Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4827
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Mites tämän kanssa, milloin syntyy. Piirroskuvat on meidän rouvalle tehty mutta sivuja ei vielä.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)

Viesti Kirjoittaja Netry »

Niinpä mihin kuulle sijoittumassa?
Mulla itelläni ei mitään kiirettä saada pentua, kun yritän saada noita nykysiä kisautettua, että pääsis heti neidin kanssa kisaamaan kunnolla paimennukseen kun tulee :D Mulla yhen ihanan bortsuneidin kuvat valmiina (ite aivan hullaantunut siihen <3_<3), voin sulle vilauttaa niitä jossain vaiheessa. Mut ne on sitten ne käyttölinjasen kuvat ;)
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Joo, elikkäs ajattelin, että tämä voisi syntyä jossain tässä ihan parin viikon sisällä, ystävänpäivän aikoihin tms. Miltä kuulostaisi? Tarkemman päivämäärän saatte kuhan vähän oon miettinyt nimiä ja sellasia.

Nimistä. Itsekkin saa niitä ehdotella, ajattelin, että ne olisi englanninkielisiä ja kaksiosaisia ja tietenkin A-kirjaimella alkavia. Molempien sanojen ei ole pakko alkaa aalla :) Jos siis tulee mieleen joku sopiva nimi niin sitten vain ilmottelemaan, mun nimiseula on aika löysä joten monenlaiset nimet käy kuhan ne nuo pääkriteerit täyttää. Laittelen kumminkin maybe tällä viikolla jonkunlaista nimilistaa vielä.

Nettei, käyttölinjaisen kuvat käy hyvin :) Joo niitä kuvia saa kyllä näyttää mulle näin etukäteenkin mutta mulle kelpaa minkälaiset tahansa oikeastaan.
Ja te narttujen ottajat, Nettei ja Viivi, ei kumpaakaan sijoitusnarttu kiinnostaisi?
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)

Viesti Kirjoittaja Netry »

Ciel kirjoitti:Joo, elikkäs ajattelin, että tämä voisi syntyä jossain tässä ihan parin viikon sisällä, ystävänpäivän aikoihin tms. Miltä kuulostaisi? Tarkemman päivämäärän saatte kuhan vähän oon miettinyt nimiä ja sellasia.

Nimistä. Itsekkin saa niitä ehdotella, ajattelin, että ne olisi englanninkielisiä ja kaksiosaisia ja tietenkin A-kirjaimella alkavia. Molempien sanojen ei ole pakko alkaa aalla :) Jos siis tulee mieleen joku sopiva nimi niin sitten vain ilmottelemaan, mun nimiseula on aika löysä joten monenlaiset nimet käy kuhan ne nuo pääkriteerit täyttää. Laittelen kumminkin maybe tällä viikolla jonkunlaista nimilistaa vielä.

Nettei, käyttölinjaisen kuvat käy hyvin :) Joo niitä kuvia saa kyllä näyttää mulle näin etukäteenkin mutta mulle kelpaa minkälaiset tahansa oikeastaan.
Ja te narttujen ottajat, Nettei ja Viivi, ei kumpaakaan sijoitusnarttu kiinnostaisi?
Mulle sopii siis pentueen syntymä oikeestaan millon vaan, ja ystäänpäivän aikoihin on ihan hyvä aika, sopii siis mulle ainakin :)
Mä en mielellään sijoituspentua ottaisi, tällä hetkellä Windyheart'sissa yks sijoituskoira, ja toinen tulossa, ja itellä kanssa pentuesuunnitelmia ehkä joskus tulevaisuudessa, jos vaan sulta luvan saan :oops: :lol:
sigma
Nakkisotilas
Viestit: 284
Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)

Viesti Kirjoittaja sigma »

Joo, mulle sopii kaikki ajat. :)
Avatar
Odea
Höpsö veitikka
Viestit: 5094
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)

Viesti Kirjoittaja Odea »

Voi ei, nyt mie ihan unohdin, että miullahan ei ole kuvia tälle bortsuherralle. Voi kuiks. :< Ciel, oisko siulla mitään bortsukenneliä takataskussas, josta vois pyytää kuvalupaa yhdelle bordercollielle?
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)

