suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye'sC PÖPÖ SIVUT!
- Moment
- Alkupalat
- Viestit: 11
- Liittynyt: Pe Joulu 12, 2008 8:15 pm
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Olisin kiinnostunut pehko vaavelista.
Tulisi Summer's:siin, jossa kasvatan pk collieita ja bordercollieita. Kennelillä on tällä hetkellä vain yksi collie. Summer's on uusi, eikä sen takia vielä olla paljon kisailtu.
Kisoissa käytäis vähän kaikissa lajeissa, mutta mikään himokisaaja en ole. Lapsonen myös pääsisi lenkki- ja sohvaseuraksi ja halijen kohteeksi. ;) Hoitaja tulisi varmaan myös ja ehkä joskus käyttäisin jalostukseen, jos vain sopii.
Siinä taisi olla sitten kaikki, kyseleppä jos tulee jotain mieleen.
Tulisi Summer's:siin, jossa kasvatan pk collieita ja bordercollieita. Kennelillä on tällä hetkellä vain yksi collie. Summer's on uusi, eikä sen takia vielä olla paljon kisailtu.
Kisoissa käytäis vähän kaikissa lajeissa, mutta mikään himokisaaja en ole. Lapsonen myös pääsisi lenkki- ja sohvaseuraksi ja halijen kohteeksi. ;) Hoitaja tulisi varmaan myös ja ehkä joskus käyttäisin jalostukseen, jos vain sopii.
Siinä taisi olla sitten kaikki, kyseleppä jos tulee jotain mieleen.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Moment, valitettavasti en oikein vakuuttunut kennelistäsi ja sellaista. Mukavaa kuitenkin että olet innostunut kasvattamaan bordercollieita ja pehkoja, katsotaan ehkä sitten joskus tulevaisuudessa. Tällä kertaa ei lähde pentue sulle.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Miksei mua oo alustavana varaajana? :o Päätin nyt et otan nartun, mulla on huippumahtavat kuvatkin sille. (: Eli oon ottamassa.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
manna
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 525
- Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 7:33 am
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
hei tulikin sellanen muutos, että pentu tulisikin joulukuussa valmistuneeseen Finalityyn, jonne ajattelin nyt siirtää kaikki FCI ykköset, koska Colourfulin kanssa painotamme enemmän noutajiin. Eli siis pentua kisattaisiin ihan yhtä paljon ja se saisi rakkautta ja huomiota samanverran kuin Colourfulissakin, eli paljon <: jos siis sulle sopii tämä?
- elämä vie, elämä tuo
- ensin kädestä syö, sit sielusta juo
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Muakin vois kiinnostaa yks pehkolapsi Edlan seuraksi. :--)
/sorry, katoinkin just et kaikki pennut jo menny. nyyh. juulia surullinen. :--(
/sorry, katoinkin just et kaikki pennut jo menny. nyyh. juulia surullinen. :--(
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Juulia, olisin sulle mielelläni laittanut pennun mutta kaikki ovat jo menneet -.- Kiinnostaisiko su ajossain tulevaisuudessa nahkapupsi?
Pehko, sanoit silloin että et halua vielä varata kun syntymään on niin pitkä aika, laittelen sut nyt.
Mietin täsä vaan että olisikohan 5 pennun pentue liian suuri? Muttah joo olisin sule Julia antanut mutta joudut tällä kertaa jäämään ilman, kysele seuraavista pentueista, silloin ainakin sulle voisi lähteä pupsi ;)
manna, ookoo, koira näyttää ihan ookoolta vaika saattaakin ola mun makuun hieman omituisen näköinen, mutta jooh luotan suhun
Pehko, sanoit silloin että et halua vielä varata kun syntymään on niin pitkä aika, laittelen sut nyt.
Mietin täsä vaan että olisikohan 5 pennun pentue liian suuri? Muttah joo olisin sule Julia antanut mutta joudut tällä kertaa jäämään ilman, kysele seuraavista pentueista, silloin ainakin sulle voisi lähteä pupsi ;)
manna, ookoo, koira näyttää ihan ookoolta vaika saattaakin ola mun makuun hieman omituisen näköinen, mutta jooh luotan suhun
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Noku mähän sanoin etten varaa vielä varmasti. :D Eihän noitten alustavien varausten kuulu olla just ku niin, alustavia? Kiinnostuin nyt ihan tuhottomasti yhdestä vuodelle 2009 tulevasta toisesta pehkopentueesta, mutta vanhemmista toinen on soopeli, joten mietin asiaa vielä... (:
Anyways, mikäli otan kuitenkin pennun, niin sais tämän nartun kuvat. <:
Anyways, mikäli otan kuitenkin pennun, niin sais tämän nartun kuvat. <:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
No joo, mä otan sitten sen nahkapupsin, sekin käy. :>
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Pehko, niin niin mutta siis siksi en ollut vielä laitanut varaustasi silloin tonne kun en tiennyt otatko alustavasti vai etkö. Nätit kuvat ^^Oon niin kade >8D itselläni ei ole kunnon pehko kuvia
Juulia, okei no ilmoittelen sulle sitten kun jossain elämäni vaiheessa ne nahkapupsit syntys, pitäis kattoo millon on juoksut ja sellasta ;)
Juulia, okei no ilmoittelen sulle sitten kun jossain elämäni vaiheessa ne nahkapupsit syntys, pitäis kattoo millon on juoksut ja sellasta ;)
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
No hyvä että kuvat mielyttää. (: Onhan sulla IRL PU2 -tasonen pehko, älä valita. 
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Sagur on ollu PU/3 ei PU/2 ja onhan mulla kuvia vaikka kuinka monista ROPkoirasta mutta silti tuomarit tyksii jos on vielä parempia kuvia ^^ No oma koirasihan on joku ihmeen mölliagin supervoittaja
Tää alkaa meneen niin OT puolelle >xD muttah joo, varaukset nyt täynnä enempää ei oteta, milloinkos olisi pentujen hyvä syntyä? Helmikuun keskivaiheessa vai maaliskuun alussa milloin?
Tää alkaa meneen niin OT puolelle >xD muttah joo, varaukset nyt täynnä enempää ei oteta, milloinkos olisi pentujen hyvä syntyä? Helmikuun keskivaiheessa vai maaliskuun alussa milloin?
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
^Minulle on aivan sama se syntymäaika. Minulle kävisi vaikka heti :-))
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Pöpö, niinhän kävisi varmasti monelle muullekkin mutta pidetään se syntymä ajankohta kuitenkin hiukan myöhempänä, Pehko oli juuri toivonut että pennut syntyisivät vasta joskus helmi-maaliskuussa. Kyllä me jaksamme odottaa.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
^Äää! Mä haluun Nemon jo nyt XDD
Ja Juulialle tiedoksi että seuraavat nahkat syntyvät Wolfeye'siin Wolfeye's Fantazijalle kunhan tämä saavuttaa pari titteliä ensin. Isästä ei ole tietoa.
Ja Juulialle tiedoksi että seuraavat nahkat syntyvät Wolfeye'siin Wolfeye's Fantazijalle kunhan tämä saavuttaa pari titteliä ensin. Isästä ei ole tietoa.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Pöpö, en kyllä menisi ihan vannomaan että fantaa käyttäisin jo seuraavaan pentueen emäksi ^^ Jutellaan siitä sitten lissää tosta fantan jalostusjutuista.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude



