Sivu 2/4

Re: Ratapihan K-pentue: täytettä valjakkoon!

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 11:54 am
Kirjoittaja Rami
Hih, mulle tää on eka Ratikkalainen. Hetken mietin jo, että pitäiskö sittenkin perua (kun koulut alkaa, mulla ei tietenkään ole yhtä paljon aikaa 'lorvia' täällä..) varaus, kun on noita varalle jääneitäkin ihmisiä..
Mutta ei sori, mä vahvistan varauksen!
(ja mietin samalla että miten mä pärjään neljän huskyn kanssa, mulla on nyt Viima ja Kooma, ja tulee olemaan sitten Ratikkalainen ja Haltialainen)
(Ja jos Harmaasta Aaveesta joskus tulee kennel, niin kutsutaakohan sen kasvatteja muuten Harmaalaisiksi vai Aavelaisiksi 8'D?)

Re: Ratapihan K-pentue: täytettä valjakkoon!

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 12:23 pm
Kirjoittaja Veriaivo
^ Ettäs kehtasitkin edes miettiä peruvasi! 8---D Kyl sä pärjäät, jos mäkin.
Mä kutun ainakin HA:n pentuja Haaveilijoiksi. :----DDD

Re: Ratapihan K-pentue: täytettä valjakkoon!

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 1:23 pm
Kirjoittaja juulia
Okei, no mun voikin olla ihan hyvä odotella seuraavaan pentueeseen, saan ehkä kuvat siihen mennessä ja sillein. :--) että voit ottaa mut varasijalta, jos lupaat kautta kiven ja kannon ilmottaa kun seuraava pentue olis tulossa? :mrgreen:

Re: Ratapihan K-pentue: täytettä valjakkoon! - nimet tulleet

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 1:36 pm
Kirjoittaja Veriaivo
^ Okei. :----) Pistän sut mieleeni muistiin, että sulle varaan sitten pennun seuraavasta pentueesta!

Re: Ratapihan K-pentue: täytettä valjakkoon! - nimet tulleet

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 1:44 pm
Kirjoittaja Narya
Ei hitto olisin niin halunnut tuon Keijoa Kutittaa:n. :mrgreen: No mulle sit toi Kahdestaan Käsikkäin. <:

Re: Ratapihan K-pentue: täytettä valjakkoon! - nimet tulleet

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 2:14 pm
Kirjoittaja Rami
Mä en vielä innostunut nimistä/annan muiden valita eka.
Ekana kun rupesi miettimään K:lla alkavia kaksosaisia (sovin itseni kanssa että kaksosaisia, molemmat sanat alkaa K:lla) nimiä, niin huomasi, että pirun vaikeaa..
Muttaah, tiiän että valitset nimet itse, kunhan leikittelen.

Ratapihan Karmaiseva Käänne (tosin siinä on ääkkösiä kaksin kappalein..)
Ratapihan ..... Kiusaus
Ratapihan Kiirivä Kutsu
Ratapihan Kuun Kutsu
Ratapihan Kujeileva Katse

Re: Ratapihan K-pentue: täytettä valjakkoon! - nimet tulleet

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 2:18 pm
Kirjoittaja Narya
Ai nimiä saa keksiä itekkin? :D

Re: Ratapihan K-pentue: täytettä valjakkoon! - nimet tulleet

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 2:36 pm
Kirjoittaja Veriaivo
Kts Rami nimiehdotuksista. u_u Ja joo, nimiä saa keksiä itsekkin, noi mun keksimät on aika... öh. No - tajuatte itsekkin minkälaisia ne on. 8---D

Re: Ratapihan K-pentue: täytettä valjakkoon! - nimet tulleet

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 3:29 pm
Kirjoittaja Rami
Oho hei, mä luulin että sä keksit kaikki nimet 8) No kiva jos kelpaa.. Ja näköjään kelpas se yks ittelleskin :o

Muttaah. Mun naperosta tulee Ratapihan Kujeileva Katse a.k.a. Kui. Ehkä vähän outo kutsumanimi, mutta se tulee olemaan, ellei jo ole, yhteistä mun virt. koirilla..

Re: Ratapihan K-pentue: täytettä valjakkoon! - nimet tulleet

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 3:36 pm
Kirjoittaja Narya
Hmm... No siinä tapauksessa mäkin vaihdan tuon nimen. :D Jos mulle lähtis sitten Ratapihan Kirkas Kristalli? 8) Tuntuis kivalta nimeltä.

Re: Ratapihan K-pentue: täytettä valjakkoon! - nimet tulleet

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 3:53 pm
Kirjoittaja Veriaivo
Rami, joo kelpas kelpas. :--)

Varasin molemmille nimet.

Re: Ratapihan K-pentue: täytettä valjakkoon! - nimet tulleet

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 6:05 pm
Kirjoittaja Ricea
Mulle toi Ratapihan Kujeileva Katse. :--)

Re: Ratapihan K-pentue: täytettä valjakkoon! - nimet tulleet

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 7:11 pm
Kirjoittaja Rami
^Se oli kyllä itse asiassa mulle varattuna jo :D

Re: Ratapihan K-pentue: täytettä valjakkoon! - nimet tulleet

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 7:21 pm
Kirjoittaja Ricea
Oho. Mut sopisko sulle vveera, tällanen erilainen nimi: Ratapihan Kijandra? 8--) Ja nartun otan. Mutta vielä en vahvista.. Kehtaan miettiä jopa vielä perumista 8--(

Re: Ratapihan K-pentue: täytettä valjakkoon! - nimet tulleet

Lähetetty: Ti Joulu 30, 2008 7:47 pm
Kirjoittaja Veriaivo
^ Laitan sulle nartun, ja msn sovittiinkin se nimi. :--)