Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: Karmiva järjestää - PALVELUSKOIRAKOE

Viesti Kirjoittaja Lume »

Uppista, korjaan molemmat kunhan ehdin :mrgreen: Kiitos tuosta huomautuksesta, en ite hoksannut lainkaan jakavani bortsuille kaksi roppia :D
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Karmiva järjestää - PALVELUSKOIRAKOE

Viesti Kirjoittaja kirby »

Onko loppuja tuloksia (esim. FCI6 ja 7) tulossa..? :) Meinasin vain varmistaa kun mainitsit, että websin kanssa ollut ongelmia, että jos jääneet vahingossa laittamatta.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Lume »

Nyt mun on pakko myöntää, että ei oma kärsivällisyys ja motivaatio enää riitä tuon näyttelyn tulosten(kaan) kanssa. Vaihdoin kennelin kotisivujenkin osoitteet uuteen osoitteeseen, koska Weebly ei selvästi ainakaan mulla toimi jos on vain puolet HTML-pohjaa ja puolet sitä "oikeaa". Pyydän kovasti anteeksi teiltä, ketkä ovat odottaneet tuloksia mutta nyt jos koskaan on aika sanoa ei niitä tule.. Puolet osallistujista on lisätty HTML-koodin avulla ja puolet ihan normaalina tekstinä, joten Weebly ei voi käsittää miksi ihmeessä hänen pitäisi toimia?? :roll:
Mulla itseasiassa meni motivaatio koko sivustoon, kun suostui enää vain aukeamaan ja sitten pimeni koko ruudussa. Toisella tietokoneella sama homma. Toki vikahan voi olla vaikka netissä tmv, mutta saatoin _hieman_ suutahtaa ja poistaa koko sivuston.. :DD
Järjestän tänä vuonna toisen ison näyttelyn tuonne mun uudelle sivustolle, sillä se on kokonaan HTML-pohjainen sivusto niin kaikki on huomattavasti helpompaa. Lupaan kautta kiven ja kannon hoitaa sen ajoissa ja hyvin <3

Ps. Suosittelen poistamaan itse näyttelyn myös YVNL:län sivuilta, kun itse näyttelysivuakaan ei enää ole.. :o
Marras
Kanada
Viestit: 1443
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:56 pm
Paikkakunta: TKU

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Marras »

Harmi, yritin pelastaa sivut välimuistien avulla, mutta 1- ja 7-ryhmien sivuja ei löytynyt Googlen välimuisteista enää ollenkaan. Näyttely voisi olla mahdollista vielä pitää, jos näiden puuttuvien ryhmien osallistujat pystyttäisiin lisäämään uudestaan.
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Lume »

Voi, kuinka ystävällistä! :love2: :love2: Mä en tiedä onko mulla enää tallessa näiden osallistujia ollenkaan, kun yleensä poistan tämmöset. Yritän vielä kaivella, mutta en uskalla luvata..
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Janina »

Olisihan se ihan hyvä tallentaa tällaiset vaikkapa Wayback Machineen, esim. mä odotan aina näyttelyn kaikki tulokset ja lisään ne sitten kerralla koirien sivuille. Nyt en tiedä mitä multa meni mahdollisesti ohi niistä roduista, joille tulokset oli jo tulleet.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Poistanko näyttelyn YVNL:n kalenterista vai pyritäänkö tulokset vielä palauttamaan?

Mikäli näyttely poistetaan kalenterista, kaikki siitä saadut tulokset ovat epäpäteviä.
Marras
Kanada
Viestit: 1443
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:56 pm
Paikkakunta: TKU

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Marras »

Toimiikohan kenelläkään muulla sivut? (cache: pitää olla ensimmäisenä selaimen osoiterivillä)

cache:https://belgechien.weebly.com/fci-1.html
cache:https://belgechien.weebly.com/fci-7.html

Tai toisena vaihtoehtona voisi olla yrittää kerätä osallistujat uudestaan näihin ryhmiin ja saada tuomaroitua puuttuvat tulokset.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Janina »

Marras kirjoitti: Su Huhti 14, 2019 6:53 pm Toimiikohan kenelläkään muulla sivut? (cache: pitää olla ensimmäisenä selaimen osoiterivillä)

cache:https://belgechien.weebly.com/fci-1.html
cache:https://belgechien.weebly.com/fci-7.html

Tai toisena vaihtoehtona voisi olla yrittää kerätä osallistujat uudestaan näihin ryhmiin ja saada tuomaroitua puuttuvat tulokset.
Ei toimi täällä, menee suoraan Yahoon hakutuloksiin, joissa ei mitään :l
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Lume »

