Sivu 2/3

Re: Polar Circle's -pehkoja talvelle 2009 - NIMIÄ 83

Lähetetty: Ti Joulu 16, 2008 8:35 pm
Kirjoittaja Narya
Ogey, Jerryldaanolle se. 83 cccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc. dah. :D

Re: Polar Circle's -pehkoja talvelle 2009 - NIMIÄ 83

Lähetetty: Ti Joulu 16, 2008 10:10 pm
Kirjoittaja Fanni
Mulle vois sitten vaikka pistää Polar Circle's Arctic Passion. =)

Re: Polar Circle's -pehkoja talvelle 2009 - NIMIÄ 83

Lähetetty: Ti Joulu 16, 2008 10:17 pm
Kirjoittaja Narya
Selevä! Vielä evietä odotellaan. (:

Re: Polar Circle's -pehkoja talvelle 2009 - NIMIÄ 83

Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 6:17 pm
Kirjoittaja Evie
Jeppss, meille vois lähtee tuo Polar Circle's Arctic Ocean. Koskas nämä syntyvät?

Re: Polar Circle's -pehkoja talvelle 2009 - NIMIÄ 83

Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 6:27 pm
Kirjoittaja Narya
Okei, sulle sit se. <: Totanoin, syntyvät sitten kun Iron on VPVA tai MVA, todennäköisesti tän kuun loppuun tai tammikuun alkuun. Otatko sä evie uroksen vai nartun, ja minkä värisen?

Re: Polar Circle's -pehkoja talvelle 2009 - NIMIÄ 83

Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 7:04 pm
Kirjoittaja Evie
Taisin jo aikaisemmassakin viestissä sanoa, ett meille tulis trikkipoika, jos en ihan väärin muista ;> Aattelin siis Kingin kuvia tälle pistää.. ;>

Re: Polar Circle's -pehkoja talvelle 2009 - NIMIÄ 83

Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 7:30 pm
Kirjoittaja Narya
Oo, Kingiksen kuvat tälle! 8D Tosikiva! Dodi, sit vaa ootellaan. Järkätkäähä ahkerasti sit kaikkee toimintaa, et saatte nää kakrut nopeemmi itellenne. :mrgreen:

Re: Polar Circle's -pehkoja talvelle 2009 - NIMIÄ 83

Lähetetty: La Joulu 27, 2008 7:53 pm
Kirjoittaja Narya
Tilannekatsaus! Iron siirtyny AIII, pentueenteettohetki lähenee. >8D
Sit tuun alustavasti silmätarkastamaan nää pennut käyttäen VIKKEä, niinku IRL -maailmassakin tehdään pentukatsastus (jos kasvattaja haluaa). Rekkaroin nää sit myöskin.

Re: Polar Circle's - synt. 06.01.09 - SIVUJA

Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 3:25 pm
Kirjoittaja Narya
Nonii! Iron on sitten onnellisesti paimennusvalio (+ saanut pari muuta meriittiä) ja valmis pentueen teettoon. Meriittilista tällä hetkellä on seuraava:
BH RH-E RH-F A Tk3 SchH2 Jk3 VFIN KVA VFBV VKTV VAVA VPVA , eli varmasti löytyy kaikki tarpeellinen.

Pennut syntyvät 06.01.2009. Saatte alkaa tekemään sivuja, sekä vahvistamaan varauksia. (:

Lähetän pentueen rekisterianomukset + terveystarkastan silmien osalta VIKKEllä, kun olen saanut kaikilta sivut.

Re: Polar Circle's A - synt. 06.01.09 - SIVUJA

Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 11:00 pm
Kirjoittaja Narya
Missäs mein alustavat varaajat ja sivut on? :mrgreen:

Re: Polar Circle's A - synt. 06.01.09 - SIVUJA

Lähetetty: Ma Tammi 05, 2009 7:06 pm
Kirjoittaja Evie
joo, no. Mä haluun sittenkin nartun ja vaihoin nimen tuoksi Antarcticaksi, toivottavasti sua ei haittaa kamalasti, mut tuli vaan semmonen olo, et näin ois parempi. <;

Sivut löytyyy täältä.

Re: Polar Circle's A - synt. 06.01.09 - SIVUJA

Lähetetty: Ma Tammi 05, 2009 7:09 pm
Kirjoittaja Narya
Kiitokset sivuista! Ei haittaa yhtään, Anca onkin tosi kaunis tyttö. (:

Jerryltä vielä sivuja odottelen...

Re: Polar Circle's A - synt. 06.01.09 - SIVUJA

Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 11:11 am
Kirjoittaja Narya
Noniin, nää syntyy nyt siis tänään ja olis aikomuksena kuvauttaa + lähettää rekkarihakemukset, kunhan vaan kaikilta saisin ne sivut.
Jerryyyyyyyyyyy.... >P)

Re: Polar Circle's A - synt. 06.01.09 - SIVUJA

Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 6:14 pm
Kirjoittaja Narya
Elieli, kaikilta on nyt siis sivut saatu (vaikkei ne aloitusviestissä näykkään...) ja pentueen silmätulokset tulevat, kunhan tuo VIKKE toimisi jälleen. Toivottavasti nyt mitään radikaalia tuon suhteen ei ole päässyt tapahtumaan, vasta toimi ihan moitteettomasti. o_o

Re: Polar Circle's A - synt. 06.01.09 - SIVUJA

Lähetetty: To Tammi 08, 2009 4:01 pm
Kirjoittaja manna
eeeikä, mä huomasin tän liian myöhään :o

ois tullu just hyvään saumaan mutta et taida enää ottaa varauksia kun pennut on jo syntynytkin. mutta toisella kertaa sit <: