Sivu 2/2
Re: Pentuja kennel White Cloud /pennut syntyvät 13.1.
Lähetetty: La Helmi 07, 2009 2:08 pm
Kirjoittaja cocoa
Kiitos sivusta!
Re: Pentuja kennel White Cloud /pennut syntyvät 13.1.
Lähetetty: La Helmi 07, 2009 2:14 pm
Kirjoittaja Joana
Hyvä että kelpaavat, katsellaan nyt miten saadaan kisailua alkuun, aloitamme varmaan agilityllä. Ei WD:ssä olisi kiinnostusta vielä yhdelle mopille, meille olisi sipsuja tulossa, vinkvink
