Sivu 2/5

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (Redwick A)

Lähetetty: Ke Marras 26, 2008 5:32 pm
Kirjoittaja Bee
Kirsi: Kyllähän sinä saisit mustan painajaisen riesaksesi! ;D Paimennus ja pk. lajit ovat minulle ne tärkeimmät, joten kisaaminen aluksi vain niissä riittää kyllä.

Kumma: Valitettavasti en oikein vakuuttunut. Jos joku ihmettelee, miksi olen aika tiukka näiden vaatimusteni suhteen, niin voisin hieman valaista asiaa (: En halua, että muutaman kuukauden kuluttua pennut lojuvat jossain päin virtuaalimaailmaa ja sitten koitan etsiä niille hätäisesti uutta kotia. Siksi siis haluan kunnollista kisa- ja sivunäyttöä!

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (Redwick A)

Lähetetty: Ke Marras 26, 2008 5:54 pm
Kirjoittaja Anri
Oivoi, houkuttas kovasti ;DDD Mutta koiria on jo aikalailla ja mahdollisesti vielä tulossa ihan kasvatusroduistakin tuossa keväällä, hitsinkitsi =/ Kuvatkin olisi nartulle.. Miepä sulattelen asiaa vielä :)

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (Redwick A)

Lähetetty: To Marras 27, 2008 7:04 am
Kirjoittaja Bee
Mieti vaan rauhassa (; Kyllä sinullekin mieluusti pentu lähtisi! Se olisikin sitten viimeinen varaus tähän pentueeseen ja voisin alkaa vähän pohtia noita nimiä ja syntymäpäivää.

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (Redwick A)

Lähetetty: To Marras 27, 2008 3:30 pm
Kirjoittaja Anna_
Mä olisin kiinnostunut pennusta Hukkaharjaan. Mun urokset, varsinkin muun rotuiset, on alkaneet ikääntymään ja olenkin etsinyt jonkin aikaa uutta harrastuskoiraa. Luultavasti urospennusta olisin siis kiinnostunut, ihan varma en kuitenkaan vielä ole. Kuvaluvat mulla on yhteen kenneliin, mutta kyselin nyt yhdestä toisestakin paikasta.

Itse kisaan koirieni kanssa aktiivisesti PK-lajeissa, pelastuskoirakokeissa, ToKossa, paimennuksessa ja agilityssa. Näyttelyihin ei juuri koiria tule ilmoitettua, eli jos tästä Hukkikseen pentu lähtisi niin luultavasti et tule sitä näyttelyssä näkemään, ainakaan kovin usein. Jonkinlaisen arvosanan käyn kuitenkin jokaiselle koiralle näyttelykehästä hakemassa, ja toisten kanssa käydään kehässä useammin kuin sen kerran.
Mutta varsin aktiivisen uran käyttöpuolella voisin pennulle luvata, kisanäyttöä voipi katsella kaikilta Hukkaharjan koirilta :D

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (NIMET!)

Lähetetty: To Marras 27, 2008 4:44 pm
Kirjoittaja Bee
Anna_:lle lähtee toki pentu! ;> Näin ollen pentue onkin jo täynnä. Anri saa vielä pohtia asiaa, mutta olisi kiva tietää pentujen määrä aika pian.

// NIMET TULLEET!

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (NIMET!)

Lähetetty: To Marras 27, 2008 5:49 pm
Kirjoittaja Anri
Taidan jättää tällä kertaa välistä :/

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (NIMET!)

Lähetetty: To Marras 27, 2008 7:21 pm
Kirjoittaja Ciel
Mulle tuo Redwick After End?

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (NIMET!)

Lähetetty: To Marras 27, 2008 10:29 pm
Kirjoittaja Kirsi
Sukupuoleksi uros ja käviskös nimeksi Always Empathic?

