Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Ensimmäiset silkkipennut virtuaalimaailmaan
Minä voisin olla kiinnostunut pennusta :D. Sukupuolesta en ole vielä varma, sillä minulla on kivat kuvat sekä urokselle että nartulle. Pentu menisi Elm Streetille (osoite ak:ssa), ja saisi samanlaiset sivut kuin Deviant Kendra (tarkoituksena on ollut lisätä kaikenlaista sälää niille, mutta vielä en ole vaivautunut ;D). Kisaisimme näyttelyiden lisäksi agilityssä ja tokossa, jos/kun VVUL saadaan pystyyn niin sitten ratajuoksuissakin. Kisanäyttöä voit katsella Elm'sin koirilta.
Ikääntyminen koirillani menee 1 IRL-kk = 1 IRL-vuosi. Minulla on ollut joskus vaikeuksia innostumisen säilymisen kanssa, ja kokemuksen myötä olen huomannut, että suht nopea ikääntyminen auttaa motivaation pysymiseen. En myy koiriani (viimeisen vuoden aikana ainoastaan kaksi alunperinkin keksimääni koiraani ovat lähteneet uusiin koteihin). Voin luvata pennulle kodin niin pitkäksi aikaa kuin itse virtuaalimaailmassa olen. Siitä ei sitten tiedä, onko se 2vko vai 2 vuotta :-).
Voisin kuitenkin varata alustavasti pennun. Noiden syntymään on kuitenkin niin kauan aikaa, ettei tiedä mitä ehtii tapahtua. Siksi haluan pidättää itselläni oikeuden perua varauksen :).
Ikääntyminen koirillani menee 1 IRL-kk = 1 IRL-vuosi. Minulla on ollut joskus vaikeuksia innostumisen säilymisen kanssa, ja kokemuksen myötä olen huomannut, että suht nopea ikääntyminen auttaa motivaation pysymiseen. En myy koiriani (viimeisen vuoden aikana ainoastaan kaksi alunperinkin keksimääni koiraani ovat lähteneet uusiin koteihin). Voin luvata pennulle kodin niin pitkäksi aikaa kuin itse virtuaalimaailmassa olen. Siitä ei sitten tiedä, onko se 2vko vai 2 vuotta :-).
Voisin kuitenkin varata alustavasti pennun. Noiden syntymään on kuitenkin niin kauan aikaa, ettei tiedä mitä ehtii tapahtua. Siksi haluan pidättää itselläni oikeuden perua varauksen :).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Ensimmäiset silkkipennut virtuaalimaailmaan
Laitan sulle alustavan varauksen, hyvältä vaikuttaa! :)
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Ensimmäiset silkkipennut virtuaalimaailmaan
Pieni upitus ilmoituksen muodossa:
Pentueen teemana tulee olemaan turkin kieli, emon sukujuuria kunnioittaen. ;) Nimiä laittelen mahdollisesti tänään, mutta ainakin tämän viikon aikana.
Pentueen teemana tulee olemaan turkin kieli, emon sukujuuria kunnioittaen. ;) Nimiä laittelen mahdollisesti tänään, mutta ainakin tämän viikon aikana.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4680
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
- Paikkakunta: JÄMSÄ
- Viesti:
Re: Ensimmäiset silkkipennut virtuaalimaailmaan
Aika nätskyjä! (; Pitää miettiä vakavasti. Kiinnostais mut ei oo oikein kuvia ;/
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viestit: 730
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Re: Ensimmäiset silkkipennut virtuaalimaailmaan
Aww, ihanaa, turkkia! <3 smim ne eli, hehee :DHenji kirjoitti:Pieni upitus ilmoituksen muodossa:
Pentueen teemana tulee olemaan turkin kieli, emon sukujuuria kunnioittaen. ;) Nimiä laittelen mahdollisesti tänään, mutta ainakin tämän viikon aikana.
Haluun jo nimen ja pikkusen pupsin ja kisaamaan ja kaikkea kivaa! (:
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Ensimmäiset silkkipennut virt.maailmaan (1 vapaana)
NIMET!
Ja edelleen yksi täysin vapaana.
Ja edelleen yksi täysin vapaana.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viestit: 730
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Re: Ensimmäiset silkkipennut virt.maailmaan (1 vapaana)
Njääyh, tää oli erittäin vaikeaa!
