ehdotus?
-
- Höpsö veitikka
Ihan sama noi nimet onko Suomea vai jotain muuta, kuhan kuullostaa kivoille :)
Mun mielestä Bass olis kiva! Eihän se oo evm. sukuinen? Sivulta ainakin löytyy emä. Mun puolesta voidaan myös ootella sen aikaa, että Bass saa lisää tuloksia (esim nomesta), koska mulla ei hirveä hengenhätä ole pennun suhteen.
Narkissa ei silleen mitään vikaa, mutta just tuli sen siskolle pentue, josta mulla pupsi :D
Löytyisihän multa tuo Ezra (BH Hk1 Jk1 vNM-11 RH-W A vOVP-11 vNOR JVA). Ei mikään kisaamisen huippu, mutta ei nyt ihan pahnan pohjimmainenkaan. Mejässä Saksassa oikeus VOI-luokkaan (1x VOI1) ja Norjan JVA. Ezra on käynyt kerran näyttelyissä tuloksella erittäin hyvä. Ezran siskoja (2kpl) tullaan käyttämään jalostukseen, mutta en näe ongelmaa, kun vanhemmat evm. sukuisia ja tää on vanhempien ainoa pentue.
Mun mielestä Bass olis kiva! Eihän se oo evm. sukuinen? Sivulta ainakin löytyy emä. Mun puolesta voidaan myös ootella sen aikaa, että Bass saa lisää tuloksia (esim nomesta), koska mulla ei hirveä hengenhätä ole pennun suhteen.
Narkissa ei silleen mitään vikaa, mutta just tuli sen siskolle pentue, josta mulla pupsi :D
Löytyisihän multa tuo Ezra (BH Hk1 Jk1 vNM-11 RH-W A vOVP-11 vNOR JVA). Ei mikään kisaamisen huippu, mutta ei nyt ihan pahnan pohjimmainenkaan. Mejässä Saksassa oikeus VOI-luokkaan (1x VOI1) ja Norjan JVA. Ezra on käynyt kerran näyttelyissä tuloksella erittäin hyvä. Ezran siskoja (2kpl) tullaan käyttämään jalostukseen, mutta en näe ongelmaa, kun vanhemmat evm. sukuisia ja tää on vanhempien ainoa pentue.
-
- Keilapallo
Bass on ihana (vaikkei näköjään kokonaan evm-sukuinen ollutkaan)! Ja munkin puolesta voidaan vaikka venyttää vielä pentuetta eteenpäin, jotta uros saa vähän tuloksia, mutta kisaamattomuuskaan ei oo mikään suuren suuri este.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
- Epätoivoinen katse
Mitähän taas mahtanut ajatella kun kirjotin, että Bass evm sukuinen :oops: Joo siis sillä on yks sisko jota Taiksi ehkä käyttää kerran ei tie. Katsoo jos ottaisi Bassin jälkeläisen.Susityttö kirjoitti:Ihan sama noi nimet onko Suomea vai jotain muuta, kuhan kuullostaa kivoille :)
Voi ei Ezrakin on ihana &.& Nyt näit on sit jo liikaa :P
Pentuetta joudutaan joka tapauksessa odottamaan vähän aikaa kun Faziasta KVA suunnitellaan vielä ennen pentuja et sil perusteella myös Bass kävisi.
//
Mitä tätä miettimään kun kaikki tykkää ajatuksesta Bass niin olkoon :) Poika parka joutuu kisa"kurjimukseen" nyt sitten tosissaan

Mut Veera vinkkaa kun Ezralle pentuja tulossa jos vaan kiva narttu ni &.&
///
Viini pentue vai Punainen pentue?
Punainen Paroni
Punainen Lanka
Punainen Pahatar
Punainen Ferrari
Punainen Piru
Punainen Susi
Villi Viski Viini
Villi Viini
Koti Viini
Punaviini
Valkoviini
Roseviini
Viinin Vartija
Vanha-Viini
-
- Kanada
- Viesti:
Vesiheinä meille nimeksi!
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas