Sivu 2/6
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: La Tammi 10, 2009 7:57 pm
Kirjoittaja Moment
Olisin kiinnostunut pehko vaavelista.
Tulisi
Summer's:siin, jossa kasvatan pk collieita ja bordercollieita. Kennelillä on tällä hetkellä vain yksi collie. Summer's on uusi, eikä sen takia vielä olla paljon kisailtu.
Kisoissa käytäis vähän kaikissa lajeissa, mutta mikään himokisaaja en ole. Lapsonen myös pääsisi lenkki- ja sohvaseuraksi ja halijen kohteeksi. ;) Hoitaja tulisi varmaan myös ja ehkä joskus käyttäisin jalostukseen, jos vain sopii.
Siinä taisi olla sitten kaikki, kyseleppä jos tulee jotain mieleen.
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: La Tammi 10, 2009 8:08 pm
Kirjoittaja Wolfie
Moment, valitettavasti en oikein vakuuttunut kennelistäsi ja sellaista. Mukavaa kuitenkin että olet innostunut kasvattamaan bordercollieita ja pehkoja, katsotaan ehkä sitten joskus tulevaisuudessa. Tällä kertaa ei lähde pentue sulle.
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: La Tammi 10, 2009 10:36 pm
Kirjoittaja Narya
Miksei mua oo alustavana varaajana? :o Päätin nyt et otan nartun, mulla on huippumahtavat kuvatkin sille. (: Eli oon ottamassa.
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Su Tammi 11, 2009 11:22 am
Kirjoittaja manna
hei tulikin sellanen muutos, että pentu tulisikin joulukuussa valmistuneeseen
Finalityyn, jonne ajattelin nyt siirtää kaikki FCI ykköset, koska Colourfulin kanssa painotamme enemmän noutajiin. Eli siis pentua kisattaisiin ihan yhtä paljon ja se saisi rakkautta ja huomiota samanverran kuin Colourfulissakin, eli paljon <: jos siis sulle sopii tämä?
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Su Tammi 11, 2009 2:32 pm
Kirjoittaja juulia
Muakin vois kiinnostaa yks pehkolapsi Edlan seuraksi. :--)
/sorry, katoinkin just et kaikki pennut jo menny. nyyh. juulia surullinen. :--(
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Su Tammi 11, 2009 7:38 pm
Kirjoittaja Wolfie
Juulia, olisin sulle mielelläni laittanut pennun mutta kaikki ovat jo menneet -.- Kiinnostaisiko su ajossain tulevaisuudessa nahkapupsi?
Pehko, sanoit silloin että et halua vielä varata kun syntymään on niin pitkä aika, laittelen sut nyt.
Mietin täsä vaan että olisikohan 5 pennun pentue liian suuri? Muttah joo olisin sule Julia antanut mutta joudut tällä kertaa jäämään ilman, kysele seuraavista pentueista, silloin ainakin sulle voisi lähteä pupsi ;)
manna, ookoo, koira näyttää ihan ookoolta vaika saattaakin ola mun makuun hieman omituisen näköinen, mutta jooh luotan suhun
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ma Tammi 12, 2009 4:14 pm
Kirjoittaja Narya
Noku mähän sanoin etten
varaa vielä varmasti. :D Eihän noitten alustavien varausten kuulu olla just ku niin, alustavia? Kiinnostuin nyt ihan tuhottomasti yhdestä vuodelle 2009 tulevasta toisesta pehkopentueesta, mutta vanhemmista toinen on soopeli, joten mietin asiaa vielä... (:
Anyways, mikäli otan kuitenkin pennun, niin sais
tämän nartun kuvat. <:
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ma Tammi 12, 2009 4:24 pm
Kirjoittaja juulia
No joo, mä otan sitten sen nahkapupsin, sekin käy. :>
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ma Tammi 12, 2009 5:06 pm
Kirjoittaja Wolfie
Pehko, niin niin mutta siis siksi en ollut vielä laitanut varaustasi silloin tonne kun en tiennyt otatko alustavasti vai etkö. Nätit kuvat ^^Oon niin kade >8D itselläni ei ole kunnon pehko kuvia
Juulia, okei no ilmoittelen sulle sitten kun jossain elämäni vaiheessa ne nahkapupsit syntys, pitäis kattoo millon on juoksut ja sellasta ;)
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ma Tammi 12, 2009 5:10 pm
Kirjoittaja Narya
No hyvä että kuvat mielyttää. (: Onhan sulla IRL PU2 -tasonen pehko, älä valita.

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ma Tammi 12, 2009 5:14 pm
Kirjoittaja Wolfie
Sagur on ollu PU/3 ei PU/2 ja onhan mulla kuvia vaikka kuinka monista ROPkoirasta mutta silti tuomarit tyksii jos on vielä parempia kuvia ^^ No oma koirasihan on joku ihmeen mölliagin supervoittaja
Tää alkaa meneen niin OT puolelle >xD muttah joo, varaukset nyt täynnä enempää ei oteta, milloinkos olisi pentujen hyvä syntyä? Helmikuun keskivaiheessa vai maaliskuun alussa milloin?
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ma Tammi 12, 2009 5:30 pm
Kirjoittaja Juinttu
^Minulle on aivan sama se syntymäaika. Minulle kävisi vaikka heti :-))
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ma Tammi 12, 2009 5:37 pm
Kirjoittaja Wolfie
Pöpö, niinhän kävisi varmasti monelle muullekkin mutta pidetään se syntymä ajankohta kuitenkin hiukan myöhempänä, Pehko oli juuri toivonut että pennut syntyisivät vasta joskus helmi-maaliskuussa. Kyllä me jaksamme odottaa.
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ma Tammi 12, 2009 5:50 pm
Kirjoittaja Juinttu
^Äää! Mä haluun Nemon jo nyt XDD
Ja Juulialle tiedoksi että seuraavat nahkat syntyvät Wolfeye'siin
Wolfeye's Fantazijalle kunhan tämä saavuttaa pari titteliä ensin. Isästä ei ole tietoa.
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ma Tammi 12, 2009 5:52 pm
Kirjoittaja Wolfie
Pöpö, en kyllä menisi ihan vannomaan että fantaa käyttäisin jo seuraavaan pentueen emäksi ^^ Jutellaan siitä sitten lissää tosta fantan jalostusjutuista.