Mutta meidän tytöstä Weltraum Anormal Rüya? (Ayçiçe i olisi ollut eritt. kiva mutta tulin siihen tulokseen että liian vaikea kirjoittaa joka kerta ^ ) Älä sitten ihmettele jos saatan vielä tuuliviirinä muuttaa nimeä :D
(Mä innostuin tästä turkista niin paljon kun muutenkin olen siitä ollu kiinnostunut että aloin jo miettimään kutsumanimeä jo silloin 31. pvä mutta kun niitäkin on niin monta kivaa että se on niin vaikeaa! ^^)
Mutta meidän tytöstä Weltraum Anormal Rüya? (Ayçiçe i olisi ollut eritt. kiva mutta tulin siihen tulokseen että liian vaikea kirjoittaa joka kerta ^ ) Älä sitten ihmettele jos saatan vielä tuuliviirinä muuttaa nimeä :D
(Mä innostuin tästä turkista niin paljon kun muutenkin olen siitä ollu kiinnostunut että aloin jo miettimään kutsumanimeä jo silloin 31. pvä mutta kun niitäkin on niin monta kivaa että se on niin vaikeaa! ^^)
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Ensimmäiset silkkipennut virt.maailmaan (1 vapaana)
Mä innostuin silloin aikoinaan kuihan sattumalta päätin turkkilaisen silkin ottaa. :D
Ite en edes tiedä miten noita ihmekirjaimia saa, kopioin vaan aina nimen. :) Mutta siis sulle tuo lähteepi.
Ite en edes tiedä miten noita ihmekirjaimia saa, kopioin vaan aina nimen. :) Mutta siis sulle tuo lähteepi.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Satu
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3301
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Ensimmäiset silkkipennut virt.maailmaan (1 vapaana)
Hei muuten, mulla on ollut silkkivinttikoiria vuoden 2006 aikoihin ja BP:ssä ehti syntyä yksi pentue, jonka sivu muuten löytyy täältä, mutta kaikki noi koirat ovat jo kuolleet ja/tai kadonneet bittiavaruuteen. Sori olen ilonpilaaja, mutta tämä ei siis ole ensimmäinen silkkenipentue. :--D Tosin toivon, että nämä koirat näkyisivät pidempään virtuaalimaailmassa, kuin noi mun aikanaan syntyneen.
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Ensimmäiset silkkipennut virt.maailmaan (1 vapaana)
Voisin ottaa uroksen :). Nimeksi Weltraum Azad Zamir. Onko tarkempaa tietoa näiden syntymäajankohdasta?
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Ensimmäiset silkkipennut virt.maailmaan (1 vapaana)
Ooh, kiitoksia Satu. Todella yllättävä tieto että jopa pentue oli syntynyt, ja nyt ainakaan viimevuoden alussa näitä ei ollut yhtään ja hyvä jos kukaan rotua tunsi!
Mona, selvä! :)
Sain tietää meille tulevan uuden koiran hakupäiväksi määräytyneen 24.1., että luulen hoitavani tämän ensin alta pois. En vahvista vielä, mutta luulisin että 20.1.
Mona, selvä! :)
Sain tietää meille tulevan uuden koiran hakupäiväksi määräytyneen 24.1., että luulen hoitavani tämän ensin alta pois. En vahvista vielä, mutta luulisin että 20.1.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viestit: 730
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Re: Ensimmäiset silkkipennut virt.maailmaan (1 vapaana)
Hei tota mä kattelin tuolla Weltraumin sivuilla että sä olisit haluumas tästä pentueesta sijoitukseen pentua? Nii jos sulle kävis niin mä voisin ehkä mieluummin ottaa pennun kuitenkin sijoitukseen, kun toi mun koiramäärä on niin kauhee (ihanku sijoituskoira sitä muka tasottais, but still) ja muutenkii sijoitusnarttu vois olla kiva? ^
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana)
^ Aah niin, olinkin unohtanut mainita asiasta täällä. :D
Tuo käy todella hyvin! Hieman enempi kisautus olisi kivempi, mutta ei pakollinen. Tuolla juoksupuolella olisi kiva nähdä koiraa hieman aktiivisemmin. ;) Yhteyttä otan suhun sitten, kun katson nartun sopivaksi astutettavaksi.
Tuo käy todella hyvin! Hieman enempi kisautus olisi kivempi, mutta ei pakollinen. Tuolla juoksupuolella olisi kiva nähdä koiraa hieman aktiivisemmin. ;) Yhteyttä otan suhun sitten, kun katson nartun sopivaksi astutettavaksi.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viestit: 730
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana)
Oi, kiva! Käyhän sullekin noi kuvat joita näytin tuolla aikaisemmin?
Juu toki, just siksi haluisinkin sijoitusnartun että tulisi enemmän kisattua :D ^
Juu toki, just siksi haluisinkin sijoitusnartun että tulisi enemmän kisattua :D ^
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana)
no voi nyt hitto, vieläkin yksi pentu vapaana! 8D
mut ei, en mä voi ottaa. katuisin sitä heti kuukauden kuluttua.
mut ei, en mä voi ottaa. katuisin sitä heti kuukauden kuluttua.
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::

