Sivu 2/4

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: La Touko 02, 2009 4:37 pm
Kirjoittaja vilma
Olisin erittäin kiinnostunut yhdestä pikku makkarasta. Kennelini on tosin vasta tekeillä, enkä voi sivuja antaa, mutta olen joskus nuorempana pitänyt kenneliä, että pitäisi olla tuttua puuhaa. Linkitän tietysti heti sivut kun ne ovat valmiit. Lisäksi olen erittäin vastuullinen henkilö, kun on tätä järkeäkin tullut iän myötä näissä puuhissa. Kennelini rotuna olisivat pääasiassa karkkarit, mutta olen kiinnostunut myös muista, kuten huomaat. Kuvalupia olen jo kysellyt, nyt vain odottelen vastausta. Ilmoitan vaikka sitten jos saan ne, jos vain ensiksi huolit minut.
Kotona minulla on yksivuotias karkkari, joten jotain hajua tästä rodusta pitäisi olla. Olisin kiinnostunut myös viemään näyttelyihin tätä ehkäpä tulevaa pikkuistani. Kennelistäni on tarkoitus tulla pieni, niin että aikaa on hyvin paljon jokaiselle koiralle.
Sukupuolesta sen verran, että toivoisin narttua, mutta uroskin kelpaisi vallan hyvin, eli joustaa voin melkipä kaikesta. Olen myös kiinnostunut teettämään pentuja mahd. myöhemmin.

Olen valitettavasti hiukan onneton kertomaan mitään tarvittavia tietoja, kun tämä on ensimmäinen ilmoitukseni tälläiseen ikinä. Tiedot kerroin aika hajanaisesti, mutta toivon, että mielenkiintosi herää sen verran että kyselet lisää tarvittavia asioita tai jotain epäselväksi jäänyttä asiaa.

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Su Touko 03, 2009 10:19 am
Kirjoittaja Susityttö
Kyllä saat pennun (: Laittelen sinulle varaukseen narttupennun.

Koskas te varaajat haluaisitte syntymäpäivän? Toukokuun loppussa (20.5.-30.5.) vai kesäkuun alussa (6.6.)? Onko nimitoivomuksia (teema, kirjain millä nimet alkaisi)? Pennut tulevat Lintuhaukun tai Jääkyyneleen etuliitteellä, vaikka Ternessä asustavatkin.

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Ke Touko 13, 2009 8:22 pm
Kirjoittaja Amanda
Mun täytyy nyt tulla sanomaan, ettei minun ja noelin yhteistä kenneliä synnykään. Mä olen itse nyt kuitenkin kasaamassa kokoon yksityisiä koiria, jonne tämä varaamamme herra pääsisi ensimmäiseksi koiraksi, joten ei tavii huolestua siitä että peruisinn varauksen! Osoitetta nyt en kehtaa vielä antaa, kun sivut ovat vasta niin alkuvaiheilla vielä, mutta ilmoittelen sivutkin sinulle sitten aikanaan.

Toi syntymäpäivä nyt on ainakin mulle melkein ihan sama, mutta ottaen huomioon kuitenkin niitten itse sivujen keskeneräisyyden... Nimiehdotuksiakaan mulla ei oikeestaan ole, mutta jos annat tietyn teeman tai alkukirjaimen millä nimen tulisi alkaa, niin voin myös mielelläni keksia pennulle nimen itse. Mutta enköhän mä saa ne sivut kuitenkin melko nopeasti valmiiksi! Toukokuun lopulla kuulostais ehkäpä sopivimmalle. :)

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: To Touko 14, 2009 2:00 pm
Kirjoittaja Susityttö
Okei, harmi ettei sitten syntynytkään tuota teijjän kenneliä. Mutta hieno juttu, että olet edelleen pentu ottamassa (: Ajattelin, että itselleni saattaisi sopia paremmin tuo 6.6., että mitä mieltä te muut ootte tästä?

Laittelen nimiehdotuksia varmaan viikon sisään.

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Pe Touko 15, 2009 3:57 pm
Kirjoittaja conja
Vieläkö yhden pennun luovuttaisit? Somniaan kaipailisin narttu pentua. Tulisi näyttelypainotteiseksi, mutta tulevaisuudessa kisailtaisi myös pari käyttölajissa.Toistaiseksi ei ole paljolti kisanäyttöä antaa, kun on sen verran uusi kenneli koirineen.

