Sivu 2/3
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lähetetty: Pe Joulu 19, 2008 7:49 pm
Kirjoittaja Twiggy
Mulle käy kyllä ihan hyvin : D Voisit laittaa penskat syntyy ennen euroopan voittajan vippiä ni sais sen sinnekkii : D Jos vaan muille kävisi.
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lähetetty: Pe Joulu 19, 2008 7:56 pm
Kirjoittaja Ciel
Mullekkin kelpaisi kyllä mainiosti sellainen.
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lähetetty: La Joulu 20, 2008 1:23 pm
Kirjoittaja Ricea
Miullekin kelpaa tuo :)
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lähetetty: La Joulu 20, 2008 8:29 pm
Kirjoittaja Roosa
En nyt taija löytää ainakaan tähänmennessä mistään kuvia, jos en sitte samalla kun meen oman koirani kanssa tammikuussa Kajaaniin KV näyttelyyn napsisisin sieltä jotain, mutta toi on ihan epävarmaa vielä

Mikä noista sun näyttämistä kuvista ois sitte parhaimman näkönen, tai siis 'rodunomaisin', kun en oikeinnäistä bordereista vielät tiiä..
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lähetetty: La Joulu 20, 2008 8:45 pm
Kirjoittaja Johanna
Kannattaa valita ihan se, mistä itse pitää eniten. Sanotaan näin, että mikään noista ei mikään erityisen huono ole. Ja makunsa kullakin. Jonkun toisen mielestä joku koira voi olla aivan ihana, kun taas joku toinen ei kyseisestä välittäisi lainkaan. Ja lisää kuvia on mm.
täällä, jollei mikään noista edellisestä erityisesti iskenyt. :D
Jerryn kanssa mesessä jo puhuttiinkin, mutta kaikille nyt tiedoksi, että Rive astutetaan 22.12. ja pentujen tulisi näin syntyä 30.12., eli juuri euroopan voittajaan pitäisi pentujen keritä, mikäli sinne haluaa ilmoittaa.
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lähetetty: La Joulu 20, 2008 8:52 pm
Kirjoittaja Twiggy
Lasimeren Ibiza Ivory "Retu" esittäytyy x) On se niiin ihaana.
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lähetetty: La Joulu 20, 2008 8:57 pm
Kirjoittaja Johanna
Oikein komea nuorimies kyllä! Valmistuihan ne Retun sivut
/ rotu on tosin tainnut jäädä toiselta koiralta, mutta muuten tosi hyvät sivut
Pentuesivu tulee olemaan
täällä ja alan sitä tässä päivittelemään ajantasalle.
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 9:17 am
Kirjoittaja juulia
En ollut (tätäkään) topikia huomannut, onneksi lähetit yv'tä! Nimeksi voisin ottaa Lasimeren Ischou, kuulostaa jotenkin tosi hassulta. 8> Eli uroksen otan, Deabeissä on mielestäni parempia uroksia kuin narttuja.
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 9:50 am
Kirjoittaja Johanna
Niin vähän arvelinkin, että näin on tapahtunut, joten laitoin nyt privaa tulemaan. ;)
Ja nimiasia on kunnossa.
Sivuja saa tosiaan alkaa jo tässä vaiheessa tekemään, mutta missään nimessä kiire asian suhteen ei ole, kun pentujen syntymiseenkin on vielä vähän reilu viikko aikaa. (:
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 10:09 am
Kirjoittaja juulia
Sivut ovat juuri se ongelma, koska kuten aksta näkee, en pääse viuhku.netiin kirjautumaan, enkä näin ollen tekemään sinne uusia sivujakaan. Sigitius ei tähän mennessä ole vastausta antanut (muutaman kerran mesessä olen yrittänyt vastausta saada), joten odottelen vielä hieman, ja pahimmassa tapauksessa joudun siirtämään kaiken toiselle sivutilalle. En tiedä miten kauan projektiin menee, mutta joudun varmaan tekemään jotkin väliaikaiset sivut.
/Voisitko esittää mielipiteesi siitä, mikä
Deabein koirista näyttää parhaimmalta, minkä kuvia ei siis ole jo käytössä muilla? :) Kasvatteja siis ajattelin, ainakin kaikkien omien koirien kuvat on jollain käytössä.
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 10:37 am
Kirjoittaja Johanna
Hmm, katselin nyt noiden kasvattien kuvia niin itse ainakin pidän
tästä,
tästä,
tästä ja myös
tämä on ihan ok. : D
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 12:20 pm
Kirjoittaja Twiggy
Mun mielestä toi kakkonen, eli red merle on tosi komia!
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 12:44 pm
Kirjoittaja Ciel
Lasimeren Indigo Inferno, Nero, esittäytyy kasvattajalle <:
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 3:29 pm
Kirjoittaja juulia
Jerry kirjoitti:Mun mielestä toi kakkonen, eli red merle on tosi komia!
Itse asiassa mäkin tykkäsin tosta D. Aportosista eniten, varmaan se sitten. :)
Re: Bordercolliepentuja Lasimereen
Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 4:51 pm
Kirjoittaja Johanna
Kiitokset Cielille Neron sivuista! :)