Helpotuksia ja kannustimia kisojen järjestämiseksi?
-
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Re: Helpotuksia ja kannustimia kisojen järjestämiseksi?
elenan kantsii selata tää läpi kun täällä on vähän aloteltu jo jotain pientä http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f= ... 1&start=15
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Mulla on ehkä se osallistuminen, tai jotain, mut sillonku jabber järjesteli kisoja ni pidin niin kovasti siitä automaattilomakkeesta! Ei tarttenut sähköpostia vaivata ja varmasti oli kisan pitäjällekin helpompaa kun ei tarvinnut miljoonaa sähköpostiviestiä katsoa ja lisätä sivuille.
Välillä jonkun on kuoltava, jotta asiat muuttuisivat paremmiksi
-
- Viesti:
Mua taas kyrsii se jabberin pitämä lomake sitten, kun koiria on joka luokkaan täysi määrä. :D Menee ikä ja terveys.
elena vois laittaa mulle yv:llä vaikka mitä on saanut ton oppaan suhteen aikaiseksi itse, jollei halua julkisesti jakaa. Eihän sitä yksin tarvitse tehdä kun meillä on turrilassa tekijöitä vaikka miten monta ja pari alottelikin tuol toisen triidin puolella, mitä ois hyvä hyödyntää myös.
elena vois laittaa mulle yv:llä vaikka mitä on saanut ton oppaan suhteen aikaiseksi itse, jollei halua julkisesti jakaa. Eihän sitä yksin tarvitse tehdä kun meillä on turrilassa tekijöitä vaikka miten monta ja pari alottelikin tuol toisen triidin puolella, mitä ois hyvä hyödyntää myös.
-
- Höpsö veitikka
^Sama. Kaikista hirvein on pk-lajit lomakkeella, kun mullakin tuppaa oleen sielläkin lähes joka luokkaan täysmäärä koiria :D Agi (jos on esim vaan maxit) ja toko nyt viä menee, mutta ei tollaset isommat, joissa on monta luokkaa mukana. Esim voin kuvitella kuinka hirveetä olis mejä kaikissa maissa lomakkeella 5 koiraa per. luokka (= 70 koiraa lomakkeella naputella....).
// Jep tiedän, mutta on se silti aika urakka, kun jos on vaikka neljä pk-lajia + pakk ja niihin ilmotat esim neljä koiraa luokka :D Ei tuo lomakkeella lähettäminen tosiaan missään "pikku lajeissa" tunnu tai jos itellä on vähän koiria johkin tiettyyn lajiin, mutta just pk tai kaikki luokat agikin alkaa olemaan on sellanen että siinä menee ikä ja terveys. Tosin helppoahan se olis, jos kisauttas kaikki koiransa vaan yhdessä pk-lajissa (vaikka haussa) eikä ilmottelis mihkään muuhun pk-lajiin.
// Jep tiedän, mutta on se silti aika urakka, kun jos on vaikka neljä pk-lajia + pakk ja niihin ilmotat esim neljä koiraa luokka :D Ei tuo lomakkeella lähettäminen tosiaan missään "pikku lajeissa" tunnu tai jos itellä on vähän koiria johkin tiettyyn lajiin, mutta just pk tai kaikki luokat agikin alkaa olemaan on sellanen että siinä menee ikä ja terveys. Tosin helppoahan se olis, jos kisauttas kaikki koiransa vaan yhdessä pk-lajissa (vaikka haussa) eikä ilmottelis mihkään muuhun pk-lajiin.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kai tiiätte sen kikan että kun olette lähettäneet lomakkeen, niin palaatte edelliselle sivulle ja vaihdatte vaan koiran nimen ja osoitteen, sitten taas lähetätte. Vaikka onhan se kohtalaisen rankkaa noinkin...
Mutta joo, ite hylkäisin kisojen järjestämisen jos ei olisi tuota lomaketta. En vaan millään kestäisi lisätä sähköpostista jokaisen koiruja kerrallaan.

Mutta joo, ite hylkäisin kisojen järjestämisen jos ei olisi tuota lomaketta. En vaan millään kestäisi lisätä sähköpostista jokaisen koiruja kerrallaan.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Viesti:
Juu, niin mä olen aina tehnyt mut sen jälkeen kun joku järjestää kisaputkena useamman tollaisen kisan niin se alkaa puuduttaa kuitenkin sen copy-pasten sijaan. Onhan se järjestäjälle järjettömän paljon helpompaa kyllä, ei siinä.
