Myynnissä kasvattipalautuksia (1 x bcn + 1 x mu)!

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: Myynnissä kasvattipalautuksia (1 x bc u + 2 x bc n)/varattu!

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Ei olee! Mutta kaunis hän on ja teillekin vain parasta kisatuuria. Laittelen viimein näiden vanhoille omistajille nyt mailia tai privaattia että mä oon vieny heidän koiransa.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: Myynnissä kasvattipalautuksia (1 x bcu + 2 x bcn + 1 x mu)!

Tänään uusia kasvattipalautuksia. Toivottavasti kiinnostuneita löytyypi :)
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: Myynnissä kasvattipalautuksia (1 x bcn + 1 x mu)!

Nostan tätä vähän ylös! Kaks päätin ottaa listalta kokonaan pois, saavat kadota bittimereen mikäli vanhat omistajat eivät niistä koskaan enää innostu. :)

Kemroesiin tulee kohta 1- ja 2-polvisia naperoita, lähiaikoina myös 3-polvisia. Kaikki tasasukuisia. Yhdistelminä seuraavat
1. Matrix x Glitch (1-polvinen)
2. Kaago x Fubsy (2-polvinen)
3. Kazan x Pix (3-polvinen)

Kussakin pentueessa yhteistä tosiaan tasasukuisuus ja se, että vanhempia käytetään jalostuksessa vain kerran. Pentueet eivät ole lueteltuna mihinkään aikajärjestykseen, menee täysin kisatuurin mukaan. Kakkos- ja kolmospentueissa erikoisuuksina se, että toinen vanhemmista on aina sellainen koira, joka on suvultaan hyvin harvinaista linjaa.
2.-yhdistelmän Fubsyn linjasta alunperinkin toivoin hitusen harvinaisempaa, joten sopii hyvin, että nartun sulhanenkin on täysin koskematonta sukua: Kaagolla on 2 sisarusta, mutta ne eivät ole virtuaalimaailmassa, vaan saatan tuoda kyseiset sisarukset virtuaalimaailmaan jonain kaukaisena päivänä, mikäli tarvitaan kipeästi vähän harvinaisempaa verta. Kaagon kohdalla asia on kuitenkin kovasti epätodennäköisempi, kun Kaago itse on vain 1-polvinen eli virtuaalimaailmassa elää pelkästään isä ja emä. Kuitenkin mahdollinen hamassa tulevaisuudessa. Pennuille annetaan normaalisti jalostuskäyttöoikeudet: Kaagon sisaruksia tuodaan vain, jos tämä linja ei yleisty liikaa.
3.-yhdistelmässä Kazan taas on vähän suuremmasta pentueesta (3 u + 1 n) mitä Fubsy. En kuitenkaan ole lainkaan tietoinen muiden Plamya-pentujen jalostuskäytöstä - vielä. Adaeze, seita ja NeaS taitavat kaikki olla bittitauolla tällä hetkellä. Kazanin jalostuskäytön suhteen ei siis näytä lainkaan pahalta. Otin kuitenkin tulevaisuuden mahdollisuudet huomioon enkä siis valinnut Kazanillekaan sitä yleisintä vaimoketta. Kazanin vaimo on DIAmond Pixie, narttu, joka on syntynyt saman projektin kautta, mitä Kaago. Pix ei kuitenkaan ole mitään sukua Kaagolle. Pixiäkään ei tulla käyttämään jalostuksessa tämän jälkeen, ja tytön pentuesisarusten mukaantuominen ei ole yhtään todennäköisempää, mitä Kaagonkaan.
2.- ja 3.-yhdistelmät toteutuvat, kunhan Pix ja Kaago ovat ainakin vPVA (Pixillä 2 KUPIa jäljellä ja Kaagolla kaikki 3). Fubsy ja Kazan ovat jo kisautukseltaan valmiita.

1.-yhdistelmässä emänä toimii mun sijoitusnarttu Glitch. Glitch on jo vFIN TVA, mutta tuloksia vaan ei olla päivitetty vielä sivulle. Yhdistelmä voisi syntyä oikeastaan minä hetkenä hyvänsä, vaikka heti. Pentuetopa lieneekin olevan tuleva torille pian.
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mima »

Mua vois kiinnostaa tuo mudi :) Ihan kokeilu mielessä ottaisin yksityisiin, joten en osaa mitään sanoa sen tulevaisuudestasta. Jos tullaan käyttämään jalostukseen, saa kumppanikseen luultavasti evm. koiran, ellen nyt suuremminkin innostu rodusta ja tuo ite tuolle morsianta :D
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Joo ota vaan, ilmoittele vaikka seitalle, että tähän tulokseen tultiin ja samassa sille uudet sivut. Mä oon tosi epäaktiivinen täällä niin vastailua joutuisit varmaan turhaan odottelemaan. :l
Mima
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mima »

Asia selevä :)

/tadaa, jos sää nyt näillä edes mitään teet..:)
Vastaa Viestiin