Sivu 2/5
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ti Helmi 10, 2009 5:31 pm
Kirjoittaja Jenna
Susityttö kirjoitti:Mun tolloni nimeksi Petite's Elegant Ego :D Ääh, petitti kiinnostas, mutta ei ole kuvaa.
Mä voin auttaa etsimään ja kysymään kuvia ;)
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ti Helmi 10, 2009 6:21 pm
Kirjoittaja Niisku
Petite's Royal Prince mulle.
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ti Helmi 10, 2009 9:45 pm
Kirjoittaja Susityttö
Kauheasti vaati "taivuttelua"... Haluisitko antaa mulle Ukon seuraksi Jääkyyneleeseen petittiuroksen? Huomasin, että minulla on huonot kuvat, tosin ne pitäisi skannata koneelle yms. Mutta, jos haluisit auttaa mua ettimään urospennulle kuvia, niin olis tosi jees. Ja ennen tän pentueen "julkituloa", meinasin jo kysellä sulta petittiä. Nimeksi Petite's Art Of Royal eli Arto, jos mulle pentu lähtee.
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ke Helmi 11, 2009 8:19 pm
Kirjoittaja Jenna
Niisku
Varaan nimen sulle =)
Susityttö
Laitan huomenna tarkemmin asiasta YV:tä! Pennun saat ;)
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ma Helmi 16, 2009 1:43 pm
Kirjoittaja Niisku
Tällä viikollako pennut siis syntyy ?
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ma Helmi 16, 2009 2:59 pm
Kirjoittaja Jenna
^Jos vain asia teille sopii!
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ma Helmi 16, 2009 3:55 pm
Kirjoittaja Niisku
Juu soppii ainakin mulle.
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ma Helmi 16, 2009 9:19 pm
Kirjoittaja Susityttö
käy, käy, mutta mun sivuissa saattaa kestää sitten jonkun aikaa.
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ma Helmi 16, 2009 11:26 pm
Kirjoittaja Nath
Äsh, hitsi kun myöhästyin :D Minun on jo kauan aikaa pitänyt kysyä, onko sulla tulossa lähiaikoina petit-pentueita, mutta ilmeisesti tämä tuleva petit-pentue on jo täyteen buukattu. Noh, ehkä ensi kerralla!
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 1:49 pm
Kirjoittaja Jenna
^ Jos sulle pentu kelpaa niin voi kolme tulla =) Molemmat vanhemmat kuitenkin evm ja kumpaakaan ei tulla tämän jälkeen käyttämään jalostukseen. Kumpaa olet ajatellut? Päättämään nimeä vaan ;)
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 6:52 pm
Kirjoittaja kirby
irkkulikka kirjoitti:Hmm, vasta toukokuussa sprinkkuja? Näin pitkän ajan takia en sitten voi luvata ihan sataprosenttisesti, että voisin koiran ottaa, koska tässä kyllä on aika monta kuukautta aikaa sattua kaiken laista ;--)
onko siis niin että vasta toukokuussa sprinkkuja tulossa?
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 8:03 pm
Kirjoittaja Jenna
^ Se oli alku heitto, koska en tiennyt kuinka paljon on kiinnostusta =) Mulle itselle sopisi vaikka heti xD
isänä tulee olemaan evm uros
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ti Helmi 17, 2009 11:00 pm
Kirjoittaja Nath
Jenna kirjoitti:^ Jos sulle pentu kelpaa niin voi kolme tulla =) Molemmat vanhemmat kuitenkin evm ja kumpaakaan ei tulla tämän jälkeen käyttämään jalostukseen. Kumpaa olet ajatellut? Päättämään nimeä vaan ;)
Mahtavaa! Mulle kelpaisi uros tuon meidän Kiran seuraksi, kuvat sille taitavat löytyäkin jo :) Poju pääsisi tosiaan Helluvaan sekalaisen seurakunnan jatkoksi. Kisaulun aloittamisessahan menee pidemmän aikaa ikääntymisen vuoksi, mutta sitten kun sen aika tulee, kisautusta olisi ainakin MEJÄssä ja mäyräkoirien ajokokeissa, jos vA saadaan taas pystyyn.
Nimi voisi olla Petite's Finn Royal :)
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 10:15 am
Kirjoittaja Jenna
^ Poika sulle =) Kisautuksella ei ole mikään kiire!
EDIT/
Pentue syntyy 20.02.2009 jos kaikille kolmelle asia sopii?
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 10:58 am
Kirjoittaja kirby
^ siis tarkotatko petit vai sprinkkupentuetta? mun puolesta sopii että sprinkut syntyis aikasemmin (: