Sivu 2/3
Re: Gronttupentuja tammikuulle, 2 pentua vielä vapaana..
Lähetetty: La Joulu 27, 2008 11:56 am
Kirjoittaja Miira
Kummalle Erina ja Violille tosiaan Erwin lähtee :)
Mitä sanoisitte, jos pennut syntyisivät 9. tammikuuta?
Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana
Lähetetty: La Joulu 27, 2008 12:04 pm
Kirjoittaja Tom
Minulle käy hyvin. : )
Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana
Lähetetty: La Joulu 27, 2008 6:55 pm
Kirjoittaja Kumma
Mullekin käy (:
Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana
Lähetetty: La Joulu 27, 2008 7:21 pm
Kirjoittaja donga
Eiköhän toi käy mullekin :3
Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana
Lähetetty: Ke Joulu 31, 2008 5:32 pm
Kirjoittaja Miira
Hyvä hyvä :) Ja sivuja saa tehdä, jos siltä tuntuu vähänkin.
Käykös Nooralle pentujen syntymäpäivä?
Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana
Lähetetty: La Tammi 03, 2009 1:24 pm
Kirjoittaja Kumma
Erinalle väsäsin jo vähän sivuja. Kennelissä on vielä vähän remppa kesken, mutta tältä näyttää;
Erina.
Sano jos jtn puuttuu tai on virheitä. Tuolla on myös alustavat kuvat Erinalle :) Tuota sukutaulua mietin, oisko sitä mahdollista saada kummankin vanhemman puolelta enemmän? Tai sitten jotain sukukatsausta...?
Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana
Lähetetty: La Tammi 03, 2009 1:54 pm
Kirjoittaja donga
Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana
Lähetetty: Su Tammi 11, 2009 8:56 pm
Kirjoittaja Kumma
Millonkas on pentujen luovutusaika? :)
Re: Gronttupentuja tammikuulle, yksi pentu vielä vapaana
Lähetetty: Ti Tammi 13, 2009 4:39 pm
Kirjoittaja Miira
Kiitoksia sivuista molemmille. Hienoilta näyttää, enkä ainakaan löytänyt mitään korjattavaa :) Copelin pennuilla ei ole ikinä ollut mitään tiettyä luovutusaikaa, että on saanut alkaa kisaamaan heti syntymäpäivän jälkeen.
Nooraa tässä odotellaa edelleen.
// Pahoittelen, kun en huomannut Kumma kysymystäsi. Aloin tässä juuri päivittelemään pentuesivuja, joille tulee sukutaulu kahdelta polvelta. Nickyn vanhempien vanhemmat ovat tietääkseni kuolleet, samoin vanhemmat, eikä minulla ole heistä mitään tietoja (ellei donga halua sinulle paljastella). Mutta tosiaan pentuesivu on
tässä, jota juuri päivitän.
Re: Gronttupentuja tammikuulle - Noora?
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 8:16 pm
Kirjoittaja Noora
sorisorisori. Multa on jäänyt nyt tauolle nää.. Aloitan nyt tällä sekunnilla tekemään sivuja. Elisabeth olisi kia nimi.
Re: Gronttupentuja tammikuulle - Noora?
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 9:37 pm
Kirjoittaja Miira
Ehdin juuri laittaa Elizabethin myyntiin, mutta hyvä, kun nyt huomasin viestisi. Toivottavasti saat sivut pian valmiiksi :)
// Janita, pahoittelen suuresti. Laitan sinulle vielä yv'tä asiasta :s
Re: Gronttupentuja tammikuulle
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 9:41 pm
Kirjoittaja Janina
-
Re: Gronttupentuja tammikuulle
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 4:51 pm
Kirjoittaja Noora
http://haseltaja.webs.com/belgielisa.htm sivut siinä. kuvat puuttuu ja luonne vajaa, mutta kumminkin :) Kuvat tulevat varmaankin toukokuun jälkeen koska silloin täällä on kv näyttelyt. Mahdollista ehkä saada myös ensikuun lopulla agikisoista mutta katsotaan. :P
Re: Gronttupentuja tammikuulle
Lähetetty: To Helmi 19, 2009 12:07 am
Kirjoittaja Kuunsirppi
//täysi OT mutta jos haluat vaihtaa Nickyn emän
Ahirun Jos Huomenna osoitteen toimivaan osoitteeseen niin tässäpä on:
http://koti.mbnet.fi/misuno/Enkelit/Mimi.html vaikkei rouva olekaan enää elossa :<
Re: Gronttupentuja tammikuulle
Lähetetty: To Helmi 19, 2009 7:58 pm
Kirjoittaja Miira
^ Itsekin laitoin tuon nyt pentuesivuille. Otan osaa Mimin kuolemaan, vaikka aikaa tapahtumasta jo onkin. Hieno koirahan neiti oli..
Nooralle kiitos sivuista. Kuvien puuttuminen ei aluksi haittaa, kunhan ne jossain vaiheessa elämää ovat, että yksi näyttelytuloskin olisi mahdollinen. Ei siis aluksi tosiaan haittaa :)