Cottongrass is back!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
kirby
Höpsö veitikka

Re: Scarlets & Rossminor

Viesti Kirjoittaja kirby »

Rossminor (entinen Rosslayne) nyt myös avannut ovensa tauon jälkeen!

Kaikenlainen palaute tervetullutta :) Beaglepentuja luvassa kevään/kesän aikana!
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Ihan mielettömän kivat on kyllä molemmat kennelit, ei mulla oikein muuta sanottavaa edes taida olla. :D Keep up the good work!
kirby
Höpsö veitikka

Voi suurkiitokset Janina! Kiva kuulla :)
vuoden kadehdituin 2012
kirby
Höpsö veitikka

Re: Cottongrass is back!

Hoplaa! Nostelen vähän topaa sillä Cottongrass saatiin myös elävien kirjoihin! Heittäkää kommenttia jos jotain haluatte sanoa, suurkiitokset jo kaikille jotka ovat palautetta mun kenneleistä antaneet. :) Linkki löytyy ekasta viestistä!
vuoden kadehdituin 2012
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Voooi että taas! Ihana Cottongrass.
Mun oli pakko päästä sanomaan että kaikissa sun kenneleissä näkyy niin kauniisti toi panostus ja yksityiskohtasuus! Jokanen näyttää niin tarkkaan harkitulta viimesilauksia myöten. Oot jotenkin onnistunut pitämään tunnelman kussakin tosi seesteisenä ilman, että siitä tulee tylsä. Nää sun kaikki kolme kenneliä on kyllä virtuaalimaailman esteettisesti hienoimmasta päästä.
Ei mulla oikein oo mitään rakentavaa palautetta nyt antaa. :D

Ihanaa kun susta löytyy puhtia kasvattaa sellasia rotuja jotka ei löydy sieltä yleisimpien rotujen kärjestä!
Sonja.
Ei riitä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sonja. »

Täytyy kyllä kompata Sparklea, kaikki siun kennelit on aivan valtavan kauniita ja niistä kyllä huomaa, että aikaa ja ajatusta on ollut tekemisessä mukana <3_<3
kirby
Höpsö veitikka

Voi kiitos molemmille teille ihanista sanoista &.& Onpa kiva kuulla että miellyttää silmää! Välillä sitä on itse niin tarkka ja tuskailen värien sun muiden juttujen kanssa ehkä liikaakin.. :mrgreen:
vuoden kadehdituin 2012
Cookiemonster
Kanada

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Minä kanssa oon aina ihastellut sun kenneleitä! Aina olleet niin upeita, todellakin huomaa että aikaa ja ajatusta ulkoasuissa on käytetty paljon.
Ihanan hempeä ja lämmin värimaailma myöskin toimii todella hyvin, vau! :)
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
kirby
Höpsö veitikka

No mutta kiitokset Cookiemonsterille ihanasta kommentista, kiva kuulla vaikka olenkin ollut niin hiton epäaktiivinen näissä kennelijutuissa jo pitkän aikaa :mrgreen: Vitsi kun en edes osaa vastata mitään muuta kuin että suuret kiitokset &.&
vuoden kadehdituin 2012
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

En voi kuin kompata edellisiä. Ja kun se loisteliaisuus ei jää ainoastaan ulkoasuun, vaan sun näyttelykoirasi on kanssa mielettömiä. Muistan joskus virtuaalinäyttelyitä vielä harrastaessani ihmetelleeni kuinka yhden ihmisen koirat voi olla aina siellä palkintopalleilla. :D En tiedä onko roduillasi poikkeuksellisen helppo menestyä isoissa kehissä, mutta jos multa kysyttäisiin kenellä on virtuaalimaailman säkenöivimmät näyttelytähdet, niin ei tarttis kahta kertaa miettiä.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
kirby
Höpsö veitikka

Voi suurkiitokset Lansu_ kauniista sanoista, minä puolestani olen aina sun koirista tykännyt :) Oi että, ennen taisi mennä näyttelyissäkin paremmin, vai kultaakohan aika muistot :mrgreen: Kyllä siis edelleen oikein mukavasti koiriani on palkittu, mutta mun mielestä yhtä harvemmin enää BIS-kehissä näkee esim. FCI7 koiria, olipa ne miten hienoja tahansa. Toisaalta, erityisesti settereissä ja beagleissa on kyllä selkeästi harrastajat ja kasvattajat kadonneet lähes olemattomiin. Harmi, mutta eiköhän taas jossain vaiheessa tule enemmän kiinnostuneita!
vuoden kadehdituin 2012
Vastaa Viestiin