Sivu 2/3

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.

Lähetetty: La Tammi 03, 2009 10:48 pm
Kirjoittaja Evie
Juu, Janita saa pennun. <; Ja oi, kyllä, tottakai käy tuo kuvaksi =))

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.

Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 3:04 pm
Kirjoittaja juulia
No nyt eksyin mäkin (viimeinkin!) tänne. Elikkä pentu menis Rock On sheltiesiin. Ottaisin nartun. :D Onneks muuten varasin sillon mesessä, muuten en olis ikinä saanut, en edes huomannut tätä töpöä!

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.

Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 5:59 pm
Kirjoittaja Evie
Sain nyt Apilalta myöntävän vastauksen, joten pentueen isäksi tulee vPVA Bh TK1 The Proud Violist. :)

Pentueeseen syntyykin sitten vaan narttuja :D Nimiäkin koitan teille saada tässä jossain välissä..

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.

Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 7:58 pm
Kirjoittaja Natali
Jos mikään sun keksimistä nimistä ei miellytä niin saako niitä sitten muokata, yhdistellä tai keksiä itse sen nimen? Mä kun oon perfektionisti nimien suhteen niin on pakko saada tietää..

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.

Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 2:40 pm
Kirjoittaja Viuki
Niin saanko mä sitten pennun vai en? Kovasti odottelisin, ja tuon oman IRL-pentuni takia en Fedan pentua jättäisi!

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.

Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 10:39 pm
Kirjoittaja Evie
^^ Kissed, juu saat keksiä. Ja viuki, sulle vois kans kyllä lähteä pentu sittenkin. <:

LindaJerry siis keksi kivoja nimiä meille nyt. : ) KIITOS! Nyt vaan valitsemaan nimiä mussukoille.

WolfTame's Validity Period (voimassaoloaika)
WolfTame's Volcanic Eruption (tulivuorenpurkaus)
WolfTame's Virus Protection (virusturva)
WolfTame's Village Idiot (kylähullu) XD
WolfTame's Vulgar Fraction (murtoluku)
WolfTame's Voiceless Secret (soinniton salaisuus)


Pennut syntyvät 28.01.2009. (joten sivuja 1vk'n kuluttua syntymästä -viimeistään, ellei ole mitään esteitä)

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.

Lähetetty: To Tammi 15, 2009 4:52 pm
Kirjoittaja Viuki
WolfTame's Virus Protection mulle :) Sivut teen heti kun kerkeän.

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa. NIMET

Lähetetty: To Tammi 15, 2009 6:33 pm
Kirjoittaja juulia
WolfTame's Validity Period mulle kiitos =)

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa. NIMET

Lähetetty: To Tammi 15, 2009 7:10 pm
Kirjoittaja Natali
Laita mulle WolfTame's Voiceless Secret, koska ajattelin vaan vaihtaa ton secretin tosta johonkin joka miellyttää enemmän vaikka on toikin kyllä kivan kuuloinen, ok?

//Nimeksi tuli pienen pähkäilyn jälkeen WolfTame´s Voiceless Misery. Mä en edelleenkään halua että kukaan sais ottaa tota WolfTame´s Voiceless Secretiä, koska muuten pennut voitaisiin sekoittaa toisiinsa.

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa. NIMET

Lähetetty: Su Tammi 18, 2009 12:07 pm
Kirjoittaja Evie
Juu, teille nuo nimet. <; Jään odottelemaan sivuja teiltä (ja Janitan nimivalintaa).

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa. NIMET&SIVUJA!

Lähetetty: Ti Tammi 20, 2009 3:16 pm
Kirjoittaja juulia
Pikkune menee eka Geewasiin tai saa jonkun valmisulq, ku Rock On'illa ei oo vielä leiskaa, mut tilanne vaihtuu sitte kun saan sen leiskan sinne. Teen sivuja tänään.

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa. NIMET&SIVUJA!

Lähetetty: Pe Tammi 23, 2009 7:05 pm
Kirjoittaja Evie
Juulia peruutti varauksensa, joten yksi pentu on vielä vapaana jollekkin, jos jotakuta kiinnostaaa! <;

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)

Lähetetty: La Tammi 24, 2009 9:39 am
Kirjoittaja Tuuli
- Jassu / Hurtta kenneliin: http://hurtta.beta.nettisivu.org/ / narttu / WolfTame's Volcanic Eruption

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)

Lähetetty: La Tammi 24, 2009 11:13 am
Kirjoittaja Natali
Saako sivut ilmoittaa jo vaikka pennut ei oo vielä syntyneet (sori, mulla ei oo kokemusta pennuista)? Kisa ura alkaa jokatapauksessa vasta silloin syntymäpäivänä ja just sopivasti silloin ehtii vielä muutamaan näyttelyyn mukaan.

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)

Lähetetty: La Tammi 24, 2009 1:43 pm
Kirjoittaja Ellu
Voi ei Fedalle tulee pentuja ja mullei ole mahdollisuutta ottaa &.& Tai ehkä on. Koheltajiin tulisi neljän sheltin ja reilun kymmenen lapinkoiran joukkoon. Koheltajista löytyy Fedan veli. Kisautusta tulisi mahdollisimman monessa lajissa. Kisakalentereita