Kaukovallan puskapentueita 2021: shelam, ameaki, schipp

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Taimi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 155
Liittynyt: Su Huhti 19, 2015 12:43 pm

Re: Kaukovallan puskapentueet 2019

Viesti Kirjoittaja Taimi »

Teinkin jo meidän Hektorille sivun, eli tässä Kaukovallan Hectorite.
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Kaukovallan puskapentueet 2019

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Taimi kirjoitti: La Helmi 02, 2019 2:33 pm Teinkin jo meidän Hektorille sivun, eli tässä Kaukovallan Hectorite.
Oih, suuret kiitokset!
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Kaukovallan puskapentueet 2019

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Näin ystävänpäivänä syntyi Kaukovaltaan kuuden kanin poikue.
Maaliskuun pennuille on myös saatu syntymäpäivät ^^
Pika
Ei riitä.
Viestit: 381
Liittynyt: Ti Heinä 04, 2017 9:27 pm

Re: Kaukovallan puskapentueet 2019

Viesti Kirjoittaja Pika »

Mun täytyy valitettavasti perua mun kanivaraus :( Mutta onnea uusille kaniinien omistajille!
Lumikatti
Alkupalat
Viestit: 89
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2017 5:20 pm

Re: Kaukovallan puskapentueet 2019

Viesti Kirjoittaja Lumikatti »

Ehätin jo näin ajoissa väsäilemään velhopennulle sivut, kuvatkin kaivelen jossain välissä :D
Avatar
Neomea
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 149
Liittynyt: Su Heinä 29, 2018 12:07 am

Re: Kaukovallan puskapentueet 2019

Viesti Kirjoittaja Neomea »

Mulle yksi risteytyskani? :)
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Kaukovallan puskapentueet 2019

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Pika kirjoitti: To Helmi 14, 2019 6:04 pm Mun täytyy valitettavasti perua mun kanivaraus :( Mutta onnea uusille kaniinien omistajille!
No problem, kiitos kun ilmoitit :)
Lumikatti kirjoitti: Ke Helmi 20, 2019 7:15 pm Ehätin jo näin ajoissa väsäilemään velhopennulle sivut, kuvatkin kaivelen jossain välissä :D
Kiitos tästä, lisään uroksen jo listoille ^^
Yuri kirjoitti: La Maalis 02, 2019 11:44 am Mulle yksi risteytyskani? :)
Käy vallan mainosti :)
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Kaukovallan puskapentueet 2019

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Valkoinen länsiylämaanterrieripentue syntyi tänään ja ensi maanantaina odotetaan länsisiperianlaikapentuetta syntyväksi. Emäksi jm. pentueelle on tulossa evm-sukuinen tuontiemä, kunhan saan sen sivutettua. Lisäksi pupupoikueen varauksista yksi peruuntui, joten vielä yhdelle nopealle olisi mahdollista saada oma pupu!
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Kaukovallan puskapentueet 2019

Viesti Kirjoittaja nisha »

Pikainen päivitys että mun westien sivu on tulossa pian, laitan samalla rekkariin yms. niin linkitän sulle tänne sen sivun sitten!
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Kaukovallan puskapentueet 2019

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

20.5. odotetaan syntyväksi japaninpystykorvapentuetta. Pentueesta on mahdollista saada enää yksi pentu ennen arvioitua syntymäaikaa. Lisäksi kahden kanin varaukset on peruutettu, joten tässä olisi kanit niitä halajaville!
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Kaukovallan puskapentueet 2019

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Suomenlapinkoirapentuetta odotetaan syntyväksi 15.8.!
Kolmen pennun/poikasen sivuja vielä odottelen malttamattomana, lisäksi yksi risteytyskani varattavana perumisen vuoksi!
Syksyn samojedipentueisiin otetaan vielä varauksia, joulukuun huskypentueesta varattavana enää vain yksi pentu.
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Kaukovallan puskapentueet 2019

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Löytyisikö pupuille kuvilla uudet kodit vaikka tallin maskotiksi? Ensisijaisesti tietty tuolle peruutuspupulle (saa valita ensin kuvan) etsitään kotia, mutta kun tuosta toisesta varaajasta ei ole mitään puoleen vuoteen kuulunut, niin mun puolesta sekin lähtee kelle tahansa, joka siitä on kiinnostunut. Kuvat ei tosiaan oo mitään parasta laatua, ensimmäinen kerta kun piirrän pupua, niin täytyi orjallisesti seurata mallikuvaa.
Ensimmäistä samojedipentueista odotetaan syntyväksi 6.10.
Tältä foorumilta olikin enemmän sivuja rästissä, saisinkohan pentujen sivuja tietooni tässä kohtapuoliin, niin osaan ilmoittaa koko pentueen kerralla eteenpäin?
// Peruutuspupu varattu, veisikö joku tuon Iitun rästissä olevan pupun kotiin, jos ei muuten niin noilla kirjavan pupun kuvilla?
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kaukovallan puskapentueet 2019

Viesti Kirjoittaja Janina »

Ilmoittelen tässä vaan sen verran että suomenlapinkoira Kaukovallan Hilla on edelleen olemassa mulla vaikka sivut ei toimi, löytyy tulevaisuudessa samasta osoitteesta kunhan palvelimenvaihto on saatu tehtyä!
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Kaukovallan puskapentueet 2019

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Janina kirjoitti: Su Syys 15, 2019 4:17 pm Ilmoittelen tässä vaan sen verran että suomenlapinkoira Kaukovallan Hilla on edelleen olemassa mulla vaikka sivut ei toimi, löytyy tulevaisuudessa samasta osoitteesta kunhan palvelimenvaihto on saatu tehtyä!
Iso kiitos ilmoituksesta! <3
Anzkuli
Alkupalat
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2018 1:07 pm
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Kaukovallan puskapentueet 2019

Viesti Kirjoittaja Anzkuli »

Kauhia kun oon itsekin unohtanut, että ensimmäinen samojedipentu syntyi nyt viikonloppuna! Edellistenkin pentujen sivuja jo kovasti kaipailisin, niin saan ilmoitettua noita pentuja sitten Kaukovallan ulkopuolelta hankittujen vanhempien omistajille. Seuraavaa samojedipentuetta odotetaan syntyväksi 7.11.

Tosiaan Iitulle varatun pupun saa hakea kuka ensin vaan ehtii, kunhan se saa mahdollisimman pian kodin. Lisäksi sille saa halutessaan ottaa laikullisen pupun kuvan mukaan.
// Pupu menikin jo
Vastaa Viestiin