Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)
Mites tämän kanssa, milloin syntyy. Piirroskuvat on meidän rouvalle tehty mutta sivuja ei vielä.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)
Niinpä mihin kuulle sijoittumassa?
Mulla itelläni ei mitään kiirettä saada pentua, kun yritän saada noita nykysiä kisautettua, että pääsis heti neidin kanssa kisaamaan kunnolla paimennukseen kun tulee :D Mulla yhen ihanan bortsuneidin kuvat valmiina (ite aivan hullaantunut siihen <3_<3), voin sulle vilauttaa niitä jossain vaiheessa. Mut ne on sitten ne käyttölinjasen kuvat ;)
Mulla itelläni ei mitään kiirettä saada pentua, kun yritän saada noita nykysiä kisautettua, että pääsis heti neidin kanssa kisaamaan kunnolla paimennukseen kun tulee :D Mulla yhen ihanan bortsuneidin kuvat valmiina (ite aivan hullaantunut siihen <3_<3), voin sulle vilauttaa niitä jossain vaiheessa. Mut ne on sitten ne käyttölinjasen kuvat ;)
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)
Joo, elikkäs ajattelin, että tämä voisi syntyä jossain tässä ihan parin viikon sisällä, ystävänpäivän aikoihin tms. Miltä kuulostaisi? Tarkemman päivämäärän saatte kuhan vähän oon miettinyt nimiä ja sellasia.
Nimistä. Itsekkin saa niitä ehdotella, ajattelin, että ne olisi englanninkielisiä ja kaksiosaisia ja tietenkin A-kirjaimella alkavia. Molempien sanojen ei ole pakko alkaa aalla :) Jos siis tulee mieleen joku sopiva nimi niin sitten vain ilmottelemaan, mun nimiseula on aika löysä joten monenlaiset nimet käy kuhan ne nuo pääkriteerit täyttää. Laittelen kumminkin maybe tällä viikolla jonkunlaista nimilistaa vielä.
Nettei, käyttölinjaisen kuvat käy hyvin :) Joo niitä kuvia saa kyllä näyttää mulle näin etukäteenkin mutta mulle kelpaa minkälaiset tahansa oikeastaan.
Ja te narttujen ottajat, Nettei ja Viivi, ei kumpaakaan sijoitusnarttu kiinnostaisi?
Nimistä. Itsekkin saa niitä ehdotella, ajattelin, että ne olisi englanninkielisiä ja kaksiosaisia ja tietenkin A-kirjaimella alkavia. Molempien sanojen ei ole pakko alkaa aalla :) Jos siis tulee mieleen joku sopiva nimi niin sitten vain ilmottelemaan, mun nimiseula on aika löysä joten monenlaiset nimet käy kuhan ne nuo pääkriteerit täyttää. Laittelen kumminkin maybe tällä viikolla jonkunlaista nimilistaa vielä.
Nettei, käyttölinjaisen kuvat käy hyvin :) Joo niitä kuvia saa kyllä näyttää mulle näin etukäteenkin mutta mulle kelpaa minkälaiset tahansa oikeastaan.
Ja te narttujen ottajat, Nettei ja Viivi, ei kumpaakaan sijoitusnarttu kiinnostaisi?
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)
Mulle sopii siis pentueen syntymä oikeestaan millon vaan, ja ystäänpäivän aikoihin on ihan hyvä aika, sopii siis mulle ainakin :)Ciel kirjoitti:Joo, elikkäs ajattelin, että tämä voisi syntyä jossain tässä ihan parin viikon sisällä, ystävänpäivän aikoihin tms. Miltä kuulostaisi? Tarkemman päivämäärän saatte kuhan vähän oon miettinyt nimiä ja sellasia.
Nimistä. Itsekkin saa niitä ehdotella, ajattelin, että ne olisi englanninkielisiä ja kaksiosaisia ja tietenkin A-kirjaimella alkavia. Molempien sanojen ei ole pakko alkaa aalla :) Jos siis tulee mieleen joku sopiva nimi niin sitten vain ilmottelemaan, mun nimiseula on aika löysä joten monenlaiset nimet käy kuhan ne nuo pääkriteerit täyttää. Laittelen kumminkin maybe tällä viikolla jonkunlaista nimilistaa vielä.
Nettei, käyttölinjaisen kuvat käy hyvin :) Joo niitä kuvia saa kyllä näyttää mulle näin etukäteenkin mutta mulle kelpaa minkälaiset tahansa oikeastaan.
Ja te narttujen ottajat, Nettei ja Viivi, ei kumpaakaan sijoitusnarttu kiinnostaisi?
Mä en mielellään sijoituspentua ottaisi, tällä hetkellä Windyheart'sissa yks sijoituskoira, ja toinen tulossa, ja itellä kanssa pentuesuunnitelmia ehkä joskus tulevaisuudessa, jos vaan sulta luvan saan :oops:
-
sigma
- Nakkisotilas
- Viestit: 284
- Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)
Joo, mulle sopii kaikki ajat. :)
- Odea
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5094
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)
Voi ei, nyt mie ihan unohdin, että miullahan ei ole kuvia tälle bortsuherralle. Voi kuiks. :< Ciel, oisko siulla mitään bortsukenneliä takataskussas, josta vois pyytää kuvalupaa yhdelle bordercollielle?
