Sparkle järjestää: -

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sparkle järjestää: vNAYBC-19!

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Miksi mun bortsunartulle on annettu EVA? :/ Vähän harmillinen tapaus kun näyttelyitä on muutenkin niin vähän (ja kun sanallisetkin on harvinaista herkkua), jos ei muista ilmottaa luokkasiirrosta kun se on vasta valioitunut..........
Eikö sen voi vaan copypasteta sinne valioluokkaan tai jättää ilman sertiä? o.O Mä oon ainakin tuomaroidessani ihan mutkitta jättänyt sertit pois niiltä jotka ei saa vastaanottaa jne. Eihän tolle nyt enää mitään voi kun tulokset on jo kokonaisuudessaan sivuilla mutta toivoisin silti ettei ihan noin herkästä lätkästä EVAa :(
Avatar
Shannon.
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 10:13 am
Viesti:

Re: Sparkle järjestää: vNAYBC-19!

Viesti Kirjoittaja Shannon. »

Tuolla Venäjän voittajassa on jonkin verran virheitä, mm. uroksilla PN ja mun kasvateilla whippeteissä (Saragis) on kaksi narttua ROP ja VSN. Liekkö Touch In the Night sitten ilmoitettu vahingossa uroksena...
Saragis & Qazarat - vinttikoirat
Red Flare's - faaraokoirat & punaiset irlanninsetterit
Majorithy Arabians - arabianhevoset
Islanninhevostalli Trottúr - islanninhevoset


Vuoden kasvattaja 2020
Vuoden vVJM-kasvattaja 2020
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Sparkle järjestää: vNAYBC-19!

Viesti Kirjoittaja nisha »

Shannon. kirjoitti: Ke Helmi 27, 2019 2:18 pm Tuolla Venäjän voittajassa on jonkin verran virheitä, mm. uroksilla PN ja mun kasvateilla whippeteissä (Saragis) on kaksi narttua ROP ja VSN. Liekkö Touch In the Night sitten ilmoitettu vahingossa uroksena...
Mun piti tästä laittaa sähköpostia Sparklelle mut en vielä ehtinyt - oon vahingossa ilmottanut sen uroksiin idioottina! Ois pitäny ehdottomasti antaa EVA, en muistanu mennä enää myöhemmin tarkistaa et onko kaikki koirat oikeissa luokissa ja sukupuolissa. Eli mun virhe, tarkistin ihan sähkäristä sen. Sille koiralle voi vaihtaa EVA sinne ja siirtää PU-sijoitukset oikein!
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: Sparkle järjestää: vNAYBC-19!

Viesti Kirjoittaja Shady »

Twiggy kirjoitti: Ke Helmi 27, 2019 12:29 pm Miksi mun bortsunartulle on annettu EVA? :/ Vähän harmillinen tapaus kun näyttelyitä on muutenkin niin vähän (ja kun sanallisetkin on harvinaista herkkua), jos ei muista ilmottaa luokkasiirrosta kun se on vasta valioitunut..........
Eikö sen voi vaan copypasteta sinne valioluokkaan tai jättää ilman sertiä? o.O Mä oon ainakin tuomaroidessani ihan mutkitta jättänyt sertit pois niiltä jotka ei saa vastaanottaa jne. Eihän tolle nyt enää mitään voi kun tulokset on jo kokonaisuudessaan sivuilla mutta toivoisin silti ettei ihan noin herkästä lätkästä EVAa :(
Mikään ei velvoita tuomareita siirtämään koiraa oikeaan luokkaan. Sen saa tuomari halutessaan tehdä, mutta se ei ole pakko.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sparkle järjestää: vNAYBC-19!

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Todella harmillista kyllä ettei sitä voi tehdä, kun aika vaivaton juttu tuomaroinnin yhteydessä kuitenkin. Ihan vaan kismittää, kun koira jäi ilman sanallista sen takia että se on jäänyt vahingossa väärään luokkaan. Vähän jotenkin verrattavissa noihin rikkinäisiin ilmokoodeihin mitkä ainaki minä tuomaroidessa korjaan niin että löydän sen koiran sivun kuitenkin. Jotkut taas antaa tuosta EVAn. Tyylinsä kullakin :D Ehkä pitäisi itsekin ryhtyä natsiksi.
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: Sparkle järjestää: vNAYBC-19!

Viesti Kirjoittaja Shady »

Voithan sä laittaa tuomarille viestiä ja kysyä, jos hän jaksais koiralle silti sanallisen laitella?
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sparkle järjestää: vNAYBC-19!

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Joo hyvä idea, laitoin viestiä :)
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Sparkle järjestää: vNAYBC-19!

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

nisha kirjoitti: Ke Helmi 27, 2019 5:50 pm
Shannon. kirjoitti: Ke Helmi 27, 2019 2:18 pm Tuolla Venäjän voittajassa on jonkin verran virheitä, mm. uroksilla PN ja mun kasvateilla whippeteissä (Saragis) on kaksi narttua ROP ja VSN. Liekkö Touch In the Night sitten ilmoitettu vahingossa uroksena...
Mun piti tästä laittaa sähköpostia Sparklelle mut en vielä ehtinyt - oon vahingossa ilmottanut sen uroksiin idioottina! Ois pitäny ehdottomasti antaa EVA, en muistanu mennä enää myöhemmin tarkistaa et onko kaikki koirat oikeissa luokissa ja sukupuolissa. Eli mun virhe, tarkistin ihan sähkäristä sen. Sille koiralle voi vaihtaa EVA sinne ja siirtää PU-sijoitukset oikein!
Korjailen tätä jahka koneelle kerkeän!
Vastaa Viestiin