Sivu 2/2
Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?
Lähetetty: Ti Maalis 10, 2009 3:54 pm
Kirjoittaja fina
Kissed kirjoitti:Mites on vanhempien kisautus sujunut? Joko osaat yhtään sanoa tarkempaa aikaa koska uskaltais alkaa innolla odottamaan?
Päivittelin aloitusviestiä :D
Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä? NIMET TULLEET
Lähetetty: Ti Maalis 10, 2009 4:49 pm
Kirjoittaja Natali
Mä varaisin tuolta listasta nimeks Jaero`s Conspiracyn.
Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä? NIMET TULLEET
Lähetetty: Ke Maalis 11, 2009 5:37 pm
Kirjoittaja fina
Kissed kirjoitti:Mä varaisin tuolta listasta nimeks Jaero`s Conspiracyn.
Ok.
Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä? SIVUJA?
Lähetetty: To Maalis 26, 2009 7:34 pm
Kirjoittaja fina
Sivuja odotellaan.
Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä? SIVUJA?
Lähetetty: To Maalis 26, 2009 10:30 pm
Kirjoittaja Natali
Teen sivut viikonlopun aikana. Vieläkö olisit kiinnostunut piirtämään ne kuvat, meinaan jos haluat niin siitä vaan, tosin mulla ei oo oikein antaa sulle palkaks muuta ku kisautusta tai virtuaali rahaa (welhoja).
Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä? SIVUJA?
Lähetetty: Pe Maalis 27, 2009 2:40 pm
Kirjoittaja fina
Kissed kirjoitti:Teen sivut viikonlopun aikana. Vieläkö olisit kiinnostunut piirtämään ne kuvat, meinaan jos haluat niin siitä vaan, tosin mulla ei oo oikein antaa sulle palkaks muuta ku kisautusta tai virtuaali rahaa (welhoja).
Sivuilla ei ole mitään suurta kiirettä. Voin piirtää kuvat, palkaksi sitten vaikka pari kisaa.
edit//
Tässä kuva. Kelpaako, vaikka koirasta tuli aika matalaraajainen? :) Menee ainakin juniori luokassa, mutta voin myös piirtää uuden kuvan
Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä? SIVUJA?
Lähetetty: Pe Huhti 03, 2009 2:26 pm
Kirjoittaja fina
up
Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä? SIVUJA?
Lähetetty: Pe Huhti 03, 2009 9:37 pm
Kirjoittaja Natali
Toi kuva on ihan hyvä, mut mä varmaan silti kisaan sillä vaan avossa. Saat sivut tässä parin päivän sisällä.
Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä? SIVUJA?
Lähetetty: Ti Huhti 07, 2009 8:29 pm
Kirjoittaja Natali
Mitä laitan kuvan copyihin?
//
http://www.freewebs.com/miltein/pihla.htm <-- siinä ne sivut sitten olis, enää puuttuu copyt ja kisakalenteri täytyy vielä tehdä.
Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä? SIVUJA?
Lähetetty: Ke Huhti 08, 2009 2:50 pm
Kirjoittaja fina
Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä? SIVUJA?
Lähetetty: Ke Huhti 08, 2009 7:07 pm
Kirjoittaja Natali
Mä tartten enää ne copyt sitä kuvaa varten. Käykö jos laitan vaikka iammore ja linkin sun mailiin, vai haluatko jotain muuta?
//Sivut täysin valmiit, etsin kennelisi sivuilta mailisi. Tarkista vielä ne copyt.
Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä? SIVUJA?
Lähetetty: To Huhti 09, 2009 12:40 pm
Kirjoittaja fina
Kissed kirjoitti:Mä tartten enää ne copyt sitä kuvaa varten. Käykö jos laitan vaikka iammore ja linkin sun mailiin, vai haluatko jotain muuta?
//Sivut täysin valmiit, etsin kennelisi sivuilta mailisi. Tarkista vielä ne copyt.
Copyt ovat oikein. Onnea kisoihin! :D