Sivu 2/7

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, varaamaan!

Lähetetty: Su Marras 09, 2008 12:39 pm
Kirjoittaja Kirsi
Tottakai onnistuu, minä en tapaa ketää koiriani ennen valioitumista omissa lajeissaan. Ja kun mulla ei noita valjakkokoiria ole kuin muutama, niin pääsee joka valjakkokisaan minne koiria ilmoitan.

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, varaamaan!

Lähetetty: Su Marras 09, 2008 12:52 pm
Kirjoittaja Narya
Zephyr, valitettavasti tämän pentueen koko ehti jo mennä täyteen. >: Mutta jos haluat C -pentueelle varaajaksi niin siellä olis vielä tilaa. :3

Kirsi, loistavaa, laitan sulle sit sen sijoituksen!

Tämä topic saa tipuskella kaikessa rauhassa, ennen kuin tulee ajankohtaiseksi. Haluatteko valkata nimet jo nyt vai myöhemmin?

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, varaamaan!

Lähetetty: Su Marras 09, 2008 12:55 pm
Kirjoittaja Kirsi
Minä haluun nimet jo nyt 8)

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, varaamaan!

Lähetetty: Su Marras 09, 2008 1:27 pm
Kirjoittaja Spiegel
No niin, sun käskystäs laitan nyt sitä "puolikasta romaania" tulemaan.

Eli pentu lähtisi Sinisieluun kahdelle omistajalle, minulle sekä Terrikselle. Itse hoidan kisautuspuolen.
Kuvia ei tällä hetkellä löydy, mutta ole(mme)n menossa Voittaja 2008-näyttelyyn joulukuussa, ja siellä olisi kyllä runsaasti aikaa kuvailla. Lisäksi saan luultavasti ennen tuota uuden kameran, joten sehän on paras mahdollinen tilaisuus saada kuvat. Jos tämä ei kuitenkaan onnistu, voin piirtää koiralle kuvat (sun avustuksellasi, tiedät haskien rakenteesta minua/meitä enemmän).

Sitten tulevaisuudensuunnitelmista.
Toivomaasi valjakkoonpanostaisimme eniten - kasvattisi ilmoitettaisiin joka ikiseen kisaan, johon sillä on osallistumisoikeus. Kennelistämme löytyy myös ainakin yksi valjakkoajoa harrastava koira, joten treenikaverina huskyllä olisi siis karjisneiti.
Toisekseen näyttelyt. Vaikka muut koiramme eivät kisaakaan himoaktiivisesti niissä, voin luvata kasvattisi käyvän näyttelyissä mahdollisimman usein, jahka se saa kuvat. Tavoitteena olisivat tietysti valionarvot, mikäli saamillamme kuvilla ne vain suinkin ovat mahdollisia saavuttaa.
Muiksi lajeiksi olen ajatellut vesipelastusta ja mahdollisesti agilityä/tokoa. Ensiksi mainitussa pentu tulisi myös kisaamaan niin aktiivisesti kuin mahdollista, sillä vesipelastusta ei järjestetä mitenkään järkyttävän usein. Pyrkisimme toki myös suorittamaan BH-kokeen kunnialla, enkä sulje pois muitakaan käyttölajeja. Pennusta pyrittäisiin kasvattamaan mahdollisimman tasapainoinen, tottelevainen siperianhusky.

Pentu saisi takuuvarmasti pysyvän, aktiivisen ja hyvän kodin meiltä. Laumatovereita siltä löytyisi riittämiin, sekä painotuslajeja olisi mahdollisuus harjoitella myös kotioloissa kennelimme sijainnin tähden. Narttupentua ajattelimme, väriltään kokomustaa, kuten mietimme sun kanssa aikaisemmin - mikäli tämä on vain mahdollista. Kaiken kaikkiaan pentu saisi varmasti aivan erityistä huomiota (muita koiriamme toki unohtamatta), koska sitä on sen verran kauan odotettu ja himoittu. Kisanäyttöä löydät täältä. Sinisielun on muuttamassa melko pian tuonne tunturisusi.comiin, siksipä tuo sivu on jo siellä :)

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, varaamaan!

Lähetetty: Su Marras 09, 2008 1:32 pm
Kirjoittaja Zephyr
Voi kurja :( Inoukin pennun olisin halunnu, mutta ei sitten voi mitään... Laita sitten C-pentueen jonoon, toivottavasti sen syntymisessä ei hirveän kauaa mene kun olis luokissa tilaa jo nyt.

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, NIMET

Lähetetty: Su Marras 09, 2008 1:53 pm
Kirjoittaja Narya
Spiegel, asiat kunnossa. Sulle lähti siis Haltiapolun Boheemi Inspiraatio, eikös?

Zephyr, niin se vaan joskus menee. >: Olen tosi pahoillani puolestasi, mutta ainakin saat sitten 100 % varmasti C -pentueesta huskypirpanan. Pentueen ajankohta on joskus seuraavan vuoden puolella kevättalvella, vielä en ole suunnitellut pentueen vanhempia tai mitään muutakaan sen kummemmin, mutta ajallaan sitten. (:

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, NIMET

Lähetetty: Su Marras 09, 2008 1:55 pm
Kirjoittaja Kirsi
Mulle Boheemi Illuusio :>

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, NIMET

Lähetetty: Su Marras 09, 2008 1:55 pm
Kirjoittaja Spiegel
Kiitoksia. Boheemi Inspiraatio meille, jeps. :)

Re: Haltiapolun B -huskyt, joulu-tammikuulle -08-09, NIMET

Lähetetty: Su Marras 09, 2008 2:00 pm
Kirjoittaja Narya
Selevä, tehdään sit näin. (:

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!

Lähetetty: Su Marras 09, 2008 4:12 pm
Kirjoittaja Narya
vveera peruutti varauksensa, yksi vapaana.

Pidän nyt alustavassa varauksessa Zephyrille, eli Zephyr, otatko pennun?

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!

Lähetetty: Su Marras 09, 2008 4:42 pm
Kirjoittaja Kate
Milloin tuo c-pentue olisi tulossa? Jos ajankohta on sopiva niin minulla voisi mahdollisesti olla kiinnostusta. :D

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!

Lähetetty: Su Marras 09, 2008 4:51 pm
Kirjoittaja Narya
C -pentuetta olen kaavaillut kevättalvelle 2009, sinne helmi-maaliskuun vaihteeseen. (:

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!

Lähetetty: Su Marras 09, 2008 5:37 pm
Kirjoittaja Dream
Laittelen kohta nimivarausta :D

Eli varaisin tuolle urospuppelolle nimen Haltiapolun Boheemi Mieli, jos vain käypi :D

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!

Lähetetty: Ma Marras 10, 2008 3:48 pm
Kirjoittaja Narya
Jeps, Boheemi Mieli sinne.

Zephyriä vielä odotellaan, josko haluaisi tästä pentueesta pennun.

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!

Lähetetty: Ma Marras 10, 2008 3:55 pm
Kirjoittaja Zephyr
Jes! Ilman muuta varaisin sen pennun. ;) Suunnitelmia voit lukea tuolta aikaisemmasta viestistä, ja ainakin näin alustavasti nartun haluaisin.

// EDIT, eli Haltiapolun Boheemi Unelma olisi kiva nimi. :lol: