Shadowqueeniin länderipupseja!
-
- Kanada
Re: Shadowqueeniin länderipupseja!
Paljonko vaadit kisautusta heti alkuun?
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
^Alkuun kisautuksen ei tarvitse olla kovinkaan aktiivista, kunhan sitten myöhemmin lisääntyy. Tosin ei silloinkaan tarvitse olla hiki hatussa kisaamassa tyylillä että:"Pakko saada tässä kuussa ainakin 20 tulosta tolle koiralle!!!11!1!!" :-D Eli ihan rauhassa voi ottaa, en tule hoputtamaan kisautuksen kanssa jos kuitenkin tiedän, että koiran kanssa toimitaan ja kisoissa käydään melko usein.
-
- Kanada
Voisin olla kiinnostunut, mutta mun tyyliin kuuluu et ilmoitan koiraa ja sit jossain kohtaa herään et hei enhän mä ole edes päivittänyt tuloksia sivuille :D Missä kohtaa pentueen olisi tarkoitus syntyä?
Mietin jos saisin yhden koiran kisattua "ulos" MIDI I luokasta ni pääsisi kaikki kolme länderiä kisaamaan yhdessä :D
Mietin jos saisin yhden koiran kisattua "ulos" MIDI I luokasta ni pääsisi kaikki kolme länderiä kisaamaan yhdessä :D
-
Sulle kyllä oikein mielelläni antaisin pennun Duken ja Menan seuraksi! (:
Olen miettinyt just tota että millon syntyis, kun en ole 12.-19.2. kotona (olen Egyptissä) eli en pääse koneelle, että olisiko parempi että syntyy ennen vai jälkeen? Varmaan jälkeen?
Olen miettinyt just tota että millon syntyis, kun en ole 12.-19.2. kotona (olen Egyptissä) eli en pääse koneelle, että olisiko parempi että syntyy ennen vai jälkeen? Varmaan jälkeen?
-
- Kanada
Jos jälkeen syntyy niin voisin olla kiinnostunut =)
-
Re: Shadowqueeniin länderipupseja! Nimet!
Joo no eiköhän ne mullekin paremmin sovi jälkeen.
Käykö kaikille syntymäpäiväksi 21.2.2009? Entäs nimet? Laitan aloitusviestiin ehdotuksia.
Käykö kaikille syntymäpäiväksi 21.2.2009? Entäs nimet? Laitan aloitusviestiin ehdotuksia.
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
Pvm käy loistavasti, ja tykkäsin nimestä Shadowqueen's (?) All I Ever Wanted. :> Että jos sen mulle vois varailla?
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
-
Joo, varasin. Ja etuliite on tosiaan se Shadowqueen's.
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
Re: Shadowqueeniin länderipupseja! Nimet! SNOE
Heej, haluaisin sittenkin muuttaa nimen jos käy? Selailin tässä huvikseni Avril Lavignen biisejä ja sieltä pulpahti esiin ihana nimi; Anything But Ordinary. Käviskö, että saisin tuon tytsykkäni nimeksi? (: Eli Shadowqueen's Anything But Ordinary.. ?
editt. // niih, oisin kiinnostunu että minkälaisia kuvia saattaisi olla mahdollisesti tarjolla? (: minulla kun ei omia valitettavasti ole.. :/
editt. // niih, oisin kiinnostunu että minkälaisia kuvia saattaisi olla mahdollisesti tarjolla? (: minulla kun ei omia valitettavasti ole.. :/
-
Re: Shadowqueeniin länderipupseja! Nimet! SNOE
Joo vaihdan. Kuvia laitan myöhemmin, varmaan huomenna, aloitussivulle, josta voitte sitten niitä varailla.
SNOE ja JENNA hops hops tänne!!
SNOE ja JENNA hops hops tänne!!
- Snoe
Re: Shadowqueeniin länderipupseja! Nimet! SNOE JENNA
Ei, en ole jäänyt autonalle. Toistaiseksi.
