Sivu 2/5
Re: Etälaulun australiankelpieitä, alustavasti
Lähetetty: Ma Tammi 05, 2009 7:00 pm
Kirjoittaja sasu.
Kyselen vielä että millanen ajankohta näillä pupseilla olisi? :D Ei mulla siis mitään kiirettä näiden kanssa ja ei haittaa vaikka menee pidempäänkin, mutta kyselen vaan. :))
Re: Etälaulun australiankelpieitä, alustavasti
Lähetetty: Ma Tammi 05, 2009 7:02 pm
Kirjoittaja sigma
hmmmm... minua saattaisi kiinnostaa, mutta en sitten tiedä... lähinnä sen vuoks et en tie myyäänkö miulle. 8D
Re: Etälaulun australiankelpieitä, alustavasti
Lähetetty: Ma Tammi 05, 2009 7:16 pm
Kirjoittaja Spiegel
Jacya, kiits. :3
Ajankohta on oikeastaan vielä vähän auki, riippuu paljolti Vihdan tuloksista tässä alkuvuonna. Tuulesta temmattuna veikkailisin helmi-maaliskuuta pentueen syntymäajankohdaksi, mutta saattaa olla, että päästään saattamaan pienet maailmaan sitä aikaisemminkin. Valitettavasti en voi siis kovin selkeää vastausta antaa, toivottavasti jaksatte hieman odotella :)
sigma heittää jotain tekstiä ja kisanäyttöä, niin täti katsoo. ~
Re: Etälaulun australiankelpieitä, alustavasti
Lähetetty: Ma Tammi 05, 2009 7:27 pm
Kirjoittaja sigma
näin kun sitä näyttöö ei paljoo ole, kun toiminta lähti käyntiin tossa muutama viikko sitte.
Re: Etälaulun australiankelpieitä, alustavasti
Lähetetty: Ma Tammi 05, 2009 9:27 pm
Kirjoittaja Spiegel
No mitä jos mietiskelisit, ehtiihän niitä tuloksia vielä saada aktiivisella kisaamisella näytettäväksi asti, vai? :) Tässähän on oletettavasti vielä suhteellisen paljon aikaa, ennen kuin pennut saadaan maailmaan.
Tosin näitä varauksiahan saattaa tulla ennen sitä vielä täydeksi asti :|
Re: Etälaulun australiankelpieitä, alustavasti
Lähetetty: Ma Tammi 05, 2009 10:11 pm
Kirjoittaja sigma
Jeap. ;( Ehkä tää jää, emmää varmaa ottele nyt ku yks bc ois viel tulos. Ni... et eipä täs mittää. :=)
Re: Etälaulun australiankelpieitä, alustavasti
Lähetetty: Ma Tammi 05, 2009 10:18 pm
Kirjoittaja Spiegel
No, selvä. Toisella kerralla sitten 8)
Re: Etälaulun australiankelpieitä, alustavasti
Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 1:57 am
Kirjoittaja Nath
Oioi, minua kiinnostaisi!
Lapsukainen pääsisi
Helluvan monipäiseen laumaan. Ensimmäiset 7 kk menisivät pelkästään kasvaessa (IRL ikääntyminen), sitten kuvatilanteesta riippuen alettaisiin kisailla ainakin näyttelyiden PEK-luokissa. Luonnollisesti käyttöpuolen lajeista kisattavana olisi paimennus jahka pentu täyttää 10 kk perusradan suorittaakseen, muita lajeja täytyy vielä vähän hautoa.
Kisautus on melko fiilispohjaista, välillä kisataan enemmän ja välillä harrastetaan laiskottelua. Jonkinlaista kisautusosviittaa voi katsella
Frynen sivuilta (laiskempaa kisautusta, koira ollut minulla jostin lokakuusta lähtien) sekä
Kiran sivuilta (hieman aktiivisempaa). Jalostuksessa en välttämättä pentua käyttäisi, riippuen suvun yleistymisestä, pentuesisarusten pennuttamisista jne.
Kuvalupia minulla ei tällä hetkellä ole, mutta jos meille kelpievaaveli lähtee, niin alanpa niitäkin tässä selvittelemään :)
Re: Etälaulun australiankelpieitä, alustavasti
Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 12:41 pm
Kirjoittaja Spiegel
Hyvältähän tuo kuulostaa, sinulle lähteekin sitten viimeinen pentu :) Haluaisitko uroksen vai nartun?
Aletaankos katsella jo nimiä? Laitan aloitusviestiin.
Re: Etälaulun australiankelpieitä, alustavasti
Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 12:50 pm
Kirjoittaja sasu.
Joo nimet esille vaan mun puolesta :D
// mulle Etälaulun Yksin Pimeydessä!!
Kuviin lupakyselyitä laitoin äsken menemään muutamalle kasvattajalle. :))
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 1:05 pm
Kirjoittaja Spiegel
Siellä ovat. :D
// Merkkasin sulle tuon.
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 4:23 pm
Kirjoittaja Jacya
Mun pupsille nimeks voipi tulla Etälaulun Silmänkääntäjä : D
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 5:01 pm
Kirjoittaja Spiegel
Sen saat :3
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 7:36 pm
Kirjoittaja Nath
Voisin alustavana sukupuolena varata nartun, mutta kattelen vähän kuvatilanteen mukaan, onko sitä tarvetta vaihtaa :') Yhteen lupakyselyyn sain jo vastauksen, ja sepäs olikin kieltävä.... Mutta jatkan etsintää!
Mulle vois varata nimeksi Aavekuiskaajan.
// Kelpiekasvattajilla on varmaan joku salaliitto, kun ketään ei kiinnosta antaa kuvalupia ;P
Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ
Lähetetty: To Tammi 08, 2009 5:30 pm
Kirjoittaja Spiegel
Merkkaan.
Ja useimmat kasvattajat eivät edes viitsi vastata! Yhdeltä kelpiekasvattajalta kuvaluvat olen saanut, yksi on vastannut kieltävästi ja muut jättäneet vastaamatta. Muissakaan roduissa juuri kukaan ei vastaa sähköposteihin.