Ei toimi miullakaa, menee suoraan Googlen sivuille ja siitäkin error 404.. Joo jatkossa voisin ne varuilta tallentaa Waybackiin tai ihan vain siirtää näyttelyn toiselle sivustolle jos ei ekat sivut pelaa.. :mrgreen:

Mitä mieltä ootte, poistetaanko koko näyttely kalenteristakin vai?
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Janina »

Vastasin ensin että joo, kannattaa poistaa, mutta tarkemmin ajatellen kerran vaivalla tuomaroidut ja koirille ansaitut ja ehkä jo iloitutkin tulokset on ehkä vähän ikävää joutua mitätöimään. Voihan tästäkin tosin olla eriäviä mielipiteitä, esim. Vuoden Näyttelykoira -kilpailua ajatellen kaikilla ei olisi tasavertaisia mahdollisuuksia tämän näyttelyn suhteen. Pohdi itse mitkä on sun prioriteetit :)
Juippi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 593
Liittynyt: La Maalis 27, 2010 4:14 pm
Paikkakunta: åbo babies!

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Juippi »

Kaipaatko Lume apua tän keissin kanssa? Jos aiot vielä pelastaa kisat, niin voit delegoida tänne päin jotain pientä (paitsi tuomarointeja, siihen ei taida mulla olla valtuuksia..) :lol:
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Lume »

Janina kirjoitti: Su Huhti 14, 2019 8:18 pm Vastasin ensin että joo, kannattaa poistaa, mutta tarkemmin ajatellen kerran vaivalla tuomaroidut ja koirille ansaitut ja ehkä jo iloitutkin tulokset on ehkä vähän ikävää joutua mitätöimään. Voihan tästäkin tosin olla eriäviä mielipiteitä, esim. Vuoden Näyttelykoira -kilpailua ajatellen kaikilla ei olisi tasavertaisia mahdollisuuksia tämän näyttelyn suhteen. Pohdi itse mitkä on sun prioriteetit :)
Se vaan että ainoastaan yksi tuomari on laittanut tulokset (+ plus minä joitain), muut eivät. En tuomitse muita tuomareita, sillä mulla ei ole varaa tuomita ketään nyt tai koskaan laiskuudesta tai kiireestä. Eli dont panicc, en siirrä puuttuvien tuloksien tuomareita mustalle listalle :D
Mitä mieltä muut siis ovat? Jos vastaus on kyllä, eli näyttely pidetään kaikesta huolimatta niin tekaisen sivut uudelleen näyttelylle nykyisille sivuilleni niin saadaan pidettyä näyttely loppuun. Itse en tosin valitettavasti muista kuka tuomaroi mitäkin (muuta kuin Pikan, sillä tulokset ovat tallella säpössä) mutta aina on varmasti tarjolla tuomareita. Mulle sopii vaihtoehdoista ihan kumpi vain, olen kyllä myös velvollinen hoitamaan nlyn loppuun eli sinänsä kaikista vastuullisinta olisi tehdä uudet sivut näyttelylle ja pyytää tuomareita tuomaroimaan.
Ps. Lähes kaikki osallistujat ovat tallella!!! c:

// oops, nyt vasta hokasin et nisha on myös laittanut tulokset, sori :c
Juippi kirjoitti: Ma Huhti 15, 2019 1:19 pm Kaipaatko Lume apua tän keissin kanssa? Jos aiot vielä pelastaa kisat, niin voit delegoida tänne päin jotain pientä (paitsi tuomarointeja, siihen ei taida mulla olla valtuuksia..) :lol:
Todella ihanasti ajateltu Juippi! <3 Jos suinkin pidän näyttelyt loppuun niin käännyn sun puoleen jos tarvin jossain delegointia :) Tällä hetkellä silti kaikki näyttää kultaiselta, nimittäin uskoisin että melkein kaikki osallistujat ovat säpössä tallella!
Marras
Kanada
Viestit: 1443
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:56 pm
Paikkakunta: TKU

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Marras »

Lume kirjoitti: Ma Huhti 15, 2019 2:40 pm Mulle sopii vaihtoehdoista ihan kumpi vain, olen kyllä myös velvollinen hoitamaan nlyn loppuun eli sinänsä kaikista vastuullisinta olisi tehdä uudet sivut näyttelylle ja pyytää tuomareita tuomaroimaan.
Jos tosta mun koontisivusta on mitään apua yms. niin voin ihan hyvin lähettää html koodit ja muut sulle.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Multa ainakin tuli kymppien tulokset jo pian VIPin jälkeen mutta ne ei koskaan päässyt sivuille asti :/
Vastaa Viestiin