Eli kyllä minä olisin vielä länderin ottamassa, ellei aluksi hienoinen epäaktiivisuus kisautuksessa haittaa? Noin kaksi kuukautta näes pitää pärjätä ilman nettiä näin ensialkuun, mutta tietysti minä välillä kirjastoon pääsen ja Jenellä on ovet kuulemma avoinna ihan kellon ympäri ;)
Nimeksi tahtoisin Always somewhere.
// Kelpaisikos tälläisen nartun kuva? Ja jos et kelpuuta sijoitusnartullesi tuota kuvaa, niin voisin mahdollisesti ottaa tuon jälkimmäisen nartun kuvan, minkä olit ensimmäiseen viestiin laittanut. Tai olla väliaikaisesti ilman kuvia, ja metsästellä niitä täällä netissä ;3
Eli kyllä minä olisin vielä länderin ottamassa, ellei aluksi hienoinen epäaktiivisuus kisautuksessa haittaa? Noin kaksi kuukautta näes pitää pärjätä ilman nettiä näin ensialkuun, mutta tietysti minä välillä kirjastoon pääsen ja Jenellä on ovet kuulemma avoinna ihan kellon ympäri ;)
Nimeksi tahtoisin Always somewhere.
// Kelpaisikos tälläisen nartun kuva? Ja jos et kelpuuta sijoitusnartullesi tuota kuvaa, niin voisin mahdollisesti ottaa tuon jälkimmäisen nartun kuvan, minkä olit ensimmäiseen viestiin laittanut. Tai olla väliaikaisesti ilman kuvia, ja metsästellä niitä täällä netissä ;3
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
Oi, sä oot laittanu kuvia! Mua miellytti tosi paljon ton ekan nartun kuva, haluaisin nähdä lisää? ;p Mikäli edelleen näyttää hyvältä, niin sitten noi voi mulle varailla. Mutjoo, eipä tässä muuta :>
-
- Kanada
After The War
-
- Alkupalat
Mehän puhuttiinkin jo tästä koulussa, eli oisin kiinnostunu ottamaan uroksen, vaikkei Hillittömän olekaan viel valmis. Hei, mä kyl saan sen aikaseks joskus! :D
Kisattaisiin ainakin agissa, tokossa, koiratanssissa, flyballissa, maastoesteissä ja tietysti näyttelyissäkin.
Kuvat siis sulta? Nimeks ois kiva All I Ever Wanted.
Sori kun ei oo mitään kisanäyttöö, mut annathan sä kaverille pennun...? :)
Kisattaisiin ainakin agissa, tokossa, koiratanssissa, flyballissa, maastoesteissä ja tietysti näyttelyissäkin.
Kuvat siis sulta? Nimeks ois kiva All I Ever Wanted.
Sori kun ei oo mitään kisanäyttöö, mut annathan sä kaverille pennun...? :)
-
Snoe, joo ei mitään. Muuttakaa rauhassa :) Nimen varailen sulle.
Toi kuva ei oikein miellyttänyt, mulla on kyllä sulle messarin ROP-länderi, laitan pian näytille.
Hassu, joo laitan.
Jenna, kumpaa sukupuolta olet ottamassa? Ilmeisesti oot unohtanut kertoa : D : Onks sulla omia kuvia vai saatko joltain vai haluutko multa?
Kepaiseni, muuten en suostuisi, mutta kyllä mä suhun luotan. (: Kuvia laitan kohtapuoliin.
Toi kuva ei oikein miellyttänyt, mulla on kyllä sulle messarin ROP-länderi, laitan pian näytille.
Hassu, joo laitan.
Jenna, kumpaa sukupuolta olet ottamassa? Ilmeisesti oot unohtanut kertoa : D : Onks sulla omia kuvia vai saatko joltain vai haluutko multa?
Kepaiseni, muuten en suostuisi, mutta kyllä mä suhun luotan. (: Kuvia laitan kohtapuoliin.