Sivu 2/3

Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C)

Lähetetty: Ke Joulu 03, 2008 9:03 pm
Kirjoittaja Kirsi
No varaa se pentu mulle sitte, kun nyt on kuvakin. Näyttelen sen sitten sulle mesessä :--))

Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C)

Lähetetty: Pe Joulu 05, 2008 11:58 pm
Kirjoittaja Twiggy
Kirsin kans puhuttiinki jo mesessä, eli pentu lähtee.

Juulia, oot kyllä ihan kiva tyyppi ja mielelläni sulle pennun luovuttaisin, mutta kun oon kiinnittänyt huomiota siihen et ostelet ja myyt niitä koiria aika tiuhaan tahtiin.. se ei kauheesti vakuuta :/ Täytyy odottaa, et jos ei tuu muita varaajia ni sää voit saada pennun.

Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 12:45 pm
Kirjoittaja Kumma
No mä voisin olla kiinnostunut ottamaan nahkanlapsosen Kummaan.
Kumma on ihan tuore kennel, mutta jonkun verran kisanäyttöä saa jo Valdolta.
Tarjolla olisi rakastava koti, joka pysyisi elin-iän ajan, eikä jäisi sohvaperunaksi (:

Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C)

Lähetetty: La Joulu 06, 2008 1:27 pm
Kirjoittaja juulia
^^ joo en tästä nyt olekaan ottamassa, sittenkään, ehkä sitten jos teetät sille Party Pooperille pentueen, kun se on melkein ekan virtuaalikoirani tytär kuitenkin. =) Mielestäni en kyllä myy koiriani kamalan usein. Viimeksi myin ehkä kesäkuussa ja nyt sitten myyn, mutta mielestäni myynti vain on parempi kuin pitää koiraa johon ei ole mitään kiinnostusta ja niin edelleen, eikä se saisi juuri kisausta. Eli silloin jos ei kiinnostusta ole päädyn tällaiseen ratkaisuun, se on yleensä kasvattajankin mielestä hyvä, että myyn parempaan kotiin jos en ole jaksanut kisauttaa.

Useimmiten yritän myyntiä jämittää ja koittaa vaan jatkaa kisaamisessa, mutta jos vaan ei luonnistu, ei voi mitään. Nahkojen kanssa näin ei kyllä ole käynyt, koska ne on minulle niin tärkeä rotu että niitä en halua myydä pois. Mutta tosiaan, jos ilmoittelet kun Rosille on pentue suunnitteilla, voisin ehkä miettiä jos ajankohta on sopiva?

Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C)

Lähetetty: Su Joulu 07, 2008 9:45 pm
Kirjoittaja Twiggy
Kumma, valitettavasti kaipailisin vähän luotettavampaa kisanäyttöä. Että jos oot ehtinyt kisailla enemmän Theman seuraavaan pentueeseen mennessä, ni kannattaa ottaa sitten yhteyttä :)

Juulia.. joo, no kyllä mä olen aika luottavainen tuohon kun en ole koskaan nähnyt myyväsi omia nahkojasi (ainakaa muistaakseni). Eli et ole haluamassa tästä pentueesta?

Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C)

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2008 4:07 pm
Kirjoittaja juulia
joo en tästä nyt olekaan ottamassa... ehkä jos teetät sille Party Pooperille pentueen...
eli jos teetät Rosille joskus pentueen, silloin ehkä mutta tästä en nyt kuitenkaan ota. :)

Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C)

Lähetetty: Ke Joulu 10, 2008 10:23 am
Kirjoittaja Twiggy
Ciara VAVA ja yksi KUPI puuttuu valioitumisesta, joten päätin pentujen syntyvän 22.12.2008, sopiihan teille? Me varmaan ehditään tuohon euroopanvoittajaankin, jos Kendran pennulle tulee valokuvat.

Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C)

Lähetetty: Ke Joulu 10, 2008 3:32 pm
Kirjoittaja Kendra
Juu totta kai tulee valokuvat :)

Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C)

Lähetetty: Pe Joulu 19, 2008 12:40 pm
Kirjoittaja Twiggy
Vielä voi pennun varata.

Ciaralle Jk2

Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C)

Lähetetty: Pe Joulu 19, 2008 2:50 pm
Kirjoittaja Kirsi
Hei mites noi nimet? Millä tyylillä keksitään, vai keksitkö ite? :----D

Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C)

Lähetetty: Pe Joulu 19, 2008 3:49 pm
Kirjoittaja Twiggy
No mä mietiskelen niitä tänään. Ihan suht normeja nimiä tulee, vähän saman tyyppisiä kun esim WolfTamen T-pentueen nimet, ne kun on mun keksimiä.

Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C) NIMET!

Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 6:02 pm
Kirjoittaja Twiggy
nimet

Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C) NIMET!

Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 7:58 pm
Kirjoittaja Sikko
Voi Jerrrrryrakas, mikset sie kertonu mulle tästä! Voihan vitalis. Lupasit mulle pupelon tästä pentueesta, mutta en oo yhtään kerenny varautua. )-:

Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C) NIMET!

Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 9:16 pm
Kirjoittaja Kendra
Thema Counter Pressure tämä miulle.

Re: Lyhytkarvaisia collieita vuoden vaihteessa (Thema C) NIMET!

Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 10:18 pm
Kirjoittaja Twiggy
Sikko, sori! Mua ärsyttää suunnattomasti, ku hirmu monet kyseli tätä pentuetta ja loppujen lopuks tänne ilmestyy vaan kendra varaamaan ja loput oonki saanu tyylii taivuteltua :0 En yhtään muistanu kaikkii jotka varas. Mut nyt toi vikakin pentu meni jansulle :S

Kendra, tuo nimi sinulle :)