Viesti Kirjoittaja Ciel »

^ Tää ei oo mikään ongelma <: Niillä kuvilla ei ole kiirettä. Eikä mulla kyllä oikeastaan mitään kenneleitäkään ole tiedossa. Kumminkin olis kiva jos jossain vaiheessa löytäisit kuvat, mutta se ei ole maailmanloppu jos pentujen syntyessä koiralla ei ole kuvia. Etsit vaan rauhassa niin kyllä jostain löytyy hyvät kuvat teidänkin herralle :)
hello, the end is near
hello, we're still standing here
sigma
Nakkisotilas
Viestit: 284
Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)

Viesti Kirjoittaja sigma »

Mites tää menee?
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Tää menee ihan hyvin : D Olen nyt päättänyt, että vaikka Kirankin suku on melkein kokonaan evm., tälle pentueelle tulee nyt sitten myös evm. isä, joten luvassa on kokonaan uutta verta bordercolliekantaan. Isä on käyttöpuolella menestynyt, komea mustavalkoinen uros Leishill's Never Say Never.

Nimiä olen tässä miettinyt ja saatte ne tällä viikolla. Omiakin saa keksiä, ne olisivat muotoa Haly/Halyn niminimi, A:lla alkavia englanninkielisiä kaksiosaisia mieluiten. Molempien sanojen ei tarvitse alkaa A:lla. Listaa pistän tässä kun saan nimiä tarpeeksi kokoon.

Sopisiko teille kaikille varaajille, jos pentue astutettaisiin 19.2. ja se syntyisi 20.2.? Sivuja saa alkaa tekemään heti kun nimet on kunnossa.

/ jee tää nimien muoto nyt muuttui vielä vähän. Elikkäs on on sitten Haly niminimi tai Halyn niminimi. En tie vielä.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)

Viesti Kirjoittaja Netry »

Ciel kirjoitti:Sopisiko teille kaikille varaajille, jos pentue astutettaisiin 19.2. ja se syntyisi 20.2.? Sivuja saa alkaa tekemään heti kun nimet on kunnossa.
Mulle ainakin sopii :)
sigma
Nakkisotilas
Viestit: 284
Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)

Viesti Kirjoittaja sigma »

Mullekkin sopii hyvin ! :=)
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Eikun siis mitä hemmettiä mä olen sekoillut, meinasin siis, että syntyisivät 23.02. Ilmeisesti olen ajatellut kirjottaessani ihan jotain muuta... Mutta siis käykö tuo 23. päivä teille?

Nimet edittaan tähän viestiin vielä tänään.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)

Viesti Kirjoittaja Netry »

Ciel kirjoitti:Eikun siis mitä hemmettiä mä olen sekoillut, meinasin siis, että syntyisivät 23.02. Ilmeisesti olen ajatellut kirjottaessani ihan jotain muuta... Mutta siis käykö tuo 23. päivä teille?
Mulle ainakin sopii ;> eihän sillä mikään kiire ole.
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut)

Viesti Kirjoittaja Ciel »

^ Hienoa, että sopii!
Tässä olisi sitten nimet. Nopeat syö hitaat ja nimiä saa vaihtaa siihen asti kun pennut syntyvät. Suluissa on suomennokset.
  • Halyn All Star (kokonaan tähti)
    Halyn All Attractive (kokonaan viehättävä) sigma
    Halyn All Innocent (kokonaan viaton)
    Halyn American Idol (amerikan idoli)
    Halyn Afterparty (jatkobileet)
    Halyn After The Rain (sateen jälkeen) Oda
    Halyn Amazing Boy (uskomaton poika)
    Halyn Almighty King (kaikkivoipa kuningas)
    Halyn Almost Normal (melkein normaali)
    Halyn Always So Pretty (aina niin nätti) Nettei
    Halyn Always So Cool (aina niin siisti)
    Halyn African Dancer (afrikkalainen tanssija) Viivi
    Halyn Antarctic Girl (antarktinen tyttö)
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Halyn Always So Pretty meille :)
Vastaa Viestiin