Sivu 2/4
Re: Ensimmäiset silkkipennut virtuaalimaailmaan
Lähetetty: La Joulu 27, 2008 11:59 am
Kirjoittaja Mona
Minä voisin olla kiinnostunut pennusta :D. Sukupuolesta en ole vielä varma, sillä minulla on kivat kuvat sekä urokselle että nartulle. Pentu menisi Elm Streetille (osoite ak:ssa), ja saisi samanlaiset sivut kuin Deviant Kendra (tarkoituksena on ollut lisätä kaikenlaista sälää niille, mutta vielä en ole vaivautunut ;D). Kisaisimme näyttelyiden lisäksi agilityssä ja tokossa, jos/kun VVUL saadaan pystyyn niin sitten ratajuoksuissakin. Kisanäyttöä voit katsella Elm'sin koirilta.
Ikääntyminen koirillani menee 1 IRL-kk = 1 IRL-vuosi. Minulla on ollut joskus vaikeuksia innostumisen säilymisen kanssa, ja kokemuksen myötä olen huomannut, että suht nopea ikääntyminen auttaa motivaation pysymiseen. En myy koiriani (viimeisen vuoden aikana ainoastaan kaksi alunperinkin keksimääni koiraani ovat lähteneet uusiin koteihin). Voin luvata pennulle kodin niin pitkäksi aikaa kuin itse virtuaalimaailmassa olen. Siitä ei sitten tiedä, onko se 2vko vai 2 vuotta :-).
Voisin kuitenkin varata alustavasti pennun. Noiden syntymään on kuitenkin niin kauan aikaa, ettei tiedä mitä ehtii tapahtua. Siksi haluan pidättää itselläni oikeuden perua varauksen :).
Re: Ensimmäiset silkkipennut virtuaalimaailmaan
Lähetetty: La Joulu 27, 2008 3:15 pm
Kirjoittaja Henji
Laitan sulle alustavan varauksen, hyvältä vaikuttaa! :)
Re: Ensimmäiset silkkipennut virtuaalimaailmaan
Lähetetty: Ke Joulu 31, 2008 6:12 pm
Kirjoittaja Henji
Pieni upitus ilmoituksen muodossa:
Pentueen teemana tulee olemaan turkin kieli, emon sukujuuria kunnioittaen. ;) Nimiä laittelen mahdollisesti tänään, mutta ainakin tämän viikon aikana.
Re: Ensimmäiset silkkipennut virtuaalimaailmaan
Lähetetty: Ke Joulu 31, 2008 6:28 pm
Kirjoittaja Hassu
Aika nätskyjä! (; Pitää miettiä vakavasti. Kiinnostais mut ei oo oikein kuvia ;/
Re: Ensimmäiset silkkipennut virtuaalimaailmaan
Lähetetty: Ke Joulu 31, 2008 10:53 pm
Kirjoittaja Ember
Henji kirjoitti:Pieni upitus ilmoituksen muodossa:
Pentueen teemana tulee olemaan turkin kieli, emon sukujuuria kunnioittaen. ;) Nimiä laittelen mahdollisesti tänään, mutta ainakin tämän viikon aikana.
Aww, ihanaa, turkkia! <3
smim ne eli, hehee :D
Haluun jo nimen ja pikkusen pupsin ja kisaamaan ja kaikkea kivaa! (:
Re: Ensimmäiset silkkipennut virt.maailmaan (1 vapaana)
Lähetetty: La Tammi 03, 2009 9:52 pm
Kirjoittaja Henji
NIMET!
Ja edelleen yksi täysin vapaana.
Re: Ensimmäiset silkkipennut virt.maailmaan (1 vapaana)
Lähetetty: La Tammi 03, 2009 10:54 pm
Kirjoittaja Ember
Njääyh, tää oli erittäin vaikeaa!