/ Aijuu, sain kuvaluvatkin yhteen kenneliin. Sen kuvat ovat tosin aika huonolaatuisia, joten katon vielä jos vaikka sais luvat jostain paremmasta paikasta. Hienot koirat tuolla on, mutta kuvat pikselimössöä... Ja tietysti pitää vielä kattoa sekin, kuinka monella on jo tuolta luvat. Belgi-ihmisiä kun on turrila täynnä, en ihmettelisi yhtään vaikka olisi kymmenellä mun lisäksi :D Kennelin nimi on kuitenkin Isengard, jos haluat mennä katselemaan :)

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (NIMET!)

Lähetetty: Pe Marras 28, 2008 2:42 am
Kirjoittaja Risto
Mä nyt miettisin tarkkaan, niin jätän nyt tämän pennun ottamatta (niitä gronttuja kun alkaa kasaantua Jauniklisiin ja haluaisin muitakin :D). Sitten kun sulle tulee tervu pentue, niin haluan siitä ehdottomasti pennun.

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (NIMET!)

Lähetetty: Pe Marras 28, 2008 6:58 am
Kirjoittaja Bee
Ciel ja Kirsi, teille nuo nimet^^ Niin ja Kirsi, ihan mukavalta paikalta tuo vaikutti! Ainakaan minulle ei tule heti mieleen ketään, kenellä olisi tuolta luvat.

Anri & wenya: harmin paikka, koska olisin kovin mielelläni teillekin pennut antanut :/

Yksi pentu olisi nyt vielä vapaana, löytyisikös vielä kiinnostuneita?

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (NIMET!)

Lähetetty: Pe Marras 28, 2008 12:21 pm
Kirjoittaja Kate
Minua kiinnostaisi, mutta en ole täysin varma nyt yhtään. Minkälaista kisautusta vaadit? Olen tässä näihin toimiin palailemassa ihan kunnollisesti, mutta mitään superkisautusta en uskalla luvata. Pyrkimyksinä kuitenkin on perinteisesti näiden paimenkoirien kanssa lähinnä saavuttaa valionarvo jossain vaiheessa paimennuksessa ja jossain palveluskoiralajissa. Pitää vielä hieman harkita.

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (NIMET!)

Lähetetty: Pe Marras 28, 2008 2:46 pm
Kirjoittaja Anna_
Mä sain nyt yhdestä ihan kivasta paikasta kuvaluvat. En ainakaan itse törmännyt kenelläkään tuon kennelin kuviin, vaikka yritin eilen katsella mistä ihmisillä on lupia etten sitten kyselisi samoista paikoista. Eli mä varmistan tosiaan sen sukupuolen urokseksi. Nimestä en oikein vielä tiedä, mulla on pari omaa ehdotusta lapulla, mutta en ole vielä onnistunut päättäämään mikä niistä on paras :mrgreen:

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (NIMET!)

Lähetetty: Pe Marras 28, 2008 2:48 pm
Kirjoittaja Bee
Kate: No, tärkeimpinä kisalajeina pidän juuri paimennusta ja pk. lajeja. Muut eivät ole niin tärkeitä, mutta agilityssa ja tottelevaisuudessakin olisi kiva olla joitain tuloksia (: Flyballista ja sen sellaisesta en piittaa ja niitä ei minun puolestani tarvi edes kokeilla. Olisi kyllä kiva, jos päätyisit ottamaan pennun!

Anna_: Okei (: Mistä paikasta sait ne luvat?

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (NIMET!)

Lähetetty: Pe Marras 28, 2008 3:00 pm
Kirjoittaja Ciel
Hei, voisikos tuonne aloitusviestiin vaihtaa, että pentu tulee yksityisiini, jonka osoite tulee olemaan freewebs.com/cielinyksityiset. Meinaan nyt siellä lukee Haly :'D

Re: Mustia palleroita pakkaseen! (NIMET!)

Lähetetty: Pe Marras 28, 2008 3:04 pm
Kirjoittaja Bee
Korjasin (=