Sivu 2/2
Re: Zenit -faaraokoiria
Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 5:36 pm
Kirjoittaja jeanne
Pennut siis syntyivät 15. päivä, tässä
pentuesivu, josta löytyy kaikki pentueen tiedot.
Re: Zenit -faaraokoiria
Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 5:59 pm
Kirjoittaja Eros
Täydensin sukutaulun loppuun ja rupean kisauttamaan tota mahd. pian.

Re: Zenit -faaraokoiria
Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 6:26 pm
Kirjoittaja jeanne
Eros, ookei kiva :)
Milca ehti jo olla
Remrockin suuressa pentunäyttelyssä Best in show -pentu! Olen kyllä hurjan iloinen tuosta tuloksesta :D Toivottavasti muillakin lähtee yhtä kivasti kilpailu-ura käyntiin.
Re: Zenit -faaraokoiria
Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 8:42 pm
Kirjoittaja mio
koetan saada mahdollisimman pian edelleen valmiiksi, pääsin tänään vasta kunnolla koneelle.
tosi paljon onnea Milcalle, munkin makuun se on tosi kaunis pikkuinen!
/ ilmoitin pupsini muuten mejään tässä joku päivä :)
Re: Zenit -faaraokoiria
Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 11:02 pm
Kirjoittaja jeanne
Ok, kiva että olette alkaneet jo kisailla. Olisi mukava, jos voisitte ilmoittaa molemmat uroksetkin Euroopanvoittajaan, vaikka kasvattajaryhmää en saakkaan vielä kasaan.
Kiitokset onnitteluista :D
Re: Zenit -faaraokoiria
Lähetetty: To Joulu 18, 2008 5:32 pm
Kirjoittaja mio
sainpas sivut valmiiksi! tässä esiintyy siis Zenit Ossay Iraty eli "
Rudi".
ilmoitanpas tässä nyt heti sitten Rudin pariin kisaan, myöskin tuonne Euroopan voittajaan.
vaihtaisitko muuten tuonne kasvattisivullesi kennelini nimeksi
Jacalynin, nyt siellä lukee Brinco. :)
/ äläkä kovasti kiinnitä huomiota noihin kisakalenterissa oleviin lajeihin, heittelin sinne vaan jotain.
Re: Zenit -faaraokoiria
Lähetetty: Pe Joulu 19, 2008 11:18 pm
Kirjoittaja jeanne
Kiitos sivuista mio! Rudi on kyllä todella komea uros, ja Jacalynin ulkoasu on muuten tosi nätti myös. Ainoa, minkä muutoksen ehkä tekisin, olisi että vaihtaisin tuon toisen rakennekuvan profiilikuvaksi, koska minusta Rudi on siinä edustavampi. Väri on kauniimpi ja pää näyttää erityisen hyvältä. Mutta noinkin on tosi hyvä! :)
Vaihdoin Brincon Jacalyniksi. Milloinkas muuten teillä Jacalynissa tai Eroksella Filyrassa on tulossa pentuja? Mietin vaan, että osaisin hieman suunnitella tulevien pentueideni ajoitusta. Ajattelin, että kysynnän kannalta voisi olla parempi, jos kaikkien pentueet ei osuisi ihan samaan syssyyn.
Re: Zenit -faaraokoiria
Lähetetty: La Joulu 20, 2008 12:00 am
Kirjoittaja Eros
No mulla on noi molemmat faaraot niin alkutaipaleessa ton kisautuksen suhteen, että sanoisin aikaisintaan maalis-huhtikuussa. Mutta tuokin on villi veikkaus. Fantomille vaihdan jossain vaiheessa uuden ikäluokan kuvat ja tsekkaan miten se niillä menestyisi. Mutta jos on teiltä tulossa pentueita ennen sitä niin 99 % varmuudella varaan kyllä pennun vaikka kuvien suhteen tekee hieman tiukkaa.

Re: Zenit -faaraokoiria
Lähetetty: La Joulu 20, 2008 1:55 pm
Kirjoittaja mio
haha, itse taas tykkään tuosta kuvasta joka nyt on esillä enemmän, mutta saatan jossain vaiheessa vaihdella kyllä. :) kiitos vinkistä, voi osoittautua hyödylliseksi.
en kyllä osaa sanoa yhtään tuohon pentueasiaan mitään, kun mullakin on noilla kaikilla suht vähän tuloksia kummiskin. periaatteessa olisi kiva teettää pentue Niirulla tai Armilla kun molemmat on tuontinarttuja, mut en nyt vielä ainakaan oo sitä teettämässä. voi olla että kun Niiruska saa enemmän tuloksia, ilmestyy pieniä Jacalyn-puppeloita. :D
Re: Zenit -faaraokoiria
Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 1:37 pm
Kirjoittaja jeanne
Okei, itse olin suunnitellut seuraavaa pentuetta keväälle -09. Ajattelin myös tuontivanhempia, että saataisiin kokonaan uusi sukulinja.
Re: Zenit -faaraokoiria
Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 3:21 pm
Kirjoittaja mio
voi että, taidan sitten sortua ottamaan siitäkin pentueesta muksun jos vaan sellaisen mulle annat.. 8) olisi jo niiiin ihana kutsumanimi mielessä, mut täytyy sitten ilmeisesti ottaa pieni spurtti noiden nykyisten kanssa että saadaan kivoja tuloksia ennen uusia pentuja.
Re: Zenit -faaraokoiria
Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 4:28 pm
Kirjoittaja Joana
ot. mäkin saatan ilmestyä ruikuttamaan itselleni pentua siitä pentueesta :D Mua on koko ajan kaduttanut etten sittenkään ottanut sitä pentua tästä...
Re: Zenit -faaraokoiria
Lähetetty: Ke Joulu 24, 2008 2:40 pm
Kirjoittaja jeanne
Okei :D Siinä pentueessa varmaan täytyy sitten rajoittaa jotenkin jalostukseen käytettävien pentujen määrää, ettei suku vallan yleistyisi. Mutta katsotaan sitä sitten, kun aika on sopivampi :D