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Pe Touko 15, 2009 11:36 pm
Kirjoittaja Susityttö
Hyvältä näyttää, kyllä sinne pentu voipi lähteä (: Onkos Vilma ottamassa vielä pentua?

Pentue tulee Prêtin nimen alle. Pentueen teemana on "Jumalat & Jumalattaret"

Jumalattaret
Prêt Hera, Zeuksen puoliso kreikkalaisessa mytologiassa.
Prêt Juno, Juppiterin puoliso roomalaisessa mytologiassa.
Prêt Isis, äitijumalatar egyptiläisissä uskomuksissa.
Prêt Maat, luojajumalatar egyptiläisissä uskomuksissa.
Prêt Pallas Athene, sodankäynnin jumalatar kreikkalaisessa mytologiassa - varattu
Prêt Afrodite, rakkauden jumalatar kreikkalaisessa mytologiassa.
Prêt Venus, rakkauden jumalatar roomalaisessa mytologiassa.
Prêt Nike, voiton jumalatar kreikkalaisessa mytologiassa.
Prêt Fortuna, onnetar roomalaisessa mytologiassa.
Prêt Artemis, metsästyksen jumalatar kreikkalaisessa mytologiassa.

Jumalat
Prêt Zeus, kreikkalaisen mytologian ylijumala
Prêt Herakles / Herkules, kreikkalaisen mytologian sankarihahmo, Zeun poika ja puolijumala - varattu

tiedot on wikipediasta.

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: La Touko 16, 2009 9:53 am
Kirjoittaja conja
Kiitoksia :) Minä voisin nartun nimeksi ottaa tuon Jääkyyneleen Pallas Athene ?

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: La Touko 16, 2009 10:43 am
Kirjoittaja Susityttö
Sinulle Pallas Athene (:

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: La Touko 16, 2009 5:42 pm
Kirjoittaja Amanda
Jääkyyneleen Herakles minulle! :)

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: La Touko 16, 2009 6:02 pm
Kirjoittaja Susityttö
Sinulle Herakles :D Mielsin jo pojan kutsumanimeksi Herkun. Kävin joskus ratsastamassa niin tallilla oli sen niminen ruuna kun Herkku (virallisesti Herakles).

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Su Touko 17, 2009 8:15 pm
Kirjoittaja conja
Syntyykö pennut nyt siis 6.6 ?

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Su Touko 17, 2009 8:33 pm
Kirjoittaja Susityttö
Syntyy ja sivuja saa antaa minulle vaikka heti (: Toivon kuitenkin, että pentuja ei kisautettaisi ennen luovutusikää joka tulee täyteen 12.06.2009

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Su Touko 17, 2009 9:51 pm
Kirjoittaja conja
Tässä olisi ainakin Jääkyyneleen Pallas Athene "ALLI"

Luonnetta kirjoittelen lisää kunhan vanhemmaksi tulee.
Ja toivottavasti ei haittaa, että laitoin JUN ikäiset kuvat, kun ei hyviä pentu kuvia löytynyt?
Allista ajattelin sittenkin käyttöpainotteista, mutta näyttelyitä varmasti myös kiertelemme. (:

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Ma Touko 18, 2009 2:18 pm
Kirjoittaja Susityttö
Alli on ihana :D eikä yhtään haittaa nuo junnukuvat. Hyvä vain, että tyttöselle on kuvat löytynyt. Todella hyvät sivut (: Ihan sama kumpaan Allin painotat, käyttöön vai näyttöön.

Pentujen nimet eivät alakaan etuliitteellä Jääkyyneleen vaan nimen eteen tulee Prêt joka on ranskaa ja tarkoittaa ahnasta. Etuliitteen vaihdos sen takia, että ajattelin alkaa Ternessä pienimuotoisen mäyräkoirakasvatuksen, tosin omalla nimellä. Voisit conja vaihtaa Allin nimen eteen Prêt?

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Ti Touko 19, 2009 12:22 pm
Kirjoittaja conja
Nimi vaihdettu (: pysyykös kasvattaja kohta samana (tällä hetkellä siinä Jääkyynel) vai vaihdanko johonkin toiseen?