-
- Alkupalat
Olisiko mitään, että joka liitolla olisi yksi tai useampi ihminen, joka/jotka järjestäisivät vaikkapa 2-4kisaa kuukaudessa tai jotenkin vastaavasti? Agilityliitolle, tokoliitolle tai palvelusliitolle tätä ei välttämättä tarvittaisi, mutta vaikkapa kanakoirakokeet, spanielikokeet, koiraurheilu, työkoirakokeet, haukkukokeet, maastoesteliitto, luolakokeet, ajokokeet, vinttikoirakokeet, vepe, valjakko, laumanvartijakokeet? Että saataisiin nyt vaikkapa edes kaksi kisaa kuukaudessa + muiden järjestämät. Esim. spanielikokeita on viimeeksi ollut kaksi kuukautta sitten...
-
- Kriisissä
- Viesti:
^ Ihan hyvä idea sinänsä mutta mahtaako kukaan haluta lupautua moiseen kun aina voi esteitä tulla, unohtaa, kyllästyä jnejne. Itse järjestän kisoja kun näen sen tarpeelliseksi ja minulla on aikaa. Jos kaipailen esim. työkoirakokeita, eikä kukaan muu ei niitä järjestä niin sitten järjestän itse. Nykypäivänä kannattaa ottaa ohjat omiin käsiinsä, muuten menee jaaritteluksi, selvittelyksi ja sopimiseksi. Jos kaipaat erityisesti spanielikokeita, niin voisithan vaikka järjestää sen 2kisaa/kuukausi? :)
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Vihva kirjoitti:Olisiko mitään, että joka liitolla olisi yksi tai useampi ihminen, joka/jotka järjestäisivät vaikkapa 2-4kisaa kuukaudessa tai jotenkin vastaavasti? Agilityliitolle, tokoliitolle tai palvelusliitolle tätä ei välttämättä tarvittaisi, mutta vaikkapa kanakoirakokeet, spanielikokeet, koiraurheilu, työkoirakokeet, haukkukokeet, maastoesteliitto, luolakokeet, ajokokeet, vinttikoirakokeet, vepe, valjakko, laumanvartijakokeet? Että saataisiin nyt vaikkapa edes kaksi kisaa kuukaudessa + muiden järjestämät. Esim. spanielikokeita on viimeeksi ollut kaksi kuukautta sitten...
Mieluummin ei. Sen sijaan jokainen meistä vois ottaa itteään niskasta kiinni ja vaivautua järjestämään niitä kilpailuja edes vaikka yhdet kerran kuukaudessa :)
- Shady
- Taikuri
Mulle tuli Vihvan ehdotuksesta ekana mieleen, että sit muut alkais asennoitumaan sihe, et ei mun tarvii noita epämiellyttävämpiä kokeita järkätä, ku tuo kuiteki järkkää.. Spanielkokeita on aika vaikee saada anottua, joten siinä ehkä yks syy miks niitä on niin vähän. Niiden table pohjainen tuomarointikin on varmasti yks syy miks niitä ei niin innostuta järkkää. Mä oon nyt koittanu tasasin väliajoin järkätä (jos saa kalenteriin asti), mut niiden tuomarointi on kyllä kaikista lajeista raivostuttavinta!
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
-
- Kanada
Voiskohan sitä tuomarointi tapaa helpottaa mitenkään? Onko sen pakko olla juuri table pohjainen?
Taukoilen
-
- Kanada
Mietin ihan samaa, koska ei noutajienkaan taipumuskokeessa / nome kokeissa ole sitä "pöytäkirja" mallia joka on oikeasti.Kurris kirjoitti:Voiskohan sitä tuomarointi tapaa helpottaa mitenkään? Onko sen pakko olla juuri table pohjainen?
Koira sai taippareista nollan sillä selvä ei sitä kukaan kerro missä kohtaa homma meni mönkään.
-
- Kriisissä
- Viesti:
Se auttais oikeesti paljon jos otettais ne pöytäkirjat pois. Onhan niissä se oma viehätyksensä sitten kun koira saa sen hyväksytyn tuloksen ja sen pöytäkirjan voi lisätä koiran sivulle (joskaan kaikki eivät sitäkään tee), mutta oikeesti oon kerran sellaset tuomaroinut ja ei ollu hauskaa. En kumminkaan harrasta spanielikokeita että sillaiten mun sana ei niissä paina, MUTTA olisin yksi puolueeton tuomarivaihtoehto. :)
-
- Kanada
Eipä tosiaan itelläkään ole niitä tullut lisäiltyä koiran sivuille...
Taukoilen
-
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
Kannatan tota tablen pois ottamista! Minä voisin ainakin järjestää joitain kisoja, jos se otetaan pois.