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)
^ Tää ei oo mikään ongelma <: Niillä kuvilla ei ole kiirettä. Eikä mulla kyllä oikeastaan mitään kenneleitäkään ole tiedossa. Kumminkin olis kiva jos jossain vaiheessa löytäisit kuvat, mutta se ei ole maailmanloppu jos pentujen syntyessä koiralla ei ole kuvia. Etsit vaan rauhassa niin kyllä jostain löytyy hyvät kuvat teidänkin herralle :)
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
sigma
- Nakkisotilas
- Viestit: 284
- Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)
Mites tää menee?
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)
Tää menee ihan hyvin : D Olen nyt päättänyt, että vaikka Kirankin suku on melkein kokonaan evm., tälle pentueelle tulee nyt sitten myös evm. isä, joten luvassa on kokonaan uutta verta bordercolliekantaan. Isä on käyttöpuolella menestynyt, komea mustavalkoinen uros Leishill's Never Say Never.
Nimiä olen tässä miettinyt ja saatte ne tällä viikolla. Omiakin saa keksiä, ne olisivat muotoa Haly/Halyn niminimi, A:lla alkavia englanninkielisiä kaksiosaisia mieluiten. Molempien sanojen ei tarvitse alkaa A:lla. Listaa pistän tässä kun saan nimiä tarpeeksi kokoon.
Sopisiko teille kaikille varaajille, jos pentue astutettaisiin 19.2. ja se syntyisi 20.2.? Sivuja saa alkaa tekemään heti kun nimet on kunnossa.
/ jee tää nimien muoto nyt muuttui vielä vähän. Elikkäs on on sitten Haly niminimi tai Halyn niminimi. En tie vielä.
Nimiä olen tässä miettinyt ja saatte ne tällä viikolla. Omiakin saa keksiä, ne olisivat muotoa Haly/Halyn niminimi, A:lla alkavia englanninkielisiä kaksiosaisia mieluiten. Molempien sanojen ei tarvitse alkaa A:lla. Listaa pistän tässä kun saan nimiä tarpeeksi kokoon.
Sopisiko teille kaikille varaajille, jos pentue astutettaisiin 19.2. ja se syntyisi 20.2.? Sivuja saa alkaa tekemään heti kun nimet on kunnossa.
/ jee tää nimien muoto nyt muuttui vielä vähän. Elikkäs on on sitten Haly niminimi tai Halyn niminimi. En tie vielä.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)
Mulle ainakin sopii :)Ciel kirjoitti:Sopisiko teille kaikille varaajille, jos pentue astutettaisiin 19.2. ja se syntyisi 20.2.? Sivuja saa alkaa tekemään heti kun nimet on kunnossa.
-
sigma
- Nakkisotilas
- Viestit: 284
- Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)
Mullekkin sopii hyvin ! :=)
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)
Eikun siis mitä hemmettiä mä olen sekoillut, meinasin siis, että syntyisivät 23.02. Ilmeisesti olen ajatellut kirjottaessani ihan jotain muuta... Mutta siis käykö tuo 23. päivä teille?
Nimet edittaan tähän viestiin vielä tänään.
Nimet edittaan tähän viestiin vielä tänään.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)
Mulle ainakin sopii ;> eihän sillä mikään kiire ole.Ciel kirjoitti:Eikun siis mitä hemmettiä mä olen sekoillut, meinasin siis, että syntyisivät 23.02. Ilmeisesti olen ajatellut kirjottaessani ihan jotain muuta... Mutta siis käykö tuo 23. päivä teille?
-
Ciel
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1924
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
- Paikkakunta: Pyhäranta
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)
^ Hienoa, että sopii!
Tässä olisi sitten nimet. Nopeat syö hitaat ja nimiä saa vaihtaa siihen asti kun pennut syntyvät. Suluissa on suomennokset.
Tässä olisi sitten nimet. Nopeat syö hitaat ja nimiä saa vaihtaa siihen asti kun pennut syntyvät. Suluissa on suomennokset.
- Halyn All Star (kokonaan tähti)
Halyn All Attractive (kokonaan viehättävä) sigma
Halyn All Innocent (kokonaan viaton)
Halyn American Idol (amerikan idoli)
Halyn Afterparty (jatkobileet)
Halyn After The Rain (sateen jälkeen) Oda
Halyn Amazing Boy (uskomaton poika)
Halyn Almighty King (kaikkivoipa kuningas)
Halyn Almost Normal (melkein normaali)
Halyn Always So Pretty (aina niin nätti) Nettei
Halyn Always So Cool (aina niin siisti)
Halyn African Dancer (afrikkalainen tanssija) Viivi
Halyn Antarctic Girl (antarktinen tyttö)
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!
Halyn Always So Pretty meille :)
