Sivu 2/4

Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!

Lähetetty: Pe Marras 21, 2008 3:42 pm
Kirjoittaja Sintsu
En nyt sitten taida sitä pentua ottaa tällä kertaa...

Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!

Lähetetty: Pe Marras 21, 2008 4:43 pm
Kirjoittaja Eros
Kuulostaa hyvältä Ricea, joten varaan sinulle urospennun. :) Nimen saa keksiä itse jos vaan jaksaa mutta laitan ehdotuksia jossain vaiheessa esille. Teemana tällä kertaa U-kirjain.

Sintsu, harmi mutta ei voi mitään.

Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!

Lähetetty: La Marras 22, 2008 5:28 pm
Kirjoittaja Hubble
Ihan btw, että nuo 'mun' ottamat kuvat on ottanut Iina A. eli turrilan swift. Ne nyt vaan sattuvat löytymään tuolta mun kansioistani joista Eroksella kyllä on lupa ottaa kuvia, mutta piti nyt vaan korjata tämä vääryys ;) Eli eiköhän tuo kuvien käyttö ole aivan ok, mutta kysykää kiltisti vielä swiftiltä lupa.

Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!

Lähetetty: La Marras 22, 2008 5:51 pm
Kirjoittaja Eros
Hubble kirjoitti:Ihan btw, että nuo 'mun' ottamat kuvat on ottanut Iina A. eli turrilan swift. Ne nyt vaan sattuvat löytymään tuolta mun kansioistani joista Eroksella kyllä on lupa ottaa kuvia, mutta piti nyt vaan korjata tämä vääryys ;) Eli eiköhän tuo kuvien käyttö ole aivan ok, mutta kysykää kiltisti vielä swiftiltä lupa.
Hitsi mää muistin et ne oli sun ottamat. XD Hyvä minä... Joo, kysäsen sit Iinalta.

Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!

Lähetetty: La Marras 22, 2008 7:35 pm
Kirjoittaja Ricea
Keksin tuolle miun pennulle jo oivan nimen; Sawquen Unmarried ;> Jos tää käy?

Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!

Lähetetty: La Marras 22, 2008 7:56 pm
Kirjoittaja Eros
Juu käy hyvin.

Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!

Lähetetty: Su Marras 23, 2008 10:46 am
Kirjoittaja käpy
Haluaisin pennun nimeksi Sawquen Ulme (saksaa ja tarkoittaa jalavaa), onko ok?

Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!

Lähetetty: Su Marras 23, 2008 10:48 am
Kirjoittaja Eros
Jep, sekin on okei.

Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!

Lähetetty: Ke Marras 26, 2008 7:14 pm
Kirjoittaja Ciel
Joo, mäkin keksin vihdoin nimen, eli Sawquen Ultramarine, jos sopii :)

/ Ja oletko kysynyt swiftiltä saako noita varaamiani kuvia käyttää? <:

Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!

Lähetetty: Ke Marras 26, 2008 7:46 pm
Kirjoittaja Eros
Oikein hyvä! Kysyin että saako käyttää ja vastaus oli kyllä, joten saat käyttää noita kuvia.

Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!

Lähetetty: To Marras 27, 2008 2:13 pm
Kirjoittaja Ricea
Mulla ei ole kuvia enkä pääse niitä kuvaamaan voittajaankaan :< En sitte tiedä, jos jostain voisin saada luvan tai jotain.

Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!

Lähetetty: To Marras 27, 2008 3:17 pm
Kirjoittaja Ciel
^ Aloitusviestissähän on muutamia kuvia, mitä Eros voi ilmeisesti luovuttaa käyttöön pennuille :)

Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!

Lähetetty: To Marras 27, 2008 4:33 pm
Kirjoittaja Eros
Ricea kirjoitti:Mulla ei ole kuvia enkä pääse niitä kuvaamaan voittajaankaan :< En sitte tiedä, jos jostain voisin saada luvan tai jotain.
Ekalta sivulta löytyy muutamat kuvat, jotka saa halutessaan vaikka väliaikaiseen käyttöön ja voin itse myös yrittää käydä kuvaamassa audemereja Voittajassa. Kyllä ne kuvat aina löytyy. :D

//Pentue syntyy 6.12 eli sivuja saa tehdä jo!

Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!

Lähetetty: To Marras 27, 2008 9:30 pm
Kirjoittaja Ciel
Hei niin, kun tähän rotuun en ole vielä niin hyvin tutustunut, niin minkäs värinen tuo koira noissa kuvissa on, mitkä otan? :'D

Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!

Lähetetty: To Marras 27, 2008 9:44 pm
Kirjoittaja Eros
Sama kuin äiti, eli ruskea-harmaa päistärikkö.