VFCI:n työntekijät

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: VFCI:n työntekijät

Viesti Kirjoittaja Lume »

Nyt kun mullakin on vihdoin tietokone vain omassa käytössäni, voin myöskin jotain pieniä hommia tehdä kun oikealta elämältäni ehdin. Jos siis tarvetta on :)
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: VFCI:n työntekijät

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Tarvetta taitaa kyllä olla, siellä taas oottaa vFCI:n kisakalenteri uusia kisoja samoin kuin koirarekisterijonossakin on useampi koiruus. Mä en valitettavasti nyt ite kerkeä irl-puuhiltani muuta kuin tilannetta vilkaisemaan. Kiva jos halukkaita apukäsiä löytyisi :)
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: VFCI:n työntekijät

Viesti Kirjoittaja Lume »

Voisin autella niiden koirien lisäämisessä esimerkiksi, jos joku lyhyesti selittää miten se käytännössä tapahtuu :3
Ginka
Alkupalat
Viestit: 39
Liittynyt: Su Tammi 18, 2015 10:12 pm

Re: VFCI:n työntekijät

Viesti Kirjoittaja Ginka »

Voisin autella myös jossain. Kuuluuko VVUL hommat kans tähän? Jos vaikka auttelisin vinttikoirien lisenssihakemuksien kanssa? Muutkin yksinkertaset päivittelyhommat sopii.
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: VFCI:n työntekijät

Viesti Kirjoittaja Shady »

Tää kyseinen keskustelu kattaa ainoastaan VFCI:n omat hommat. Eli koirarekisterin ja kilpailukalenterin.

Molemmat tyhjennetty, eikä siellä paljoa ollut. Hyvin harvoin on ollut ihmeellisempää jonoa, kun olen katsomassa käynyt, joten mun näkemys on, ettei uusia hyväksyjiä tällä hetkellä tarvita.

Jos sua Ginka kiinnostaa erikoisliittojen jutuissa autella niin laittele Nikelle yv tai mailia ja kysele tarvitseeko hän apukäsiä liiton kanssa :)
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: VFCI:n työntekijät

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Parempi sit seurata tilannetta nyt kesän mittaan, ite oon päivittelijänä kokenut että aika suuri osa varsinkin kisojen hyväksymisistä on ollut mun klikkailemaa. Nyt kun en oo hetkeen hyväksymässä, niin toivottavasti muut työntekijät sitten kerkeilevät, mikäli uusia ei oteta. :roll:
Avatar
Timberwolf
Velho
Viestit: 5644
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:59 am
Avatar ©: Twiggy
Viesti:

Re: VFCI:n työntekijät

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Mä saan kyllä tilastoja ulos, ketkä kirjautuvat kisarekisteriin ja ketkä eivät. :eevil: Ikävä kyllä koirarekisterissä on kaikilla yhteinen tunnus (tämä varmaan kannattaisi muuttaa), joten siitä ei saa sen kummempaa tilastoa kuin sen, että montako kertaa sinne on ylipäätään kirjauduttu. Kisapuolelle on yhteensä viisi kirjautumista viimeisen 2 vko aikana ja koirapuolelle kuusi kirjautumista. Toisaalta, ikävä kyllä näyttää siltä, että ekassa viestissä listatuista kisahyväksyjistä vain puolet ovat olleet aktiivisia tämän vuoden puolella.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: VFCI:n työntekijät

Viesti Kirjoittaja Shady »

Nyt on kisojen osalta kaikille hyväksyjille näkyvillä koska kyseinen kisa on anottu. Näinollen kaikki pystyvät tahollaan hiukan seurailemaan, että miten kauan siellä on kisoja roikkumassa.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Avatar
Timberwolf
Velho
Viestit: 5644
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:59 am
Avatar ©: Twiggy
Viesti:

Re: VFCI:n työntekijät

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Shady kirjoitti: Ke Heinä 24, 2019 10:04 am Nyt on kisojen osalta kaikille hyväksyjille näkyvillä koska kyseinen kisa on anottu. Näinollen kaikki pystyvät tahollaan hiukan seurailemaan, että miten kauan siellä on kisoja roikkumassa.
Tää on tämmönen vartissa tehty ratkaisu, joten jos näkyy jotain ongelmia, niin huudelkaa heti mulle. :D
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: VFCI:n työntekijät

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Mä joudun jättää koirarekisterin ja kisakalenterin päivittelyn nyt osaltani jäihin, mulla kun ei ole aikaa ollut tässä virtuaalipuuhiin paneutua. :f Tällä hetkellä myös tulevaisuus näyttää siltä, että hetkeen ei tuu sitä aikaa mistään myöskään ilmaantumaan. Mut saa siis poistaa vFCI:n työntekijöistä, ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa palaan jelppimään.
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: VFCI:n työntekijät

Viesti Kirjoittaja Shady »

Kiitos Sparkle ahkerasta panoksestasi vFCIn hyväksi :) Onneksi tilanne hyväksymisten osalta on ollut aika hyvällä tolalla.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: VFCI:n työntekijät

Viesti Kirjoittaja Shady »

Kisakalenteriin voitais ottaa 1-2 lisäkättä, koska näemmä nykyinen porukka on kovin kiireistä. Pahoittelut siis koko poppoon puolesta kisoja anoneille, monta jouduin perumaan, koska en ole pariin viikkoon itse ehtinyt käydä siellä.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: VFCI:n työntekijät

Viesti Kirjoittaja Janina »

^ Mä
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: VFCI:n työntekijät

Viesti Kirjoittaja Lume »

Voisin edelleen tulla, kun kiirettä ilmeisesti on. Erityisesti aina iltaisin ehdin olemaan koneen äärellä, joten siinä samalla voin käydä vilkaisemassa rekisteritkin ja kisa-anomukset.
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: VFCI:n työntekijät

Viesti Kirjoittaja Lume »

Hei nyt niitä henkiöitä oikeasti lisää!! Jos en minä niin joku muu AKTIIVINEN henkilö. Menee pian usko koko vFCIhin (ja vMKLlään, yhtäkään mun uutta kenneliä ei ole käsitelty vaikka anomukset laitettu viikkoja sitten...). Ymmärrän, että ei ehdi ja on parempaakin tekemistä ja on "oikea elämä", mutta siinä tapauksessa kannattaa varmaan antaa ohjat/osa ohjista niille, keillä on aikaa katsoa kisakalenterit ja rekisterianomukset yms edes yhden kerran päivässä.. :roll:
Vastaa Viestiin