Sivu 2/3

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle

Lähetetty: Ke Joulu 03, 2008 8:51 pm
Kirjoittaja sasu.
Hassu, joo jos vaan haluat. ^^ Joo sivuja saa rueta tekemään :) Haluatteko että pennut syntyy jo joulukuussa?

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle

Lähetetty: To Joulu 04, 2008 8:55 am
Kirjoittaja Hassu
Minulle käy ihan miten vaan (: Lähettelin nyt kuvalupapyyntöjä eri kenneleihin, saas nähdä minkälaista vastausta sieltä on tulossa. <;

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle

Lähetetty: Su Joulu 07, 2008 9:53 am
Kirjoittaja Hassu
Mulla olis sivuja jo valmiina.. Tässä.

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle

Lähetetty: Su Joulu 07, 2008 7:44 pm
Kirjoittaja -Roba
Minäkin tahdon jo sivuja tekemään <3 Edittaan tähän sitten, kun on valmista. Kuvatkin on jo.

Edit// Sivut: http://www.freewebs.com/noblekoiratt/noblekoi6.htm

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2008 4:33 pm
Kirjoittaja sasu.
Paljon kiitoksia sivuista! Todella hienot kummallakin ja kuvat kans hyvät.

Mieitin noita pentuja tonne 20 päivän seutuville? Onko ihan ok? Ilmoittelen asiasta sitten nartun omistajalle.

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2008 5:36 pm
Kirjoittaja -Roba
Sopii mikä päivä vaan.

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle

Lähetetty: Ke Joulu 10, 2008 6:02 pm
Kirjoittaja Hassu
Joo, päiväks käy mulle ihan mikä tahansa =) Kunhan nyt syntyy, sehän on pääasia XD

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle

Lähetetty: Ma Joulu 15, 2008 8:28 pm
Kirjoittaja sasu.
Selvä, syntyy siis 20.12! Sen jälkeen saa rueta kisaamaan, ei aiemmin, joten joudutte vielä odottelemaan :) Kuulumisia toivoisin kerrottavan mulle yv'llä tai kuurakuun vieraskirjaan/sähköpostiin.

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle SYNTYY 20.12!!

Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 12:43 pm
Kirjoittaja Juinttu
EI OO TOTTA! Juuri tän nartun pentua oon himoinnut puoli vuotta ja en ole huomannut tätä topickia. Voihan prkl, olisiko mahdollista saada Taran pentu Gayaneeseen. Etsin sopivaa kasvatus narttua ja tästä pentueesta näyttää tulevan pieni jos minäkin saisin vielä yhden poronpaimentajan. Minulla on jo kuvakin valmiina tuommoiselle: http://i271.photobucket.com/albums/jj13 ... okoira.jpg ja tulisimme kisaamaan paljolti piviko näyttelyissä ja missä lajissa milloinkin. Olen jo aiemmin kysellyt että saisinko tämän nartun pennun, joten mitenkään mahdollista? Kerron lisää vielä ja jos saan niin nimi voisi olla Kuurakuun Huomenna? Kiitos jo kovasti etukäteen. Se, miksei minua ole näkynyt kisa-areenilla on mm. se että olen vielä tuore koira maailmassa ja nyt alkaa olla koirien sivut sen verran valmiita että kisaus alkakoon. :D

Kavereiksi pentu saisi muita lappalaiskoiria, sekä pienen määrän kissoja ja muun rotuisia koiria. Tällä hetkellä meillä on 9 koiraa jotenka tämä tulisi olemaan 10. Sitten keskityn kisaukseen. Kasvatamme Gayaneessa suomenlapinkoiria, venäjänvinttikoiria ja lapinporokoiria.

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle SYNTYY 20.12!!

Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 2:31 pm
Kirjoittaja sasu.
Pöpö, hmm mietin pitkään lähteekö sulle pentu, mutta uskallan kuitenkin antaa. Olisiko mahdollista että painottaisit kisaamista johonkin lajiin, että koira voisi valioitua vaikka siitä lajista joskus? Jotenkin tuo "missä lajissa milloinkin" - kisaaminen ei kuullosta oikein hyvältä. Jos ottaisitte vaikka pari päälajia kuten paimennuksen ja jonkun muun? :)

Pentuja tosin en tällä nartulla anna tehdä, koska Hassulle meni jo sijoitukseen yksi narttu jolle tulee pennut.

Saat kuitenkin tästä nyt penskan ja nimi käy. :) Sivut jos ilmoittelet mahd. pian ja rupeat kisaamaan.

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle SYNTYNYT 20.12!!

Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 4:29 pm
Kirjoittaja Juinttu
Aijaa.. no en minä kyllä sitten, sillä etsin juuri kasvatus narttua. Vai olisiko mahdollista teettää nartulle pennut evm sukuisella uroksella ja pentueen max koko 3 ja yksi jää kasvatukseen? Ja keskittyisimme johonkin yhteen lajiin joka voisi olla vaikka paimennus :D

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle SYNTYNYT 20.12!!

Lähetetty: Ma Joulu 22, 2008 11:19 pm
Kirjoittaja Juinttu
Ylöspäin

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle SYNTYNYT 20.12!!

Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 10:52 am
Kirjoittaja sasu.
Hmm. Enpä oikein tiedä vaikka vanhemmat ovatkin evm- sukuisia en ehkä haluaisi enää muille antaa tästä jalostusnarttua. :/ Valitettavasti, et siis ota pentua?

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle SYNTYNYT 20.12!!

Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 10:56 am
Kirjoittaja Juinttu
Ää.. ottaisin niin mieluusti kyllä. Vaikeaa.. eikös se kelpaisi että yksi, vaikka sitten yksi pentue johon syntyisi yksi narttu jota sitä sitäkin käyttäisin äärimmäisen rajoitetusti?

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle SYNTYNYT 20.12!!

Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 11:48 pm
Kirjoittaja sasu.
^ Mä en nyt lipsu tosta päätöksestä, eli toiselle koiralle ei tule pentuja tässä. Vaan tolle Hassun nartulle, joka on sijoituksessa. Sori.