Virtuaalikissoja harrastettiin pääasiassa vuosina 2006-2014. Itse taisin olla yksi viimeisimmistä kissalanpitäjistä. Kissoilla kattojärjestönä toimi KRN ja sen alta löytyi viralliset liitot kissa-agilitylle, tempuille, tuholaistorjunnalle ja kissatanssille. Unohtamatta tietenkään näyttelyitä :) Itse olin pitkään KRN:n kasvattaja- ja rekisterivastaava, oikeastaan siihen asti että virtuaalikissaharrastus kuoli. Kissoista keskusteltiin pääasiassa Maukujat-nimisellä keskustelupalstalla.
Kasvatin itse norjalaisia metsäkissoja kasvattajanimellä Vintetur (näemmä joskus myös oli oma blogi kissajutuille), turkkilaisia angoroita nimellä Snakeblack (en jaksanut Snaken sivuja ajaa nettiin mutta jos joskus kiinnostaa niin voin nääkin vielä latailla).
Kissojen lisäksi touhusin vSPL eli saksanpaimenkoiraliiton, virtuaalikaupan sekä kilpailukeskuksen kanssa. Jos siis virtuaaliharrastuksen historia kiinnostaa :D
Omia koiriani löydät kenneleistä Joomagnan & Criminales,Detur, Duun, Kofferdale's + yksityiset. Ja jos vielä haluat mennä syvemmälle niin kurkkaa myös blogi :D
Harrastuksen lopettelin itse vuonna 2019 kun aikaa ei vaan enää riittänyt. Mikä on sinällään harmi, koska pidin virtuaalikoiraharrastamisesta, kisaamisesta sekä luonteiden kirjoittamisesta.