Sivu 2/4
Re: Kirjavia italianvinttikoiria
Lähetetty: Ma Joulu 08, 2008 4:55 pm
Kirjoittaja Lania
Hhhmm, miellyin nyt niin jo tuohon narttuun että varmaan vaihdan nyt sitten nartuksi tämän pennun, jos siis sopisi? (: Ja sijoitus kyllä kiinnostaisi edelleen että jos mitenkään mahdollista olisi että sijoittaisit sitten nartun? Sillä minua kiinnostaisi kyllä sijoitus edelleen kovasti (; Löytyisi tosin vielä
tämmöinen uros, tosin hieman huonosta kuvakulmasta, mutta mitä mieltä olisit tuosta?
Re: Kirjavia italianvinttikoiria
Lähetetty: Ma Joulu 08, 2008 6:58 pm
Kirjoittaja Henji
Ihan milenkiinnosta kysyn mielipidettäsi tätä koiraa kohtaan:
xXx (junnuun tungen uroksen). Joku tuossa uroksessa sykähdyttii itseä ja sen kuvat tulee käyttöön vaikka tuomarit haukkuis lyttyyn. Rakastuin.

Re: Kirjavia italianvinttikoiria
Lähetetty: Ma Joulu 08, 2008 7:40 pm
Kirjoittaja Ember
Apua, ette usko kuinka mua himottais kolmas italiaano, ja vieläpä Picardasta, mutten mie nyt uskalla edes pyytää tai ajatella kun kaksi ensimmäistäkin on vielä niin ilman käyttöpuolen tuloksia

Re: Kirjavia italianvinttikoiria
Lähetetty: Ma Joulu 08, 2008 8:02 pm
Kirjoittaja fina
Jos nartun saisin
Jaeron laumaan niin olisin onnellinen. Kisaisin aktiivisesti pääasiassa näyttelyissä, agilityssä ja juoksuissa, mutta varmaan muitakin lajeja kokeltaisiin. Kunnon kisanäyttöä ei ole sillä olen vielä aika uusi tulokas virtuaalikoirien parissa, mutta
tässä nyt jonkinlainen kisanäyttö ja samalla sivunäyttö. Toivoisin apua kuvien etsimisessä, mutta jos mieleistä ei löydy, niin sitten piirrän itse.
Ja jos saan pennun niin nimeksi haluaisin varata Picardan Blue Baltia.
Re: Kirjavia italianvinttikoiria
Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 5:59 pm
Kirjoittaja jeanne
Lania, kyllä toi narttu on mun mielestä kaikkein kaunein, joten jos haluaisit siis nartun sijoitukseen? Ihan himskatin kaunis kyllä tuo koira, olen ihan innoissani <3_<3 Niin ja asiasta kolmanteen, en tiedä, näitkö viestiäni tuolla joskus kun laitoin jostain sun bracosta arvostelua (tuonne Pyyntöihin & tarjouksiin siis), ja samalla kerroin, että haluaisin kuulla, jos teille on tulossa braccopentuja. Niin onkos?
Henji, tuo uros ei vaan ole kirjava italianvinttikoira vaan yksivärinen :( En tiedä, onko se mahdollista, että kahdesta kirjavasta syntyy yksivärinen. Jos vaikka joku isovanhempi olisi kirjava, mutta en tosiaan tiedä tuosta. Itse koirasta sen verran, että toivoisin sille ehkä hieman paremman lantion, ja raajaluustoa lisää kun runko on verraten vahva, lisäksi kaulaan hieman eleganttisuutta. Mutta ihan perusnättihän tuo on, jos olisin tuomari niin ehkä EH:n antaisin :)
Ember, käyttötuloksilla jos meinaat koe- ja ratajuoksuja, niin niitä onkin ollut hieman vaikea saada kun VVUL on ihan kuollut tällä hetkellä. :( Kyllä voisin sinulle mieluusti antaa pennun, koska olen kyllä huomannut että kisailet aktiivisesti. Jos vaan sitten lupaisit aina silloin tällöin päivitellä parhaimpia tuloksia myös sivuille
iammore, mieluusti antaisin sinulle pennun! Laitan tuon nimen sinulle varaukseen, voisin vaikka yv:llä laitella sulle joitain kenneleiden osoitteita, joista minulla on luvat, mutta joista en kuvia käytä. Yritän ehtiä lähettää niitä osoitteita vaikka huomenna.
Re: Kirjavia italianvinttikoiria
Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 6:45 pm
Kirjoittaja Lania
Noo, kyllähän tuo narttu on nyt ihan minut vallannut että se sijoitusnarttu olisi sitten kyllä hyvin mieleinen (:
Ja niin, huomasinhan silloin että kyselit onko bracco pentuja tulossa, laiskuuttani vain en jaksanut ilmeisesti vastata, kun tiesin että pentuja ei ihan vielä näillä main ole tulossa. Meidänhän bracco on vielä uusi ja sitä myöten aika vähän kisannut, näyttelykirjoa tosin on jo jos jonkinlaista, sillähän on SERT jo 7 eri maasta ja oikeastaan miltei aina se on sijoittunut joko RYP tai BIS kehässä. Joten hhmmm, käyttöpuolelta täytyisi kyllä saada nyt paremmin tuloksia että saataisiin pentuja mietinnän alle, mutta voisihan niitä miettiä sitten vuodenvaihteen jälkeen jos tuloksia saadaan hyvään tahtiin (; Mutta jos olet kiinnostunut niin voin nyt jo luvata että sinulle ilmanmuuta lähtisi pentu! n__n
Re: Kirjavia italianvinttikoiria
Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 7:03 pm
Kirjoittaja jeanne
Okei, kiva että sijoitus sopii! Olisin tosiaan kiinnostunut narttupennusta, kun minulla olisi omasta mielestäni ihanat kuvat ja haluaisin myös pitkästä aikaa taas kanakoiran. Kanakoirakokeissa on niin kiva kisailla, ja muutenkin mannermaiset kanakoirat ovat aina olleet lähellä sydäntä. Olisi kiva, jos voisit vaikka laittaa viestiä kun pentue on ajankohtaisempi? :)
Re: Kirjavia italianvinttikoiria
Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 7:16 pm
Kirjoittaja Lania
^^ Hienoa että löytyy nyt jo kiinnostunut! Tietenkin voin myös sitten ilmoitella kun pentue on hieman ajankohtaisempi (:
Re: Kirjavia italianvinttikoiria
Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 7:38 pm
Kirjoittaja fina
jeanne kirjoitti:
iammore, mieluusti antaisin sinulle pennun! Laitan tuon nimen sinulle varaukseen, voisin vaikka yv:llä laitella sulle joitain kenneleiden osoitteita, joista minulla on luvat, mutta joista en kuvia käytä. Yritän ehtiä lähettää niitä osoitteita vaikka huomenna.
Kiitos
Re: Kirjavia italianvinttikoiria
Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 8:31 pm
Kirjoittaja Lania
Hhhmmm, tulikohan tehtyä sivut liian aikaisin :'D Mutta niin, ajankuluksi väkersin sivut jo pystyyn,
Vila neidistä sitten tuli.
Re: Kirjavia italianvinttikoiria
Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 9:39 pm
Kirjoittaja Ember
Aww, mun täytyy miettiä. Mä haluiaisin todella, mutta ei taida olla varastossa muuta kuin yksiväristen italiaanojen kuvia. Ja niin, tuo päivittely jääny Pip'n osalta vähän vähemmälle, kalenteri aika tyhjä vaikka ollaan näyttelyissä aika hyvin menestytty..

