M/S: uusi nsnu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, 2x cksn, pyn, nsnu

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Hyvältä näyttää ja kuvat kelpaavat varsin hyvin, kiitos :)
Saino
Ei riitä.
Viestit: 376
Liittynyt: Su Touko 27, 2012 6:48 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, cksn, nsnu

Viesti Kirjoittaja Saino »

Uskaltaisitko antaa Biancan mun pieneen hieman keskeneräiseen kennelprojektiini? Sitä kisautettaisiin samaan tyyliin kuin esimerkiksi Lesyä.

Ja kun mun ei pitänyt ottaa vielä vähään aikaan uusia koiria, mutta.. :D
Joskus toivon olevani kuuro, mykkä ja sokea.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, cksn, nsnu

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Bianca lähtee sinne oikeen mieluusti :) Kysele tsiulta noista kuvista ja googlettele tuloksia, koska saattaa olla näyttelytuloksia, joita ei oo merkattu.
Saino
Ei riitä.
Viestit: 376
Liittynyt: Su Touko 27, 2012 6:48 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, nsnu

Viesti Kirjoittaja Saino »

Jeij! :D Rupean väsäilemään sivuja joskus illalla, kun pääsen kotiin.

/ Toivottavasti sivuilta löytyy nyt kaikki tarpeellinen..?:D
Joskus toivon olevani kuuro, mykkä ja sokea.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, cksn, 4x nsn

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Linkki ei toiminut. Mut löysin sivulta osoitteen ja hyvältä näytti. :) Tää tulos puuttuu sivulta. Sit jos haluut lisätä niin ERI & ERI3 SA. Tsemppiä tuleviin koitoksiin.

Kolme uutta tolleria, joista tosin kaksi lähtis mieluusti sijotukseen.

// Lisätty evm. sukuinen cockeri & harrierinarttu. Sijoitettaviksi tulossa myös walesinspringerspanielit SPA1 vFIN KVA Hubbub Malicious Joy & SPA1 Kesna Blanche-Neige, jos vaan löydän jostain perustiedot (esim syntymäpäivän).
Ziwa
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Marras 11, 2013 8:16 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, cksn, 4x nsn, harrierin

Viesti Kirjoittaja Ziwa »

Olisin kiinnostunut Jäpinästä (eihän mulla ole kuin kaks sulta saatua koiraa, sijoitus-Vallu ja Uku, mutta ei kai se haittaa) :D Tulisi siis Ankkalampeen kahden tollon, kahden labbiksen ja yhden kultsun kaveriksi. Kisautusta jatkettaisiin nykyisissä lajeissa (toko, nome, pk), valioksi tähdäten. Lisäksi käytäisiin varmasti ihmettelemässä metsäjälkeä ja pelastusta ja ehkä vähän myös agilityä. Näyttelyissäkin käytäisiin, jos Kurrikselta kuvat mukaan lähtee. Huomasin, että pojalle löytyisi myös toinenkin kuva Kurrikselta, koska tuossa on vissiin sama koira?
Pikkuhiljaa palaamassa tauolta!
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, cksn, 4x nsn, harrierin

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Kelpaaks sulle sijotus, kun olin tuota sijotukseen aatellu? Kysäse Kurrikselta noista kuvista :) osaa varmaan paremmin sanoo tosta toisestakin. Äkkiä kun puhelimelle katoin niin näytti samalle. Mut mieluusti sulle poitsu lähtee!
Ziwa
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Marras 11, 2013 8:16 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, cksn, 4x nsn, harrierin

Viesti Kirjoittaja Ziwa »

Kelpaa, eihän se ole kuin mun toinen tollouros joka on sulta sijoituksessa :mrgreen: Laitankin Kurrikselle viestiä, ja olen aika varma että kyse on samasta koirasta, koska kuvat olivat kuitenkin peräkkäin samassa albumissa ja merkit ovat täysin samat. :)

// Poika sai uuden kutsumanimen, Eppu :) Kuvista kysyin Kurrikselta ja se oli ok.
Pikkuhiljaa palaamassa tauolta!
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, nsnn, cksn, harrierin, harmaa

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Hieno homma ja hauskaa, että sijoitus kelpaa :) Sivu näyttää hyvälle ja kiva, että sait kuvat mukaan! Kiitos.

// Kotia etsii nsnn & harmaa norjanhirvikoiranarttu. Harmaa vain sijoitukseen, mutta tollon voi saada omaksikin.
Cessna
Epätoivoinen katse
Viestit: 450
Liittynyt: La Tammi 11, 2014 5:22 pm
Viesti:

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, nsnn, cksn, harrierin, harmaa

Viesti Kirjoittaja Cessna »

Smallia hakiessani kattelin tota harmaata jo sillä silmällä ku on niin nätti &.& ja nyt mulle on tullut joku vimma metsästykseen mutta kappas kun ei ole metsästyskoiraa. Rohkenisinko pyytää sitä sinulta..?
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, nsnn, cksn, harrierin, harmaa

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Elly pisti viestiä, että haluais pitää tuon itse, mutta mulle on tulossa Lintuhaukkuun pentue: Lintuhaukun Heittotähti x BH vFIN KVA vGERJM-12 vGER JVA Lintuhaukun Puukko
Tuo Puukko isänä ei oo ihan varma, mutta todennäköisesti. Mun pitää viä Friskyltä vähän kysästä, että mitä mieltä hää on :) Kuva mulla pitäisi olla antaa mukaan, esim tämä. Pentueen isä on hyvä mejäkoira ja sillä on useemmassa luokassa 1x VOI1. Et jos sua tollanen kiinnostaa niin voin vaikka sijottaa tai omakskin saa.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, nsnn, cksn, harrierin, mäykkyu

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Susityttö kirjoitti:SIJOITETAAN

lyhytkarvainen mäyräkoirau Prêt Tulipa Sylvestri
Sylvesterin siskon Sagan sivulta voi myös katsoa tietoja. Sylvesteri on saanyt yhden MÄAJ1-tuloksen ja se kävi pyörähtämässä myös mäyräkoirien mejäpäivillä saaden ykköstulokset 1x FRA-AVO1, 2x GER-AVO1, 2x SWE-AVO1, 2x DK-AVO1 & 1x EST-AVO1 eli Sylvesterillä on mejässä oikeus VOI-luokkaan Saksasta, Ruotsista ja Tanskasta, joten tästä on todella hyvä jatkaa mejäuraa. Kuvat mukaan © Lalina. Mahdollista myydä myös omaksi.
Carla
Epätoivoinen katse
Viestit: 423
Liittynyt: La Marras 30, 2013 5:23 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, nsnn, cksn, harrierin, mäykkyu

Viesti Kirjoittaja Carla »

Olisiko Tina mahdollista saada Aregoniin? Kisautusta agilityssa, nomessa ja koiratanssissa. Ajattelin omaksi, mutta jos katsottaisiin sitten myöhemmin, voin ehkä tarjota myös sinulle jalostukseen. :)
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, nsnn, cksn, harrierin, mäykkyu

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Mieluusti muuttaa sinne. :)
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, nsnn, cksn, harrierin, mäykkyu

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Kehtaisinkohan mä ottaa ton komian mäykkypojan sijoitukseen.. Saako kutsumanimen vaihtaa?
Vastaa Viestiin