Kysymyksiä 3

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Re: Kysymyksiä 3

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Ei pakolliseksi. Uusille fci-sivuille voi laittaa suosituksia, juurikin että viimeistään ennen pentuetta tai kuolemaa olis hyvä. Mä voin ainaki kirjoittaa siihen virtuaalikoiran luominen -ohjeeseen loppuun että viimeisenä muttei vähäisimpänä muista rekisteröidä koirasi.
Shady
Taikuri

Viesti Kirjoittaja Shady »

Mikskähän YVNL:n sivu ei toimi? virtuaalikoirat.net muuten kyllä toimii..
"Error establishing a database connection"

// Juu toimii mullaki nyt taas..
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Hex
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hex »

Shady kirjoitti:Mikskähän YVNL:n sivu ei toimi? virtuaalikoirat.net muuten kyllä toimii..
"Error establishing a database connection"
Mulla ainakin toimii :o
nisha
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja nisha »

En nyt jaksa selaa vanhoja viestejä ja topiceita että onko tästä ollut aiemmin - mutta miksei sertit voi jäädä roikkumaan virtuaalimaailmassa? Mulla just tuli piviko Suomen valioksi, aloin tarkastamaan sääntöjä ja kappas vaan en saakaan siitä samalla Italian, Tanskan ja Ruotsin valioksi. :mrgreen: Tää koira on aina ollut avoimessa luokassa ja ite en oikeesti keksi järkevää syytä miksei se samalla vois valioitua noilla muillakin serteillään. Vai tajuunko tästä lauseesta jotain väärin?

"4.1 Muotovalion arvo
Koira tulee maan valioksi kun se saa kyseisestä maasta kolme (3) SERTiä, joista enintään kaksi on saman tuomarin antamia. Jos koira on jo jonkin maan muotovalio kolmella SERTillä, sen ei seuraavasta maasta tarvitse saada kuin kaksi SERTiä muotovalioituakseen. Mutta mikäli koira on suorittanut hyväksytysti BH- eli käyttäytymiskokeen, sen ei tarvitse saada kuin yksi (1) SERT tullakseen vastaisuudessa muotovalioksi. Sertifikaatit eivät voi jäädä "roikkumaan"."
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Deneo
Kanada

Viesti Kirjoittaja Deneo »

^Ite oon aina laittanut koirat samalla valioiksi kaikista maista mistä sertit on saatu, en edes muistanut tuollaista sääntöä.... :D. Tosin olen näköjään ilmoittanut valioita viimeksi vuonna 2010.
Don't you wanna live before you die?
Shady
Taikuri

Mitä ihmettä onko siellä oikeesti tollanen sääntö :D Mun hurtat on aina valioitunu alusta alkaen sitten ku sertit on täynnä - ja niin on tietääkseni muillakin. Eihän siinä olis mitään järkeä edes jäädä turhaan niitä sertejä kalastelemaan, kun hyväs lyhyt yhdes maas ei oo vuodes ku yks-kaks näyttelyä (jos sitäkään).
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Just. :D Ignooratkaa kyseinen lause se poistuu sieltä kohta, ei moista oo kukaan muistanu ennenkään eikä siin oo mitään järkeä.
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mä tätä samaa joskus kyselin ja vastaukset oli samoja, joten anna mennä vaan niiden valionarvojen kanssa :D
nisha
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja nisha »

Kiitos vastauksista!! Valioitukoon sitten noistakin :cool:
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Janina
Höpsö veitikka

Miksi tokossa ei ole ollut kilpailuja yli kolmeen kuukauteen?
Lyydia
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Sivut muuttanu? http://kultsu.net/virt/vtl/kisakalenteri.html

// joo ei uusia sivuja muistaakseni kauheesti huudatettu ja mullaki meni hetki ennen ku muistin päivittää kirjainmerkkeihin uuden sivun :D Mut täällä oli liiton toisen yp:n lähdettyä ja muuton jälkeen keskustelua, tietty helposti voinu mennä ohitse kun ei kaikki noita keskusteluja seuraa. Ja toki tuol tulevat kilpailut -osastolla näkyy mm. firielin järkänneen tokoo jne, itekkin yleensä infoon sinne jos järkkään niin foorumilla olevat näkee jos eivät jaksa kattoo liittojen kalentereita. Ja nykyään muuten kun googlettaa "VTL" niin tää uudempi sivu tulee ainakin mulla ennen hakutuloksiin ennemmin kuin vanha, mut ei sitäkään varmaan tuu mieleen kokeilla jos ei oo aavistusta et sivut ois muuttanu. :D
Janina
Höpsö veitikka

Ahaa, ei oo tästä taidettu kauheen kattavasti ilmoittaa missään? Olisin arvostanut jos esim. liiton vanhoilla sivuilla olis ollut linkkiä uuteen. Hienoisesti vituttaa että nyt on sitten jäänyt monen kuukauden tulostenkeruumahdollisuudet väliin, koska en seuraa kaikkia turrilan ketjuja?
Shady
Taikuri

Siellä vanhoilla sivuilla on uusi osoite niinkuin näkyy :D Samoin oon sen täällä turrilassa ilmoittanut ja joku aika sitten se saatiin vFCIhinkin päivitettyä :mrgreen: En mä nyt ajatellu, että pitää jokaselle liiton sivulle laittaa, että hei uusi osoite. Kuvittelin, että riittää kun etusivulla se on ilmoitettu :lol:

// Mun mielestä taas on iha loogista ajatella, että porukka niitä etusivuja katsois, kun niissä yleensä on ilmoitettu niistä tulleista päivityksistä (säännöt, osoitteet jne).
Janina
Höpsö veitikka

Mä en tosiaan seuraa enkä katsele turrilassa ketjuja/osioita jotka mua ei kiinnosta, enkä myöskään liittojen etusivuja tai VFCI:tä. :mrgreen: Mun mielestä liiton kalenteri olis ollut se loogisin paikka ilmoittaa, mut tiedänpähän nyt sit kuitenkin.
Janina
Höpsö veitikka

Mikä on virtuaalirahan tilanne, kiinnostaako ketään? Itseä kiinnostais mm. suunnattomasti. :mrgreen:
Vastaa Viestiin