Pävittelen tämän viikon aikana.
Re: Kirjavia italianvinttikoiria
Lähetetty: Ke Joulu 10, 2008 8:19 pm
Kirjoittaja jeanne
Lania, kiitoksia sivuista!
Ember, okei kiva, mieti vaan rauhassa (tai no rauhassa ja rauhassa, kunhan ennen pentueen syntymää päätät :D).
Re: Kirjavia italianvinttikoiria
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 8:37 am
Kirjoittaja Ember
Juu tottakai. Sovitaanko että mä otan pennun jos saan jostain kuvat? ;)
Re: Kirjavia italianvinttikoiria
Lähetetty: Pe Joulu 12, 2008 1:33 pm
Kirjoittaja jeanne
Juu sovitaan vaan :)
Re: Kirjavia italianvinttikoiria
Lähetetty: Su Joulu 14, 2008 9:52 pm
Kirjoittaja Ember
Okey, eli nyt olen muutamasta kennelistä tuolta rapakon takaa saanut kuvalupia.. (:
Tässä olisi nyt muutamia kuvia, olisin kiva jos viitsit omaa mielipidettäsi sanoa(?).
Jos näistä saisi edes väliaikaiset kuvat, kysyin lupia melko monelta kenneliltä, enkä ole kaikista saanut vielä vastausta lainkaan.
http://www.comoig.com/images/Sean%20with%20frame.jpg
http://www.comoig.com/Martini%20framed.jpg
http://www.comoig.com/images/Cala%20with%20frame.jpg
http://www.teboigs.com/dogpages/merry.htm
http://www.teboigs.com/dogpages/fire.htm
http://www.teboigs.com/dogpages/ginger.htm
http://www.teboigs.com/dogpages/july.htm
Itse pidän henk. koht. kyllä tuosta viimeisestä nartusta, sekä ensimmäisestä uroksesta, mutta olisi mukava kuulla mielipidettä.