Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Avatar
Timberwolf
Velho
Viestit: 5644
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:59 am
Avatar ©: Twiggy
Viesti:

Re: Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Copypaste virtuaalisista inspiraatioista:

Mä heittelin vkoirachatin puolella (kaikki on edelleen sinne tervetulleita :) ) virtuaalikoirien esilletuomista somessa:
- Facebookiin virtuaalikoiraryhmä, jossa ei tarvitse kirjoittaa omalla nimellä ja jossa olisi vaikka liittojen päivityksistä ilmoituksia ym.
- Instagramiin tili virtuaalikoirille, missä voisi olla muun muassa piviko-kuvia, itse otettuja kuvia näyttelyistä ja liittojen esittelyitä kuvakaappausten kera
- mahdollisesti Twitter-tili, jonka widgetin voi laittaa esim. VMKL:n ja VFCI:n etusivuille ja jossa voisi tiedottaa vkoiramaailman asioista samaan tapaan kuin Facebookissa. Tosin jos tehdään FB-tili, niin Twitter ei pakosti ole tarpeellinen

Nikke ja Lansu_ ainakin olivat kiinnostuneita somelevityksestä, mutta sisältöähän voi tuottaa kuka tahansa ja tuotokset voi lähettää somevastaaville, kun semmoiset on "virallisesti" päätetty.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Natali
Kriisissä
Viestit: 866
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 10:46 pm
Paikkakunta: Vaasa

Re: Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Viesti Kirjoittaja Natali »

Turrila nousuun! Katoinkin että viimeisin rekisteröitynyt käyttäjä on tullut tänne lokakuussa, mutta piristyin heti kun luin teidän viestit! Yritän itsekin auttaa parhaani mukaan teitä.

Nyt tekee mieli hieman foorumi mainostaa, joten ajattelin että voisin käydä tekemässä muutamalle foorumille aiheet virtuaalikoirille. Saanko muuten lainata Sparklen ja Lansu_n teksteistä pätkiä kun ne nyt vaan kiteyttää tosi hyvin tän harrastuksen iloja ja jos saan niin haluatteko nimimerkkinne lainauksien perään?
Lansu_
Höpsö veitikka
Viestit: 5175
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am

Re: Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Natali kirjoitti:Nyt tekee mieli hieman foorumi mainostaa, joten ajattelin että voisin käydä tekemässä muutamalle foorumille aiheet virtuaalikoirille. Saanko muuten lainata Sparklen ja Lansu_n teksteistä pätkiä kun ne nyt vaan kiteyttää tosi hyvin tän harrastuksen iloja ja jos saan niin haluatteko nimimerkkinne lainauksien perään?
Siitä vaan. :) Mun teksteistä ei tartte edes merkitä copyjä, jos ei halua.

Laitetaas tähänkin topikkiin vielä linkki aloittamaani Virtuaalikoiramaailman sanastoon. Miltä vaikuttaa? Otan mielelläni vastaan apua noiden määritelmien kanssa. Kutakin sanaa/lyhennettä on tarkoitus avata 1-3 virkkeen verran. Jos innostutte raapustamaan määritelmiä, niin laittakaa tulemaan sanasto-sivun alareunasta löytyvällä kommenttilomakkeella. Katselen ne läpi ja lisäilen sitten paikoilleen. Myös uusia sanoja saa ehdottaa, koska tuossa ei varmasti ole vielä kaikki tarpeellinen. :)
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Natali kirjoitti: Nyt tekee mieli hieman foorumi mainostaa, joten ajattelin että voisin käydä tekemässä muutamalle foorumille aiheet virtuaalikoirille. Saanko muuten lainata Sparklen ja Lansu_n teksteistä pätkiä kun ne nyt vaan kiteyttää tosi hyvin tän harrastuksen iloja ja jos saan niin haluatteko nimimerkkinne lainauksien perään?
Totta kai saa käyttää ja ei mitään nimimerkkiä oo välttämätöntä laittaa :) Mahtavaa kun tyypit tsemppaa tän eteen!
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Viesti Kirjoittaja Shady »

Virtuaalikoirat on nyt Twitterissä: https://twitter.com/Virtuaalikoirat
@Virtuaalikoirat saa mainostella omilla tileillään ;)
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Lansu_
Höpsö veitikka
Viestit: 5175
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:33 am