Mutta meidän tytöstä Weltraum Anormal Rüya? (Ayçiçe i olisi ollut eritt. kiva mutta tulin siihen tulokseen että liian vaikea kirjoittaa joka kerta ^ ) Älä sitten ihmettele jos saatan vielä tuuliviirinä muuttaa nimeä :D
(Mä innostuin tästä turkista niin paljon kun muutenkin olen siitä ollu kiinnostunut että aloin jo miettimään kutsumanimeä jo silloin 31. pvä mutta kun niitäkin on niin monta kivaa että se on niin vaikeaa! ^^)
Re: Ensimmäiset silkkipennut virt.maailmaan (1 vapaana)
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 1:57 pm
Kirjoittaja Henji
Mä innostuin silloin aikoinaan kuihan sattumalta päätin turkkilaisen silkin ottaa. :D
Ite en edes tiedä miten noita ihmekirjaimia saa, kopioin vaan aina nimen. :) Mutta siis sulle tuo lähteepi.
Re: Ensimmäiset silkkipennut virt.maailmaan (1 vapaana)
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 5:46 pm
Kirjoittaja Satu
Hei muuten, mulla on ollut silkkivinttikoiria vuoden 2006 aikoihin ja BP:ssä ehti syntyä yksi pentue, jonka sivu muuten löytyy
täältä, mutta kaikki noi koirat ovat jo kuolleet ja/tai kadonneet bittiavaruuteen. Sori olen ilonpilaaja, mutta tämä ei siis ole ensimmäinen silkkenipentue. :--D Tosin toivon, että nämä koirat näkyisivät pidempään virtuaalimaailmassa, kuin noi mun aikanaan syntyneen.
Re: Ensimmäiset silkkipennut virt.maailmaan (1 vapaana)
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 6:05 pm
Kirjoittaja Mona
Voisin ottaa uroksen :). Nimeksi Weltraum Azad Zamir. Onko tarkempaa tietoa näiden syntymäajankohdasta?
Re: Ensimmäiset silkkipennut virt.maailmaan (1 vapaana)
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 6:41 pm
Kirjoittaja Henji
Ooh, kiitoksia Satu. Todella yllättävä tieto että jopa pentue oli syntynyt, ja nyt ainakaan viimevuoden alussa näitä ei ollut yhtään ja hyvä jos kukaan rotua tunsi!
Mona, selvä! :)
Sain tietää meille tulevan uuden koiran hakupäiväksi määräytyneen 24.1., että luulen hoitavani tämän ensin alta pois. En vahvista vielä, mutta luulisin että 20.1.
Re: Ensimmäiset silkkipennut virt.maailmaan (1 vapaana)
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 6:44 pm
Kirjoittaja Ember
Hei tota mä kattelin tuolla Weltraumin sivuilla että sä olisit haluumas tästä pentueesta sijoitukseen pentua? Nii jos sulle kävis niin mä voisin ehkä mieluummin ottaa pennun kuitenkin sijoitukseen, kun toi mun koiramäärä on niin kauhee (ihanku sijoituskoira sitä muka tasottais, but still) ja muutenkii sijoitusnarttu vois olla kiva? ^
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana)
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 6:49 pm
Kirjoittaja Henji
^ Aah niin, olinkin unohtanut mainita asiasta täällä. :D
Tuo käy todella hyvin! Hieman enempi kisautus olisi kivempi, mutta ei pakollinen. Tuolla juoksupuolella olisi kiva nähdä koiraa hieman aktiivisemmin. ;) Yhteyttä otan suhun sitten, kun katson nartun sopivaksi astutettavaksi.
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana)
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 8:56 pm
Kirjoittaja Ember
Oi, kiva! Käyhän sullekin noi kuvat joita näytin tuolla aikaisemmin?
Juu toki, just siksi haluisinkin sijoitusnartun että tulisi enemmän kisattua :D ^
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana)
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 8:57 pm
Kirjoittaja mio
no voi nyt hitto, vieläkin yksi pentu vapaana! 8D
mut ei, en mä voi ottaa. katuisin sitä heti kuukauden kuluttua.