Sivu 2/3
Re: Pehkolapsosia, alustavaa kyselyä
Lähetetty: Ke Marras 05, 2008 7:04 pm
Kirjoittaja Fanni
Kirsi kirjoitti:Ihan pientä, korkeintaan kolme varaajaa (enkä ota itse pentua).
Kiva juttu. :) Olen ajatellut, että
saatan käyttää Josieta joskus myöhemminkin, mutta en ole siitä vielä varma.. Mutta Josie on kuitenkin evm sukuinen, joten ei tule yleistymään ainakaan liikaa. Kolmen pennun pentue kuitenkin kuulostaa hyvältä. (:
(joo sori, vähän sekavaa tekstiä)
Re: Pehkolapsosia jouluksi, varmistakaa varauksenne
Lähetetty: Ke Marras 05, 2008 7:05 pm
Kirjoittaja Ciel
Juu, minäkin saman tien varmistan varauksen =)
Re: Pehkolapsosia jouluksi, varmistakaa varauksenne
Lähetetty: Ke Marras 05, 2008 7:09 pm
Kirjoittaja Kirsi
Hyvä hyvä :) Snoekin vahvisti mesessä, joten Kendra puuttuu enää.
Re: Pehkolapsosia jouluksi, varmistakaa varauksenne
Lähetetty: Ke Marras 05, 2008 7:20 pm
Kirjoittaja Kendra
Ottaa pennun :) Mutta sukupuolta en vielä tiedä. Kattoo nyt kumman koiran kuvat Fanni kelpuuttaa.
// It's a male!
Re: Pehkolapsosia jouluksi, varmistakaa varauksenne
Lähetetty: Ke Marras 05, 2008 7:22 pm
Kirjoittaja Kirsi
Hyvä hyvä! Mites noi nimet, kelpaako kaikille suomi vai pitääkö olla enkkuu ehdottomasti?
Re: Pehkolapsosia jouluksi, varmistakaa varauksenne
Lähetetty: Ke Marras 05, 2008 7:22 pm
Kirjoittaja Mona
Lainaan nyt itseäni vielä tuolta toisesta topicista, jotta pennunottajat saavat vähän tietoa suvusta :-).
Mona kirjoitti:Suku on melko yleinen. ii. Point Out Broken Insiden veljellä Balóolla on ainakin yksi pentue, ja B-pentueen pennut ovat puolisisaruksia Pointin A-pentujen kanssa (yhteinen emä Loquent Aint She Sweet). A-pentueesta jalostukseen on käytetty ainakin Ash Flying In The Windia ja Ashley Grantia, jonka jälkeläisillä on taas teetetty pentueita.
Re: Pehkolapsosia jouluksi
Lähetetty: Ke Marras 05, 2008 7:27 pm
Kirjoittaja Ciel
Mulla ei nimen kielellä ole oikeastaan väliä. Suomeksi olisi ehkä helpompi keksiä, mutta toisaalta taas enkku ehkä kuulostaa paremmalta ;D
Re: Pehkolapsosia jouluksi
Lähetetty: Ke Marras 12, 2008 10:19 pm
Kirjoittaja Kendra
Mites nämä?
Re: Pehkolapsosia jouluksi
Lähetetty: Ke Marras 12, 2008 10:44 pm
Kirjoittaja Kirsi
On tulossa, mutta tässähän ei ole vielä mitään kiirettä :D Nimiä voisin alkaa laittelemaan, mutta teiän varaajien päätettävissä on kieli - suomi vai englanti? Loppujenlopuksihan kaikki saa keksiä oman nimen, mutta laitan kuitenkin nimilistaa alkuviestiinkin kielen päätöksen jälkeen :--)
/ Ja siis jos kielellä ei ole väliä, niin sitten tulee suomenkieliset. Jotenkin mä löydän suomenkielestä enemmän tunnelmallisempaa jouluteemaa kuin englanninkielestä.
Re: Pehkolapsosia jouluksi
Lähetetty: To Marras 13, 2008 3:09 pm
Kirjoittaja Ciel
^ Joo, suomenkielestä saa parempia joulunimiä.
Re: Pehkolapsosia jouluksi
Lähetetty: Pe Marras 14, 2008 6:10 pm
Kirjoittaja Fanni
Ajattelin tulla kertomaan, että Josie äippä sai ensimmäisen SERTinsä Liettuan alaisuudesta =).
Re: Pehkolapsosia jouluksi. Nimet tulleet!
Lähetetty: La Marras 15, 2008 1:57 pm
Kirjoittaja Kirsi
Fanni: Mukava kuulla!
Nyt on nimiä aloitusviestissä ja itsehän voi keksiä kanssa.
Re: Pehkolapsosia jouluksi. Nimiä tullut!
Lähetetty: La Marras 15, 2008 5:20 pm
Kirjoittaja Ciel
Miulle Rainvalleyn Joulun Tähti! :D
Re: Pehkolapsosia jouluksi. Nimiä tullut!
Lähetetty: La Marras 15, 2008 6:00 pm
Kirjoittaja Kirsi
Sun on :)
Re: Pehkolapsosia jouluksi. Nimiä tullut!
Lähetetty: La Marras 15, 2008 8:14 pm
Kirjoittaja Kendra
Mää haluun Rainvalleyn Joulurauhan Rikkojan :D