Re: Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Shady kirjoitti:Virtuaalikoirat on nyt Twitterissä: https://twitter.com/Virtuaalikoirat
@Virtuaalikoirat saa mainostella omilla tileillään ;)
Kuin myös Facebookissa. Iskekää hakuun Virtuaalikoirat. Pitäisi löytyä sekä yhteisösivu että suljettu ryhmä.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Riesa
Alkupalat
Viestit: 15
Liittynyt: Su Marras 15, 2015 12:34 pm

Re: Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Viesti Kirjoittaja Riesa »

Yksi uusi virtuaalikoiraharrastaja ilmoittautuu! ;)
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Viesti Kirjoittaja Shady »

Tervetuloa Riesa! :)
Mahtavaa, että alkaa uusia harrastajia tulemaan mukaan.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Tervetuloa! :) Ihana juttu, tuu rohkeesti nyppäämään hihasta jos tuntuu että tarvit apua jossakin!
Riesa
Alkupalat
Viestit: 15
Liittynyt: Su Marras 15, 2015 12:34 pm

Re: Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Viesti Kirjoittaja Riesa »

Sori kun tulen tähän topikkiin kyselemään, mutta mites virtuaaliset colliet? Meneekö kasvatit hyvin kaupaksi yms.? Ja onko colliekasvattajia kuinka paljon? :)
Riesa
Alkupalat
Viestit: 15
Liittynyt: Su Marras 15, 2015 12:34 pm

Re: Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Viesti Kirjoittaja Riesa »

Ja lähinnä pitkäkarvaisia collieita siis mietiskelen :).
Natali
Kriisissä
Viestit: 866
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 10:46 pm
Paikkakunta: Vaasa

Re: Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Viesti Kirjoittaja Natali »

Riesa, mulla ei itsellä ole yhtään collieta, mutta Täällä on keskustelu virtuaalisista collieista, joten saat varmaan ainakin jotain infoa selaamalla keskustelua taaksepäin. :) Oon kyllä välillä miettinyt, että voisin joskus collien ottaa mutta sitten se aina jää.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Riesa kirjoitti:Sori kun tulen tähän topikkiin kyselemään, mutta mites virtuaaliset colliet? Meneekö kasvatit hyvin kaupaksi yms.? Ja onko colliekasvattajia kuinka paljon? :)
Colliet on niitä rotuja, joille löytyy aina jonkin verran kysyntää v-puolellakin! Ite otan yleensä collieita sijoitukseen ja toisinaan tuon collieita ja myöhemmin tarjoan jalostukseen. Aika monta muutakin tällaista harrastajaa-mutta-ei-kasvattajaa varmasti löytyy.
Aktiivisia kasvattajia ei tällä hetkellä taida olla kovinkaan montaa. Tuolta aiheen omasta topicista löydät varmaan tarkemmin :)
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mulla on tällä hetkellä pari omaa aika pitkäsukuista collie-kasvattia (muistaakseni viime vuodelta?) ja kasa tuontikoiria joista olisi tarkoitus leipoa jalostusmateriaalia. Nahkoja mulla on enemmän, mutta tulevaisuudessa olis tarkoitus hiukan tasapainottaa karvanlaatujen välistä lukumääräeroa. :'D Todennäköisesti kuitenkin hitaammanpuoleisesti koska en ajatellut enempää evm-sukuisia koiria tuoda.

Niin ja tervetuloa! :mrgreen:
Sonja.
Ei riitä.
Viestit: 357
Liittynyt: Ke Huhti 04, 2012 8:25 pm
Viesti:

Re: Uusien virtuaalikoira harrastajien etsiminen

Viesti Kirjoittaja Sonja. »

Tervetuloa Riesa! :)
Itse oon varmaankin yksi harvoja pitkäkarvaisten collieiden kasvattajia v-maailmassa, Lost Pompejin kanssa siirryttiin nyt loppukesästä kasvattamaan kaikenlaisia paimenia mutta yhä panostetaan eniten pehkoihin :)
Meille synty ekat pennut marraskuun alussa, mutta jos olet kiinnostunut niin siitä voin kyllä yhä pennun antaa kun ainoa pennunottaja olin minä itse :D Topa löytyy täältä.
Vastaa Viestiin